abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 18:40:10 #1
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_31467180
Welkom bij het topic voor virtuoos gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en vergeet de politieke complottheorietjes niet. Iedereen is welkom, zelfs PvdA'ers.

Voor het echte slappe persoonlijke geouwehoer is er nu ook een IRC-kanaal of MSN.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 18:41:46 #2
93744 Finder_elf_towns
pi_31467222
God zij geprezen.
pi_31467645
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 18:41 schreef Finder_elf_towns het volgende:
God zij geprezen.
zeg dat wel, 300 posts de adem inhouden, ga daar maar eens aanstaan
pi_31467776
Verdonk's beleid begint vruchten af te werpen, Hirsi Ali is Nederland ontvlucht.
pi_31467869
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:01 schreef pberends het volgende:
Verdonk's beleid begint vruchten af te werpen, Hirsi Ali is Nederland ontvlucht.
Maar dat mag je weer niet zeggen natuurlijk
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_31468221
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:01 schreef pberends het volgende:
Als je dat een winst noemt, het vluchten van mevrouw Ali. De enige die haar mond echt los trok. Problemen, taboes, luidkeels aan de kaak stelde. Haar oplossingen voor problemen even buiten beschouwing latende.
pi_31468473
edit
pi_31469182
http://www.ad.nl/binnenland/article37919.ece
quote:
http://www.geenstijl.nl/

Sjors, heb je even?

Nu even niet!Oké, wij zijn gisteren te kakken gezet, maar jullie mogen ook wel eens bij jezelf te rade gaan. Slechts 500.000 lullige euri’s neertellen voor de aardbeving in Pakistan is ronduit schandalig. Het is dat we nog een vrijgevige minister van Ontwikkelingszaken hebben, maar dan nog komen de Pakistani er met 2,5 miljoen bekaaid vanaf. Ter vergelijking: voor de slachtoffers van de tsunami zamelden we meer dan 200 miljoen euri in. Ook boden tal van mensen zich spontaan aan om hulp te verlenen. Nu is nog niet één telefoontje binnengekomen. Niet één! Ook een televisieactie blijft ons bespaard, omdat er onvoldoende draagvlak is onder de bevolking. Bert Boer, voorzitter van de Samenwerkenden Hulporganisaties (SHO), heeft wel een verklaring. “Voor de meeste Nederlanders is Pakistan een vreemd land dat in verband wordt gebracht met terrorisme en volgens de Verenigde Staten deel uitmaakt van de as van het kwaad.” Ofwel, het is allemaal weer de schuld van Sjors…
ik voel ook geen enkele behoefte
pi_31469224
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:57:16 #11
93744 Finder_elf_towns
pi_31469393
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:50 schreef Godslasteraar het volgende:
http://www.ad.nl/binnenland/article37919.ece
[..]

ik voel ook geen enkele behoefte
Ik had hetzelfde, tevens heb ik aan Amerika niets gedoneerd omdat ze a., zelf wel geld genoeg hebben, b., je als burger buiten het aanbieden van geld toch niet zoveel kunt doen.

Met Pakistan is dat net zo, de rijke islamieten kunnen eens tonen hoe het zit met hun gulheid. Een positief geluid vanuit het M-O en zuid-Azië is altijd welkom. Naast dat hebben invloedrijke extremisten allerlei z.g. islamitische scholen in het getroffen gebied.

Opgeruimd staat netjes.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 20:02:20 #12
93744 Finder_elf_towns
pi_31469754
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Ik had hetzelfde, tevens heb ik aan Amerika niets gedoneerd omdat ze a., zelf wel geld genoeg hebben, b., je als burger buiten het aanbieden van geld toch niet zoveel kunt doen.
Moet je je eens voorstellen dat ik eens gevraagd ben om in de VS mee te helpen, met alleen een kostenvergoeding, met een sociaal project, En dan zou ik in één van de rijkste landen ter wereld socaail vrijwilligers werk gaan doen. En dat terwijl vrijwel tegelijkertijd een van de grootste belastingverlagingen werd doorgevoerd vrijwel uitsluitend ten gunste van de rijke bovenklasse.
quote:
Met Pakistan is dat net zo, de rijke islamieten kunnen eens tonen hoe het zit met hun gulheid. Een positief geluid vanuit het M-O en zuid-Azië is altijd welkom. Naast dat hebben invloedrijke extremisten allerlei z.g. islamitische scholen in het getroffen gebied.

Opgeruimd staat netjes.
Ach, die arme mensen waren eerst slachtofffer van de islam, die is de mensen in een ver verleden met geweld opgelegd, vervolgens slachtoffer van terroristisch en extremistisch gestook vanuit de Arabische golfstaten, en nu van een aardbeving. Erg treurig allemaal, maar nog door ons op te lossen, nog ons probleem.
Daarbij, Pakistan is een ''failed state'', het lijkt me niet zinvol om een dergelijke terminale patient kunstmatig in leven te houden met Westerse steun. Of Pakistan maakt nu nodgedwongen een radicale koerswending, of het land staat nog meer rampen te wachten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Godslasteraar op 15-10-2005 20:16:11 ]
pi_31469766
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:51 schreef sigme het volgende:
hoi
pi_31469854
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:18 schreef beerten het volgende:

[..]

Als je dat een winst noemt, het vluchten van mevrouw Ali. De enige die haar mond echt los trok. Problemen, taboes, luidkeels aan de kaak stelde. Haar oplossingen voor problemen even buiten beschouwing latende.
Tip: posticons lezen.
pi_31470082
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 20:09 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

hoi

Ik vind het een leuke naam: Godslasteraar
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_31470126
quote:
Bert Boer, voorzitter van de Samenwerkenden Hulporganisaties (SHO):
,,Voor de meeste Nederlanders is Pakistan een vreemd land dat in verband wordt gebracht met terrorisme en volgens de Verenigde Staten deel uitmaakt van de as van het kwaad,’’
En dát klopt geeneens, de Westerse politiek doet nu juist of Pakistan een respectabel land is, echter, de bevolking in Nederland weet wel beter. Behalve Bert dan
pi_31470283
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 20:19 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik vind het een leuke naam: Godslasteraar
Dank je En die naam, én mijn aanwezigheid op Fok! zijn een direkt gevolg van Donner en zijn godslasteringswetje na de moord op Bolle Gogh,(die ik erg erg mis )

zaterdag 15 oktober 2005 @ 20:27:03 #19
93744 Finder_elf_towns
pi_31470322
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 20:08 schreef Godslasteraar het volgende:
Ach, die arme mensen waren eerst slachtofffer van de islam, die is de mensen in een ver verleden met geweld opgelegd, vervolgens slachtoffer van terroristisch en extremistisch gestook vanuit de Arabische golfstaten, en nu van een aardbeving. Erg treurig allemaal, maar nog door ons op te lossen, nog ons probleem.
Helaas zijn mensen in Nederland vaak niet geestelijk volwassen en geven ze diezelfde mensen nog geld ook nog. Omdat die mensen zo zielig zijn
quote:
Daarbij, Pakistan is een ''failed state''
Nee, dit denk ik niet. De economie is ingestort, maar er is een duidelijke en autoritaire overheid die de touwtjes sterk in handen heeft. Een "failed state" is een economische & politieke puinhoop. Dat is Pakistan nog net niet.
quote:
het lijkt me niet zinvol om een dergelijke terminale patient kunstmatig in leven te houden met Westerse steun. Of Pakistan maakt nu nodgedwongen een radicale koerswending, of het land staat nog meer rampen te wachten.
Behalve het spontaan afzinken van Pakistan zou ik mijzelf niet veel kunnen voorstellen bij ergere rampen, maar de werkelijkheid is nu eenmaal vreemder of extremer dan het wildste Hollywood-script en zou er best nog wat in het verschiet kunnen liggen.
pi_31470390
De geldknobbel houdt natuurlijk op na een tijdje. Als er drie keer per dag collectes aan de deur zouden zijn zou ik ook nooit geven .
pi_31470392
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 20:25 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Dank je En die naam, én mijn aanwezigheid op Fok! zijn een direkt gevolg van Donner en zijn godslasteringswetje na de moord op Bolle Gogh,(die ik erg erg mis )

[afbeelding]
Ja. Auw.

ben even naar je postgeschiedenis aan 't kijken, jij houdt je voornamelijk op in WFL. Is dat wat, waar gaat het daar in hoofdzaak over? Godslasteren zo te zien
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 20:35:32 #22
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_31470588
Moslims in Pakistan vragen zich opeens af waar al die buitenlandse hulp vandaan komt ?
Moslims zouden moslims moeten helpen terwijl de dagelijkse praktijk na de tragedie een heel andere is dan vervat in de Qu'ran.
Toch een vorm van verlichting, omdat de mensen nu oog in oog staan met hun vijand (die eigenlijk helemaal niet de vijand blijkt te zijn).

De tsunami slachtoffers in indonesie (moslimland bij uitstek), kwamen min of meer tot een vergelijkbare conclusie.

Wellicht heeft moedertje natuur een veel groter effect dan het ingezette wapenarsenaal van de westerse mogendheden.

Want zeg nu zelf , hoeveel hulp heeft Iran en/of Saudi Arabie gegeven....?
pi_31470738
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 20:29 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja. Auw.

ben even naar je postgeschiedenis aan 't kijken, jij houdt je voornamelijk op in WFL. Is dat wat, waar gaat het daar in hoofdzaak over? Godslasteren zo te zien
Ik heb eigenlijk één grote fascinatie; biologie, en verder ook religie, mede omdat gelovigen hun pijlen richten op het fundament van de biologie, evolutie, én Darwin's theorie over wat nu het mechaniek is dat evolutie veroorzaakt: natuurlijke selectie, ook wel bekend als de evolutie-theorie.

Verder zijn er veel, erg veel religieuze topics, tekstexegese, die sneeuwen de rest een beetje onder. Ik vrees dat ook nogal wat beta's afgehaakt zijn daardoor . En ik ben op het moment die religieuze topics enigzins zat. Als mensen niet wíllen weten hoe wetenschap, en theorievorming functioneert kom je niet verder. Voor mij dus even wat anders
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 20:43:50 #24
93744 Finder_elf_towns
pi_31470808
Yvonne op zwart...

Leuke grap, net zoals R3 tot moderator benoemen.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 20:45:23 #25
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_31470846
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 20:40 schreef Godslasteraar het volgende:
Ik heb eigenlijk één grote fascinatie; biologie, en verder ook religie, mede omdat gelovigen hun pijlen richten op het fundament van de biologie, evolutie, én Darwin's theorie over wat nu het mechaniek is dat evolutie veroorzaakt: natuurlijke selectie, ook wel bekend als de evolutie-theorie.

Verder zijn er veel, erg veel religieuze topics, tekstexegese, die sneeuwen de rest een beetje onder. Ik vrees dat ook nogal wat beta's afgehaakt zijn daardoor . En ik ben op het moment die religieuze topics enigzins zat. Als mensen niet wíllen weten hoe wetenschap, en theorievorming functioneert kom je niet verder. Voor mij dus even wat anders
In POL modderen we ook maar wat aan....
Beetje users bashen, stokpaardjes in stelling brengen, en een fotografisch geheugen om oude postings in een nieuw jasje te steken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')