quote:Op zondag 8 mei 2005 15:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja Bas, er is niet mis met die sport. Zogenaamd, dan.
Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:09 schreef pberends het volgende:
[[url=http://www.vangaalen.com/Public/Upload/error[1].jpg]afbeelding[/url]]
Ey cool. Ik heb een bug ondekt.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud.Oud.Oud.Oud.Oud.Oud.Oud.Oud.Oud.Oud.Oud.Oud.Oud.Oud.
quote:zoalshetis, drugs dealen in UVT. Weekban aldaar.
Pas als je in OUD '''Miskraam miskraam miskraam miskraam'' kunt plaatsen, neem ik je serieus.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ey cool. Ik heb een bug ondekt.
Zou je denken?quote:Op zondag 8 mei 2005 17:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud. Oud.
Helaas ontkom ik niet aan mijn proeftijd door een ander accountje te gebruiken. Ik zal het idee dus in de koelkast zetten.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Pas als je in OUD '''Miskraam miskraam miskraam miskraam'' kunt plaatsen, neem ik je serieus.
Jammer, ik miste je alquote:Op zondag 8 mei 2005 18:16 schreef Finder_elf_towns het volgende:
En voor de MSN proleten, ja, ik ben mijn wachtwoord kwijt en het ziet er niet naar uit dat ik het ooit nog terugvind.
Elvis has left the building!quote:Op zondag 8 mei 2005 18:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Cappa, nu, op 1.
Zorg eerst maar dat je de correcte spelwijze van het woord talend talent terugvindt.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:16 schreef Finder_elf_towns het volgende:
En voor de MSN proleten, ja, ik ben mijn wachtwoord kwijt en het ziet er niet naar uit dat ik het ooit nog terugvind.
Twee op een cel?quote:Op zondag 8 mei 2005 18:59 schreef RichardQuest het volgende:
Krijg toch ongecontroleerde celdeling.
Ja, waarom....quote:Op zondag 8 mei 2005 19:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Waarom kom je uitgerekend nu weer de piemol uithangen?
racket piemolquote:Op zondag 8 mei 2005 19:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Waarom kom je uitgerekend nu weer de piemol uithangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |