En een nicht.quote:Op zondag 5 september 2004 20:42 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wilders? Zeker.
[afbeelding]
Dat haar!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat doe je hier dan?quote:Op zondag 5 september 2004 21:08 schreef Monidique het volgende:
Het is dat ik al lid ben van de SGP, maar anders zou ik zo lid worden van de PvdA.
quote:Eén van die standpunten betreft de zondag. Dat is de eerste dag van de week, de dag van de opstanding van Christus, die we in het bijzonder wijden aan de dienst van God. Bovendien is de zondag een rustdag, een geschenk van God waar we dankbaar voor mogen zijn in een jachtige tijd als de onze. Een dag om op adem te komen.
quote:U.S. Official Says Close to Catching Bin Laden
ISLAMABAD (Reuters) - The United States and its allies have put Osama bin Laden on the defensive, increasing chances of his capture soon, a U.S. counter-terrorism official said in remarks published in Pakistani media on Sunday.
...
Bron
Word ook lid van de PVdA. De ware ervaringsdeskundige van het fundamentalisme kijkt niet op een lidmaatschap meer of minder.quote:Op zondag 5 september 2004 21:08 schreef Monidique het volgende:
Het is dat ik al lid ben van de SGP, maar anders zou ik zo lid worden van de PvdA.
LOLquote:Op zondag 5 september 2004 21:12 schreef Sidekick het volgende:
Dat haar!![]()
![]()
Nee.quote:Op zondag 5 september 2004 20:46 schreef UnderWorld_ het volgende:
Sidekick, ben je al lid van de PvdA?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |