Een mening is een mening.. je sig is idd niks mis mee. Je ondertitel vind ik minder.quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:48 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Niks mis mee toch?.
Het zal je maar gebeurenquote:Vergeten krijgsgevangene met militaire eer begraven 06-04-2004
Andras Toma, een voormalige Hongaarse soldaat die als 'vergeten' krijgsgevangene na de Tweede Wereldoorlog meer dan vijftig jaar in Russische krijgsgevangenkampen en psychiatrische ziekenhuizen doorbracht, is dinsdag met militaire eer begraven vlakbij zijn huis in het oosten van Hongarije. Tweeduizend mensen woonden de uitvaartplechtigheid bij. Militairen vormden een erewacht.
Waarom vullen mensen klakkeloos zo'n ding in?quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:56 schreef RichardQuest het volgende:
Even over die poll van TimmyASD:
Subjectief als de neten, en als ik hem ingevuld heb kom ik op de allerslechtste site die ik ooit gezien heb
http://www.vanwieringen.info/221161
Ik heb alles gelezen, ben nog niks wijzer
Moet ik heb veranderen in "Mein Kampf = Koran"?quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:52 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Een mening is een mening.. je sig is idd niks mis mee. Je ondertitel vind ik minder.
Die is onduidelijk en nietszeggend.![]()
Omdat die jongen dat vriendelijk vroeg en en passant Sizzler even beledigdequote:Op dinsdag 6 april 2004 19:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom vullen mensen klakkeloos zo'n ding in?
Wat verwacht je anders vd user met de minste humor (op calvobbes en gelly na natuurlijk).quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:56 schreef RichardQuest het volgende:
en als ik hem ingevuld heb kom ik op de allerslechtste site die ik ooit gezien heb
Net zo nuttig als Fok!quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom vullen mensen klakkeloos zo'n ding in?
Hoi Du_ke, hee ik heb wat konthaartjes die te lang worden, zou je ze even willen uitvreten?quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Omdat die jongen dat vriendelijk vroeg en en passant Sizzler even beledigde.
Zo'n bagger en kort enquetje vul ik met alle plezier in hoor, ben niet zo achterdochtig.
Dat zou inderdaad duidelijker zijn, of zelfs Mein Kampf > Koran...quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:58 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Moet ik heb veranderen in "Mein Kampf = Koran"?.
Dat zou duidelijker zijn ja, maar zo vind ik hem leukerquote:Op dinsdag 6 april 2004 20:01 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad duidelijker zijn, of zelfs Mein Kampf > Koran...
quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:58 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Moet ik heb veranderen in "Mein Kampf = Koran"?.
Dat is ook zo!quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:03 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dat zou duidelijker zijn ja, maar zo vind ik hem leuker.
Hmmm misschien heeft Dora wel belangstelling.quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoi Du_ke, hee ik heb wat konthaartjes die te lang worden, zou je ze even willen uitvreten?
Ik vraag het toch netjes aan je?quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hmmm misschien heeft Dora wel belangstelling.
Hmm.. wat ook duidelijk zou zijn.... Als je deze ondertitel houdt, en "Mein kampf" als usericon neemt.quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:03 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dat zou duidelijker zijn ja, maar zo vind ik hem leuker.
LOLquote:Op dinsdag 6 april 2004 20:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoi Du_ke, hee ik heb wat konthaartjes die te lang worden, zou je ze even willen uitvreten?
Dit schijnt wel te helpen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik vraag het toch netjes aan je?
(Hee Sissssssler!!!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |