Nee, de TS wilt het was doen. Het zou hem een eer zijn.quote:Ja, hij bedoelt dat jij dat moet doen (zo'n gedrocht wil ik niet van achteren nemen, bovendien ben ik geen pedo, in tegenstelling tot ene Mohammed).
Hij is iig groter dan die van jou, sterveling. 38 meter ongeveer.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:34 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Hey allah, ik heb gehoord dat u een enorm grote lul hebt. Klopt dat?
In mijn omnipotentie heb ik vernomen dat je met "TS" mij bedoelt. Hoe durf je mijn Naam te bevuilen, ongelovige!quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:34 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, de TS wilt het was doen. Het zou hem een eer zijn.
Ehm... Herr Allah, hij is geen ongelovige. Hij behoort tot een vd volkeren vh Boek.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:35 schreef AIIah het volgende:
[..]
In mijn omnipotentie heb ik vernomen dat je met "TS" mij bedoelt. Hoe durf je mijn Naam te bevuilen, ongelovige!
quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:35 schreef AIIah het volgende:
In mijn omnipotentie heb ik vernomen dat je met "TS" mij bedoelt. Hoe durf je mijn Naam te bevuilen, ongelovige!
Doraatje....heeft 'ie ook weer wat te doen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:35 schreef du_ke het volgende:
En van wie is AIIah noe weer een kut kloon.
Oke, dan hoeft hij niet dood. Maar nog zal hij branden in de hel, tenzij hij de pedofiel Mohammed aanvaardt als zijn profeet.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:36 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ehm... Herr Allah, hij is geen ongelovige. Hij behoort tot een vd volkeren vh Boek.
Met de dildo die ik in mijn avatar heb? Of is die te klein?quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]Allah
Wilt gij onze VMBO mede-POLler van achteren bevredigen?
quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Doraatje....
Ik bedoel, die foto in z'n icoon heeft 'ie zelf gemaakt. En welke andere pollert heeft nou een dildo thuis?quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Doraatje....heeft 'ie ook weer wat te doen.
Uw avatar is hilarisch. Ach, wat had ik dat graag mijn opa willen laten zien. God hebbe zijn ziel. Spreekt u wel eens met God?quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:38 schreef AIIah het volgende:
[..]
Met de dildo die ik in mijn avatar heb? Of is die te klein?
Jij bijvoorbeeld. Ik heb geen dildo nodig, want ik heb een vriend.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:39 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik bedoel, die foto in z'n icoon heeft 'ie zelf gemaakt. En welke andere pollert heeft nou een dildo thuis?
Ga je maar vermaken op je website / moskee: http://www.tawheedwaljihad.tk/quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:39 schreef Meki het volgende:
Racisme Topic
Sluiten
SCHquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:39 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik bedoel, die foto in z'n icoon heeft 'ie zelf gemaakt. En welke andere pollert heeft nou een dildo thuis?
Ik, een paar vriendinnetjes worden er helemaal geil van.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:39 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik ben god, oh ongelovige. Jij wordt geleid door de duivel!!!!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Uw avatar is hilarisch. Ach, wat had ik dat graag mijn opa willen laten zien. God hebbe zijn ziel. Spreekt u wel eens met God?
Aaahikwordmeki!quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:39 schreef Meki het volgende:
Racisme Topic
Sluiten
Wat is hier racistisch aan, moslim?quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:39 schreef Meki het volgende:
Racisme Topic
Sluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |