Alles zou mooier zijn geweest dan de huidige titel.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:16 schreef Johan_de_With het volgende:
Waltzing Wilders zou mooier zijn geweest..
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:18 schreef Sidekick het volgende:
Wat een kut-PI. Dat moet wel een creatie zijn van Monidique.
Binnenkort de Wouter Bos smiley?quote:Op woensdag 1 december 2004 17:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
Die smileys zijn wel weer een nieuw dieptepunt zeg![]()
Binnenkort de Wouter Bos smiley?quote:Op woensdag 1 december 2004 17:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
Die smileys zijn wel weer een nieuw dieptepunt zeg![]()
Die lieve Marokkaanse jongen ging niet op z'n avances in omdat hij een bril heeftquote:Op woensdag 1 december 2004 17:15 schreef Mutant01 het volgende:
Maar zeg is Wolffenstein, waardoor ben je zo geradicaliseerd?
Die had Sidekick al lang geleden gemaakt johquote:Op woensdag 1 december 2004 17:29 schreef sjun het volgende:
[..]
Binnenkort de Wouter Bos smiley?
Wil je zulke kletspraat nooit meer posten? Ik ga hier zowat over mijn nek.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die lieve Marokkaanse jongen ging niet op z'n avances in omdat hij een bril heeft.
Die heb ik allang gemaakt.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:30 schreef sjun het volgende:
[..]
Binnenkort de Wouter Bos smiley?![]()
Vergeet de Joden niet.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:41 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.onwar.com/aced/chrono/index.htm < interessante site ook..."overal waar moslims zijn is oorlog"...jaa...precies...maar ook daar waar ze niet zijn.
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:16 schreef Sidekick het volgende:
Na de Wilders-smiley nu ook al een Mohammed B-smiley. Jeuteremina, de extremen houden elkaar wel goed in stand zeg.
Waarom zouden trotse riffijnen hun strijdbare talenten niet meer uitdragen in de west-europese maatschappijen en tegengaan dat ze als loopjongens van een door wahabisten gesponsorde libanees worden gebruikt?quote:Op woensdag 1 december 2004 17:33 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.balagan.org.uk/war/1909/ < mijn volk
Life sucks, not?quote:Op woensdag 1 december 2004 18:34 schreef Drugshond het volgende:
tvp : Mijn eerste werkdag zit er weer op.... ... ff mijn vakantie boeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |