Fair play's a jewel.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:15 schreef George-Butters het volgende:
nou kappuh ja
ik had die van mij al klaar staan!
Jij durft zeker ook al niet hand in hand door de Leidsche straat te lopen?quote:
Nou, Bas, zij zit nog altijd in Brazilie maar heeft mij wel met mijn verjaardag gefeliciteerd. Voor het overige kijk ik verder, onder andere in Leiden, en mocht ik mij op mijn verjaardag een kansloze versierpoging laten welgevallen door een studente uit Nijmegen.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:17 schreef George-Butters het volgende:
Maar vertel s over je dame Coen.
You see that guy? That's a bananaquote:Op zondag 8 mei 2005 12:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nou, Bas, zij zit nog altijd in Brazilie maar heeft mij wel met mijn verjaardag gefeliciteerd. Voor het overige kijk ik verder, onder andere in Leiden, en mocht ik mij op mijn verjaardag een kansloze versierpoging laten welgevallen door een studente uit Nijmegen.
Als het om bananen en republieken gaat, ben ik altijd wel in voor een dolletje heurquote:Op zondag 8 mei 2005 12:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Heel goed, Harry, kapitalistische slogans rijzen al meer en meer.
Dat klinkt allemaal wel gezond. Weinig concreet, maar ik zie wel mogelijkheden voor jequote:Op zondag 8 mei 2005 12:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nou, Bas, zij zit nog altijd in Brazilie maar heeft mij wel met mijn verjaardag gefeliciteerd. Voor het overige kijk ik verder, onder andere in Leiden, en mocht ik mij op mijn verjaardag een kansloze versierpoging laten welgevallen door een studente uit Nijmegen.
quote:Op zondag 8 mei 2005 12:22 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Als het om bananen en republieken gaat, ben ik altijd wel in voor een dolletje heur [afbeelding]
Die versierpoging was wel hilarisch.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:22 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal wel gezond. Weinig concreet, maar ik zie wel mogelijkheden voor je![]()
Ik moet nu eten, maar ik kom zo terug.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:25 schreef Harry_Sack het volgende:
hoe vast is uw geloof?
die foto is ook al weer verdwenenquote:Op zondag 8 mei 2005 12:27 schreef Harry_Sack het volgende:
nou heb je 'm weggejaagd, fraai hoor G-B
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |