Jomanda heeft haar bek weer opengetrokken. Van mij ie direct weer dichtquote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:12 schreef pberends het volgende:
Want dat zijn ook mensen.
quote:Kyle:"Hey Jesus, if you win the fight, can you turn Kenny back to normal?"
Jesus:"What the hell do you mean IF I win the fight?!"
Cartman:"Don't mind him Jesus, he's Jewish."
Kyle:"Officer Bar Brady, is it illegal for jews to eat Christmas snow?"
Bar Brady:"Yeeesss?"
Kyle:"Damnit!"
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:21 schreef pberends het volgende:
[..]:'(
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:29 schreef Silmarwen het volgende:avond allen
Lubbersquote:Lubbers: Juliana bezorgd over Willem-Alexander
RIJSWIJK - Oud-premier Lubbers is in zijn ambtsperiode bij prinses Juliana geroepen omdat ze zorgen had over haar kleinzoon, kroonprins Willem-Alexander. Ze vroeg zich af of Willem-Alexander wel een goede koning zou kunnen zijn. Lubbers maakte haar duidelijk: "Het zit wel goed".
Dat heeft Lubbers dinsdagmiddag gezegd in het televisieprogramma NOS Actueel. De prinses maakte zich volgens Lubbers zorgen omdat Willem-Alexander in zijn studententijd een heel andere belangstelling had dan zij.
Lubbers verzekerde haar dat de kroonprins een prima koning zou worden. "Denk je dat echt?" vroeg Juliana de toenmalige premier. Hij slaagde er naar eigen zeggen in haar gerust te stellen. "Ze was helemaal opgelucht", aldus Lubbers.
Opmerkelijk is dat Willem-Alexander later in een televisie-interview verklaarde dat hij het koningsschap wilde invullen op eenzelfde wijze als zijn grootmoeder Juliana. Haar manier van regeren sprak hem meer aan dan de wijze van zijn moeder, zei hij destijds.
Eindelijk een normale actie van die overrate-hoer.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:32 schreef Silmarwen het volgende:
Britney Spears wordt steeds leuker zeg
Lubbers, vind het nog steeds een ongelovelijke kwal, dat er zoveel mensen waren die hem als premier wildequote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:35 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Lubbers
Juliana
Daar heb ik niets aan toe te voegenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Lubbers, vind het nog steeds een ongelovelijke kwal, dat er zoveel mensen waren die hem als premier wilde
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:37 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Daar heb ik niets aan toe te voegen
Dan klinkt het niet meer geloofwaardig als naam en heeft iedereen direct door dat het aan anagram is.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:38 schreef Silmarwen het volgende:
Dora, die naam klinkt toch wel erg female. Had je geen andere anagram kunnen bedenken. Arod Adro ofzo?
Nee een man die Dora heet komt geloofwaardig overquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:39 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dan klinkt het niet meer geloofwaardig als naam en heeft iedereen direct door dat het aan anagram is.
Alsof iemand daarop let. Niet voor niets had niemand door dat mijn naam een anagram is voordat ik het zelf zei. Blijkbaar kwam het wel geloofwaardig over.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:40 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee een man die Dora heet komt geloofwaardig over
Uhm tja mompelt iets over homo zijn dus je weet nooit maybe dragqueen ofzoquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Alsof iemand daarop let. Niet voor niets had niemand door dat mijn naam een anagram is voordat ik het zelf zei. Blijkbaar kwam het wel geloofwaardig over.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Balkellende, Lubbers, CDA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |