Fair play's a jewel.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:15 schreef George-Butters het volgende:
nou kappuh ja
ik had die van mij al klaar staan!
Jij durft zeker ook al niet hand in hand door de Leidsche straat te lopen?quote:
Nou, Bas, zij zit nog altijd in Brazilie maar heeft mij wel met mijn verjaardag gefeliciteerd. Voor het overige kijk ik verder, onder andere in Leiden, en mocht ik mij op mijn verjaardag een kansloze versierpoging laten welgevallen door een studente uit Nijmegen.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:17 schreef George-Butters het volgende:
Maar vertel s over je dame Coen.
You see that guy? That's a bananaquote:Op zondag 8 mei 2005 12:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nou, Bas, zij zit nog altijd in Brazilie maar heeft mij wel met mijn verjaardag gefeliciteerd. Voor het overige kijk ik verder, onder andere in Leiden, en mocht ik mij op mijn verjaardag een kansloze versierpoging laten welgevallen door een studente uit Nijmegen.
Als het om bananen en republieken gaat, ben ik altijd wel in voor een dolletje heurquote:Op zondag 8 mei 2005 12:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Heel goed, Harry, kapitalistische slogans rijzen al meer en meer.
Dat klinkt allemaal wel gezond. Weinig concreet, maar ik zie wel mogelijkheden voor jequote:Op zondag 8 mei 2005 12:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nou, Bas, zij zit nog altijd in Brazilie maar heeft mij wel met mijn verjaardag gefeliciteerd. Voor het overige kijk ik verder, onder andere in Leiden, en mocht ik mij op mijn verjaardag een kansloze versierpoging laten welgevallen door een studente uit Nijmegen.
quote:Op zondag 8 mei 2005 12:22 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Als het om bananen en republieken gaat, ben ik altijd wel in voor een dolletje heur [afbeelding]
Die versierpoging was wel hilarisch.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:22 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal wel gezond. Weinig concreet, maar ik zie wel mogelijkheden voor je![]()
Ik moet nu eten, maar ik kom zo terug.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:25 schreef Harry_Sack het volgende:
hoe vast is uw geloof?
die foto is ook al weer verdwenenquote:Op zondag 8 mei 2005 12:27 schreef Harry_Sack het volgende:
nou heb je 'm weggejaagd, fraai hoor G-B
Dat noemen ze Freeze Tag Objective... (niet mijn favo spelvorm)quote:Op zondag 8 mei 2005 12:18 schreef Monidique het volgende:
Zo, ik dacht eventjes snel even een spelletje te joinen met MOHAA, maar het leek eerder op een Borg-aflevering van Star Trek en iedereen bevroor of smolt.
Dan zie ik je zeker maar heel eventjes?quote:Op zondag 8 mei 2005 12:31 schreef Drugshond het volgende:
Als je op een MOHAA server roadrunner voorbij ziet komen.... wel that's me
Werken arbeiders!quote:'Opzoeken van stress is gezond'
Uitgegeven: 8 mei 2005 12:36
Laatst gewijzigd: 8 mei 2005 12:46
LONDEN - Decennia lang hebben artsen gewaarschuwd voor te veel stress, omdat dat ongezond zou zijn. Nu zijn er echter deskundigen op het gebied van veroudering die stellen dat het opzoeken van stress kan helpen om jong en gezond te blijven. Zij maakten resultaten bekend op een congres over de bestrijding van verouderingsverschijnselen bij de mens, meldde The Sunday Times.
Dr. Marios Kyriazis, van de Britse vereniging voor langer leven, zei dat zijn patiënten zich jonger voelen en er ook jonger uitzien, nadat zij stressverwekkende taken hebben uitgevoerd, zoals het opknappen en herinrichten van de woonkamer binnen twee dagen of gehaast koffers pakken om het vliegtuig nog te kunnen halen.
Ook tijdens de lunch inkopen doen voor een uitgebreid diner of het instellen van de videorecorder aan de hand van de gebruiksaanwijzing is goed, evenals perioden van tekort aan voedsel en slaap.
Herstelproces
Het juiste type stress kan volgens hem en anderen de natuurlijke afweer van ziekten zoals Alzheimer, reuma en hartziekten versterken. Als iemand moet rennen om de bus te halen of zich moet haasten om een opdracht af te maken, beginnen cellen in het lichaam en in de hersenen defect te raken. Het reparatiemechanisme in de cellen treedt dan in werking, waardoor eiwitten geproduceerd worden om de schade te herstellen. Dat herstelproces is volgens de deskundigen krachtiger dan nodig is om de cellen te repareren en het maakt de cellen sterker dan zij waren.
Als het lichaam ouder wordt - vooral vanaf een jaar of 35 - wordt het zelfherstelmechanisme trager, vertelde Kyriazis. "De beste manier om het proces blijvend effeciënt te houden is het te oefenen op dezelfde manier waarop je je spieren oefent om ze sterk te houden. Dat betekent dat je stress moet opzoeken."
Goede stress
Hij waarschuwde dat alleen het juiste type en de juiste hoeveelheid stress heilzaak is. 'Goede stress' is van korte duur, matig stimulerend, gevarieerd en moet een gevoel geven dat er iets gepresteerd is.
Te lange blootstelling aan stress is en blijft ongezond, zeggen alle experts. Ook in een file staan behoort tot de ongezonde vormen van stress, omdat je er niets aan kunt veranderen.
Professor Suresh Rattan van de universiteit van Aarhus in Denemarken presenteerde de resultaten van een onderzoek naar huidcellen en stress. Hij stelde huidcellen tweemaal een uur per week bloot aan een temperatuur van 41 graden (vergelijkbaar met koorts). Dat bleek antiverouderend te werken. De cellen bleven beter in vorm en werden minder aangetast door ultraviolette straling.
Klopt, want op het moment dat je me ziet ben je dood.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:49 schreef Monidique het volgende:
Dan zie ik je zeker maar heel eventjes?
Hoe is het leven in Allochtonië?quote:Op zondag 8 mei 2005 13:20 schreef kLowJow het volgende:
teeveepee
quote:Op zondag 8 mei 2005 14:42 schreef Johan_de_With het volgende:
Ijshockey is stoer.
Hockey is voor homo's.
Wat is er stoer aan homo's op ijs?quote:Op zondag 8 mei 2005 14:42 schreef Johan_de_With het volgende:
Ijshockey is stoer.
Hockey is voor homo's.
quote:Op zondag 8 mei 2005 12:32 schreef George-Butters het volgende:
ok ik ga studeren en voor de rest van de dag dit forum niet meer bezoeken. Ik mag al een week werk in 1 dag doen![]()
Zondag rustdag, maar niet heus!
quote:Op zondag 8 mei 2005 15:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja Bas, er is niet mis met die sport. Zogenaamd, dan.
Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:09 schreef pberends het volgende:
[[url=http://www.vangaalen.com/Public/Upload/error[1].jpg]afbeelding[/url]]
Ey cool. Ik heb een bug ondekt.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud.Oud.Oud.Oud.Oud.Oud.Oud.Oud.Oud.Oud.Oud.Oud.Oud.Oud.
quote:zoalshetis, drugs dealen in UVT. Weekban aldaar.
Pas als je in OUD '''Miskraam miskraam miskraam miskraam'' kunt plaatsen, neem ik je serieus.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ey cool. Ik heb een bug ondekt.
Zou je denken?quote:Op zondag 8 mei 2005 17:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud.
Helaas ontkom ik niet aan mijn proeftijd door een ander accountje te gebruiken. Ik zal het idee dus in de koelkast zetten.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Pas als je in OUD '''Miskraam miskraam miskraam miskraam'' kunt plaatsen, neem ik je serieus.
Jammer, ik miste je alquote:Op zondag 8 mei 2005 18:16 schreef Finder_elf_towns het volgende:
En voor de MSN proleten, ja, ik ben mijn wachtwoord kwijt en het ziet er niet naar uit dat ik het ooit nog terugvind.
Elvis has left the building!quote:Op zondag 8 mei 2005 18:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Cappa, nu, op 1.
Zorg eerst maar dat je de correcte spelwijze van het woord talend talent terugvindt.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:16 schreef Finder_elf_towns het volgende:
En voor de MSN proleten, ja, ik ben mijn wachtwoord kwijt en het ziet er niet naar uit dat ik het ooit nog terugvind.
Twee op een cel?quote:Op zondag 8 mei 2005 18:59 schreef RichardQuest het volgende:
Krijg toch ongecontroleerde celdeling.
Ja, waarom....quote:Op zondag 8 mei 2005 19:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Waarom kom je uitgerekend nu weer de piemol uithangen?
racket piemolquote:Op zondag 8 mei 2005 19:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Waarom kom je uitgerekend nu weer de piemol uithangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |