Ik weet overigens nu al dat ik niet op Wilders zal stemmen. Echter mensen die wel tot hem zijn aangetrokken die moeten dat vooral doen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:52 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Die rare fotocamera van je, in je aars
Dave Clarke - No One's Driving. "That's the way the government planned it, rape and pillage everyone on the planet".quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:52 schreef Monidique het volgende:
Ik kan onze rechtse, zogenaamde libertaire fok!kers wel wat liedjes aanraden.
Biohazard - Dogs of War begint met "The government is not the solution to our problems, the government is the problem", of Slayer - Overy Enemy, dat begint met ook zo'n soort sample die eindigt met iets dergelijks.
Oh, what did you see, my blue-eyed son?quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat?.
Jij bent Monidique niet.quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:56 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik denk dat, misschien wel in tegenstelling tot andere zielen, dat zeg maar het vijfde muziekstuk van Beethoven geen relatie had met het Europees parlement. Maar ik kan er uiteraard naast zitten. Dus ...
I saw a roomful of men with their hammers a-bleedingquote:Op vrijdag 24 september 2004 23:54 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Oh, what did you see, my blue-eyed son?
Nee, ik moet nog wat oefenen enzo. Mijn offtopic teksten, zolang dat kan in slowchat, zijn nog wat aan de korte kant.quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:56 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jij bent Monidique niet.
Boeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:56 schreef DrWolffenstein het volgende:
het vijfde muziekstuk van Beethoven
Minder sociaal wenselijke antwoorden.quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:52 schreef RichardQuest het volgende:
Kom op sjun, wat zijn niet-pc antwoorden?.
Ik kan niet vervallen in moeilijke woorden omdat ik geen spellingscontrole nu op dit moment bij de hand heb.quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Boeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |