Als het maar één zinnetje is kun je hem wel even overtypen toch?quote:Niet dat ik weet. Het is maar één zinnetje, hoor, dus veel zal je er niet aan hebben.
Die zijn dan wel ietwat groen uitgeslagenquote:Dat zijn gewoon Ethiopiers.
Nou krijgt een 3e-wereldland toegang tot de Europese markt, is het weer niet goed.quote:Over voedselhulp we verkopen in de C1000 sperziebonen uit Ethiopië
Dit is al een heel stuk beter dan de voorgaande titels. Het is nota bene een hoofdstuk uit een boek.quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:22 schreef Ype het volgende:
Polbabbeltitels verloederen.
Groen zone.quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die zijn dan wel ietwat groen uitgeslagen.
Volgens mij kunnen ze het daar (en zeker het water gebruikt bij de teelt) stukken beter gebruiken in plaats van het voor en paar centen winst per vliegtuig naar Nederland te vervoeren.quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:23 schreef freako het volgende:
@ Du_ke.
[..]
Nou krijgt een 3e-wereldland toegang tot de Europese markt, is het weer niet goed..
Als je niet oppast post ik nooit meer als jou hoor.quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dit is al een heel stuk beter dan de voorgaande titels. Het is nota bene een hoofdstuk uit een boek.
Kloon.
Zouden ze ook linksdraaiend zijnquote:Op dinsdag 20 april 2004 14:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Groen zone.
O, jawel.quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:25 schreef Ype het volgende:
[..]
Als je niet oppast post ik nooit meer als jou hoor.
Spoel ze eens door de wasbak.quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zouden ze ook linksdraaiend zijn.
Topic is vol.. hier verderquote:Chris Rock:
"In America we've got to much food! Way to much food. We have so many food we've got allergic to food. Did you ever hear about sombody in Rwanda who got a f*ckin' lactose-intolerance!??"
Winst is winst.quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze het daar (en zeker het water gebruikt bij de teelt) stukken beter gebruiken in plaats van het voor en paar centen winst per vliegtuig naar Nederland te vervoeren.
Ik zei als je niet oppast.quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
O, jawel.
Daar gaat het mij niet om in deze sig. Het gaat mij erop dat doordat deze mensen sneller dood gaan, zij minder kinderen kunnen krijgen. Zo verkleint het probleem zich vanzelf, namelijk het teveel aan mensen.quote:quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:10 schreef pberends het volgende:
Wat heb ik toch weer een semi-intellectuele sig
Maak hem intellectueler door het woord pure te verwijderen en het woord massamoord te vervangen door verlenging van levensbeëindiging.
Juist en dan via het vervuilde rioolslib weer terug naar Afrikaquote:Op dinsdag 20 april 2004 14:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Spoel ze eens door de wasbak.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:27 schreef du_ke het volgende:
En Sizzler heeft niet zo goed door wanneer iets vol isZeker VVD'er
.
http://www.hbvl.be/nieuws(...)7-AFD3-801289260D54}quote:20/04 Baby's in China dood door pover melkpoeder
In het oosten van China zijn tientallen baby's aan ondervoeding bezweken omdat ze melkpoeder hadden gekregen waarin bijna geen voedingswaarde zat.
In reactie op berichten in de Chinese staatsmedia over dit schandaal heeft premier Wen Jiabao geëist dat een diepgaand onderzoek wordt ingesteld en de producenten van de inferieure melkpoeder zwaar worden gestraft.
Het schandaal heeft zich afgespeeld in de verarmde oostelijke provincie Anhui, waar de melkpoeder werd verkocht door winkels in de stad Fuyang, waar arme boeren hun inkopen doen. Sinds vorig jaar april zijn zeker vijftig tot zestig baby's, die met de melkpoeder gevoed werden, overleden aan ondervoeding. Rond de tweehonderd baby's ontwikkelden abnormaal grote hoofdjes, terwijl de rest van hun lichaampjes niet of nauwelijks groeide als gevolg van chronisch eiwit- en ijzertekort.
In sommige poeder zat slechts een achttiende van de voor baby's vereiste hoeveelheid eiwit en het spul bevatte in het geheel geen ijzer of zink.
In dat geval maak je je sig meer intellectueel door te pleiten door openstelling van herinvoering van kannabalisme of een kreet als recht op eigen rituelen ter hergebruik van mensen en middelen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:28 schreef pberends het volgende:
sjun:
[..]
Daar gaat het mij niet om in deze sig. Het gaat mij erop dat doordat deze mensen sneller dood gaan, zij minder kinderen kunnen krijgen. Zo verkleint het probleem zich vanzelf, namelijk het teveel aan mensen.
Daar hebben ze AIDS voor uitgevondenquote:Op dinsdag 20 april 2004 14:28 schreef pberends het volgende:
sjun:
[..]
Daar gaat het mij niet om in deze sig. Het gaat mij erop dat doordat deze mensen sneller dood gaan, zij minder kinderen kunnen krijgen. Zo verkleint het probleem zich vanzelf, namelijk het teveel aan mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |