Shit, ik wilde eens een baggertopic openen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:24 schreef Johan_de_With het volgende:
Erg grappig. En dit meen ik.
Inkeringen uittrekken?quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:28 schreef Sidekick het volgende:
Uitkeringen intrekken.
De paradox.
Gewoon niks uitkeren, hoef je ook niks in te trekken.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:28 schreef Sidekick het volgende:
Uitkeringen intrekken.
De paradox.
Maar ik heb niet zoveel meer.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:35 schreef SCH het volgende:
Ype, geef jij de ketchup even door.
Prima, zolang je hem maar niet een mes of vork doorgeeft.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:36 schreef Ype het volgende:
[..]
Maar ik heb niet zoveel meer.
Is mayo anders ook goed? Of mosterd?
Gaat hij Verdonk dan opeten?quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Prima, zolang je hem maar niet een mes of vork doorgeeft.
Valt niet uit te sluiten.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:37 schreef Ype het volgende:
[..]
Gaat hij Verdonk dan opeten?
quote:***************************************
Werkloosheid blijft flink stijgen
VOORBURG De werkloosheid blijft oplopen
met meer dan 10.000 mensen per maand.In
de periode maart tot en met mei waren
gemiddeld 495.000 mensen werkloos.Dat
blijkt uit cijfers van het Centraal
Bureau voor de Statistiek (CBS).
Het werkloosheidspercentage bedraagt nu
6,6%,dat is 1,4 procent meer dan in
dezelfde periode in 2003.De gemiddelde
stijging van het aantal werklozen
blijft over de afgelopen zes maanden
constant op 12.000 werklozen per maand.
De cijfers zijn gecorrigeerd naar de
seizoeninvloeden.In de winter ligt de
werkloosheid hoger omdat seizoenarbeid
als strandhoreca dan niet mogelijk is.
***********************zie ook 507 ****
Ik houd niet van haai.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:37 schreef Ype het volgende:
[..]
Gaat hij Verdonk dan opeten?
Mensenvlees is best lekker. Smaakt een beetje tussen varken en kip in.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik houd niet van haai.
Maar aan Rita zit geen vlees, alleen botten.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:40 schreef Ype het volgende:
[..]
Mensenvlees is best lekker. Smaakt een beetje tussen varken en kip in.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:40 schreef Ype het volgende:
[..]
Mensenvlees is best lekker. Smaakt een beetje tussen varken en kip in.
Merg is heel gezond.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar aan Rita zit geen vlees, alleen botten.
Waarom zou je dat doen dan?quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dude, ik wil SCH niet opeten.
Ze is vroeger links geweest, dat proef jequote:Op donderdag 17 juni 2004 17:46 schreef Ype het volgende:
[..]
Merg is heel gezond.
Jij begint over SCH... varken, kip.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:46 schreef Ype het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen dan?
Allebei 1?quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ype ook.
Lekkere Ypebilletjes
Linksdraaiende yoghurt is gezond, dan zal het met linksdraaiend merg ook wel zo zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze is vroeger links geweest, dat proef je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |