abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22186852
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar multicriminele complottheorieen. Iedereen is welkom, zelfs muitzieke Belgen.

Voor het echte slappe persoonlijke ballen en eikelen, is er het IRC-kanaal, genaamd #pol.
pi_22186868
Zo waar
pi_22186876
Vote Wilders!
pi_22186878
Sletjes, HP, en Bier. Phoe he, ben ik eigenlijk oppervlakkig.

Gelukkig ben ik er wel gelukkig mee

60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_22186882
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 23:52 schreef kLowJow het volgende:
Zo waar
Wat? .
pi_22186884

Kom op sjun, wat zijn niet-pc antwoorden? .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_22186896
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 23:52 schreef DrWolffenstein het volgende:
Vote Wilders!
Die rare fotocamera van je, in je aars
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_22186897
Ik kan onze rechtse, zogenaamde libertaire fok!kers wel wat liedjes aanraden.

Biohazard - Dogs of War begint met "The government is not the solution to our problems, the government is the problem", of Slayer - Overy Enemy, dat begint met ook zo'n soort sample die eindigt met iets dergelijks.
pi_22186908
Those who know do not speak
Those who speak do not know
pi_22186916
* RichardQuest speelt Boney M - Hooray! Hooray! It's a Holi-Holiday

.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_22186929
Ze zijn nou al een half uur over Van Basten's omhaal aan het praten. .
pi_22186938
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 23:52 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Die rare fotocamera van je, in je aars
Ik weet overigens nu al dat ik niet op Wilders zal stemmen. Echter mensen die wel tot hem zijn aangetrokken die moeten dat vooral doen.
pi_22186950
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 23:52 schreef Monidique het volgende:
Ik kan onze rechtse, zogenaamde libertaire fok!kers wel wat liedjes aanraden.

Biohazard - Dogs of War begint met "The government is not the solution to our problems, the government is the problem", of Slayer - Overy Enemy, dat begint met ook zo'n soort sample die eindigt met iets dergelijks.
Dave Clarke - No One's Driving. "That's the way the government planned it, rape and pillage everyone on the planet".

Maar dat is dan weer links bedoeld .
pi_22186953
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 23:52 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Wat? .
Oh, what did you see, my blue-eyed son?
pi_22186973
* UnderWorld_ is playing thievery corporation - until the morning
pi_22186995
Ik denk dat, misschien wel in tegenstelling tot andere zielen, dat zeg maar het vijfde muziekstuk van Beethoven geen relatie had met het Europees parlement. Maar ik kan er uiteraard naast zitten. Dus ...
pi_22187004
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 23:56 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik denk dat, misschien wel in tegenstelling tot andere zielen, dat zeg maar het vijfde muziekstuk van Beethoven geen relatie had met het Europees parlement. Maar ik kan er uiteraard naast zitten. Dus ...
Jij bent Monidique niet.
pi_22187006
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 23:54 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Oh, what did you see, my blue-eyed son?
I saw a roomful of men with their hammers a-bleeding
I saw ten thousand talkers whose tongues were all broken
I saw guns and sharp swords in the hands of young children
pi_22187020
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 23:56 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Jij bent Monidique niet.
Nee, ik moet nog wat oefenen enzo. Mijn offtopic teksten, zolang dat kan in slowchat, zijn nog wat aan de korte kant.
pi_22187022
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 23:56 schreef DrWolffenstein het volgende:
het vijfde muziekstuk van Beethoven
Boeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
pi_22187031
* UnderWorld_ is playing Cassius - Cassius 1999
  vrijdag 24 september 2004 @ 23:58:01 #22
52589 sjun
uit solidariteit
pi_22187034
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 23:52 schreef RichardQuest het volgende:

Kom op sjun, wat zijn niet-pc antwoorden? .
Minder sociaal wenselijke antwoorden.

Zo werk dus etikettering, je komt er amper onderuit. Bekijk nu voor de gein op welke wijze balkenende van etiketjes voorzien is en in welke mate dit door kan werken op deze man die er op een soortgelijke wijze nauwelijks onderuit kan als hij niet met redelijke maar met azende opponenten van doen heeft.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_22187049
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 23:57 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Boeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Ik kan niet vervallen in moeilijke woorden omdat ik geen spellingscontrole nu op dit moment bij de hand heb.
pi_22187054
Oh, wat ook leuk is, en ik kan er nog steeds erg om lachen, dat is het volgende. X-Ray, ongetwijfeld bekend, had eens een ondertitel die zo ging: "The West is the best". Nu, zoiets zou je van deze nep-Pruis verwachten, dus zo raar is dat niet. Maar het leuke is, dat het, althans voorzover ik weet, slechts uit een lied komt, namelijk Thye End van The Doors. En welke zinnetje komt er na "The West is the best"?

"Get here and, we'll do the rest"
pi_22187094
X-Ray is gone.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')