Voor mij natuurlijk niet, hij wilde het zo graag...quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:19 schreef RichardQuest het volgende:
Dora, Ypje kost wel 10 euro.
quote:De politie van Friesland is op zoek naar een man die met een valse identiteit meisjes bikini's liet passen. De man lokte in en om Heerenveen meisjes met een toekomst als fotomodel. De man liet het voorkomen alsof hij een medewerker van een modellenbureau was en hield zo meisjes aan op straat. Hij vroeg de dames met hem mee te gaan naar verschillende kledingwinkels om ze daar bikini's te laten passen.
Het modellenbureau ATP Models uit Zoetermeer bracht de politie gisteren van deze praktijken op de hoogte omdat de man zich uitgaf als medewerker van dit bureau. De politie onderzoekt de zaak.
Voor mooie vrouwen is dat mijn standaard-tarief.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:19 schreef RichardQuest het volgende:
Dora, Ypje kost wel 10 euro.
Johan_de_Withquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:20 schreef Sidekick het volgende:
Ik zie hier wel eens 6 users posten.
Jou bewerk ik voor de helft.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:20 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Voor mij natuurlijk niet, hij wilde het zo graag...
Ah, je betaalt Maerycke 10 euro per wip?quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:21 schreef Ype het volgende:
[..]
Voor mooie vrouwen is dat mijn standaard-tarief.
Alleen jammer dat er niemand komt he. Fatima Elatik heeft ook een standaardtarief van 15 euro, alleen is er niemand die wat met haar wil :').quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:21 schreef Ype het volgende:
[..]
Voor mooie vrouwen is dat mijn standaard-tarief.
Vorige keer ging het toch anders, jij was een stuk passiever.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:22 schreef Ype het volgende:
[..]
Jou bewerk ik voor de helft.
Ype en ik bedrijven slechts de hoofse liefde.. en zelfs dat niet meer.. want hij heeft het van de week uitgemaakt...quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ah, je betaalt Maerycke 10 euro per wip?
Valse hoop, want de Deocratische conventie gaat morgen nog door.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:22 schreef pberends het volgende:
Zo is die ranzige kwal eindelijk uitgelult.
Welke?quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:22 schreef pberends het volgende:
Zo is die ranzige kwal eindelijk uitgelult.
Deocratische conventiequote:Op woensdag 28 juli 2004 23:24 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Valse hoop, want de Deocratische conventie gaat morgen nog door.
Johannquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Welke?
Die z'n bek niet kan houden over meisjes, terwijl hij 100% homo is.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Welke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |