He, er is maar een loeder, ja, girlfriend ?!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:44 schreef George-Butters het volgende:
dag loedertjes
Het is van de VARA, Jahjah was er te gast, en hij heeft een keer F$#k you, Pim Fortuyn gezegd.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:49 schreef George-Butters het volgende:
[..]
waaruit blijkt dat Raymond is laat dat dat een links programma is?
Tis toch typerend. Kan er niets anders van maken. Wat had Aboutje trouwens weinig toe te voegen. Hij vind de westerse wereld volgens mij fantastisch, hij's BN'er en bekende Belg geworden; een soort popster, als dat niet Amerikaans-achtig is...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:44 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]
Abou Jah Jah, de ontdekking van Hilversum ?
[afbeelding]
'Dat ene verhaaltje van die moslima vond ik wel schrijnend. Moslima werd beroofd, maar toen ze zei dat ze moslim was gaf de stelende Marokkaan alles weer terug en bood zijn excuses aan. Kan je zien hoe discriminerend criminele moslims zijn..' ...aldus de heer P.Berends
![]()
pffff Jahjah werd te kakken gezet.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is van de VARA, Jahjah was er te gast, en hij heeft een keer F$#k you, Pim Fortuyn gezegd.
Ik vind hem ongeveer zo grappig als een geweerkolf overigens.
quote:Ik zag net het reclamespotje van Leefbaar Europa. Dat was echt geweldig, toneel tussen de schuifdeuren. Twee mannen, die eruit zagen als tweederangs gemeenteraadsleden (ze praatten overigens ook zo ), aan een tafeltje, met hun tekst voor zich. Eerst stelden ze elkaar voor, de ene was de lijsttrekker, een jaar of 70, ze waren daar ook trots op, dat ie wat ouder was dan de andere lijsttrekkers. De ander was de voorzitter, ietsje jonger met een kale kop. Hij kon nog wel eens in de reclame zitten ofzo. De voorzitter wist te melden dat ze Leefbaar Europa heetten, dat ze de naam hadden gekozen omdat ze die zo mooi vonden, en dat ze niets te maken hadden met andere Leefbaar-clubs. De lijsttrekker nam het woord, en wist in een paar minuten een lang lulverhaal op te hangen, dat ie elk leven wilde beschermen. Het was vooral erg wollig en er was geen touw aan vast te knopen. Er kwamen exact 0 (nul) beleidsvoorstellen aan de orde, er was alleen maar slap gelul, netjes voorgelezen van een papiertje. Het hele filmpje was zo te zien thuis opgenomen bij 1 van de 2, het was nog net niet zo dat een van hen zelf de videocamera aanzette. Echt geweldig, van een tenenkrommende schoonheid. Heerlijk vind ik dat , die splinterpartijen. .
respect is zooo nieuwrechtsquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:57 schreef pberends het volgende:
Freakhoer schreef:
[..]
UBERLOL![]()
![]()
Die site is trouwens leefbaarder geworden www.leefbaareuropa.com
Gister had ik ook tien minuten van Respect.nu gezien, dat klonk nog best interessant. Die lijsttrekker is best te doen. A Wartz ofzo.
Hap.. en ze kruipen uit hun holen ....quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:56 schreef George-Butters het volgende:
[..]
pffff Jahjah werd te kakken gezet.
Pim is wat mij betreft ook niet echt heilig. Die vieze relnicht.
Ik potloodventte naar je tante en zij liet haar hondje vallen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:03 schreef Monidique het volgende:
Je moeder is een loeder en je vader een hoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |