quote:Beste Max
Je ging een tijdje terug nogal tekeer tegen de SPD en de sociaal democraten in Europa, en was erg te spreken over de Union (de CDU/CSU) in Duitsland. Nu hebben deze luitjes nog steeds oude nazis in hun partij, en daar schijnbaar geen problemen mee. Inmiddels brouwt zich daar weer wat samen.
Waar ben je nu met een pittig stukje Max? Met een vingertje in de hoogte?
Of heb je daar geen moeite mee?
Piet
PS
Zou het trouwens leuk vinden als je eens zou antwoorden, ook op mijn vorige mails.
PPS
Ik bedoel natuurlijk de affaire Filbinger. De Oud nazi rechter en kiesman,
de man van de uitspraak:
CDU-Wahlmann Filbinger: "Was damals Recht war, kann heute nicht Unrecht sein"
http://www.spiegel.de/politik/deutschland/0,1518,300823,00.html
Mijn vorige meeltjes waren nog scherper, en haalde hem volledig onderuit, en daar reageerde die ook niet op.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:36 schreef TweeQ het volgende:
Mja, leuke inhoud maar ik vrees dat hij je niet al te serieus gaat nemen vanwege je toon in dat mailtje...
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn vorige meeltjes waren nog scherper, en haalde hem volledig onderuit, en daar reageerde die ook niet op.
Dat kan me ook niet zoveel schelen, als ie ze maar leest, dan weet ie dat ie terug in zijn hok geslagen wordt.
Ik weet niet precies waarom Verhagen tegen Schröder en de sociaal democraten tekeer ging. Misschien kan je dat nog even vertellen? Als het níet was tegen oude Nazi's in de partij van Schröder vind ik het een totale zinloze e-mail van je. Appels en peren.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Maxime ging een tijdje terug nogal tekeer over Schröder en de sociaal democraten in Europa.
Heb hem maar weer eens een mailtje gestuurd. Max bleek met zijn uitspraken op zijn weblog totaal niets te weten van de Duitse politiek en economie, maar mischien dat ie wat weet over de Geschiedenis en de huidige tijd....
[..]
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:39 schreef Pietverdriet het volgende:
als ie ze maar leest
mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn vorige meeltjes waren nog scherper, en haalde hem volledig onderuit,
Nope. Hoewel je toch weinig meer dan virtuele taaldiaree produceert.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:17 schreef Pietverdriet het volgende:
LOL
Teerwatertje, heb ik toevallig een keer op je steen gescheten?
' Das deutsche Nachrichtenmagazin Der Spiegel veröffentlichte 1980 die Ergebnisse des BKA-Gutachtens in wenig verantwortungsvoller Weise. Die Botschaft des Artikel lautete: "Die Echtheit des Dokuments wird damit weiter in Zweifel gezogen." Der Artikel sorgte im In- und Ausland für einige Aufregung.'quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Der Spiegel is erg goed, zoiets hebben we niet in NL,
Nicht gewusst warscheinlichquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:54 schreef Koos Voos het volgende:
Vergessen ? ...![]()
?? Waar doel je nu op?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:54 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
' Das deutsche Nachrichtenmagazin Der Spiegel veröffentlichte 1980 die Ergebnisse des BKA-Gutachtens in wenig verantwortungsvoller Weise. Die Botschaft des Artikel lautete: "Die Echtheit des Dokuments wird damit weiter in Zweifel gezogen." Der Artikel sorgte im In- und Ausland für einige Aufregung.'
Vergessen ? ...![]()
Maxime produceert in mijn optiek politieke diaree, en dat deel ik hem mee,quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:50 schreef Teerwater het volgende:
[..]
Nope. Hoewel je toch weinig meer dan virtuele taaldiaree produceert.
Ik weet echt niet waarin jij verschilt met Verhagen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maxime produceert in mijn optiek politieke diaree, en dat deel ik hem mee,
Waar verschillen wij dan?
?quote:Op zondag 23 mei 2004 03:42 schreef Steijn het volgende:
In een brief ze je geen je PV.
03:42!quote:Op zondag 23 mei 2004 03:42 schreef Steijn het volgende:
In een brief ze je geen je PV.
Je draait er om heenquote:Op zondag 23 mei 2004 01:16 schreef Teerwater het volgende:
[..]
hele hoop gedraaikont
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |