Chewie... het verwijderen van links naar, en discussies over/op andere fora, en dit forum in het bijzonder is policy.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:01 schreef Chewie het volgende:
Je kunt er altijd nog voor kiezen om reacties waarvan het onderwerp je niet aanstaat te negeren, ingrijpen hoeft pas als de policy overschreden wordt.
Sinds wanneer? Ik geef toe het is al een tijd geleden dat ik de faq en policy heb gelezen maar ik kom toch regelmatig links naar andere fora tegen en daarbij wat MrX1982 zegt.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:11 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Chewie... het verwijderen van links naar, en discussies over/op andere fora, en dit forum in het bijzonder is policy..
Ik woon ruim een half uur van Utrecht met de trein. Halve wereldreis dusquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:21 schreef George-Butters het volgende:
Het is vanuit Utrecht 1uur en 50 minuten reizen met de trein, zonder overstap!
Omdat de slowchat daar niet voor bedoeld is.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:15 schreef MrX1982 het volgende:
[...]
maar waarom niet gewoon "strijden" met een open vizier.
Inderdaad. En als zij daar plezier in hebben: laat ze lekker. Laten we hier het goede voorbeeld geven en hopen dat ze daar net zoveel plezier in hebben dan wij.quote:Zij maken zichzelf belachelijk.
Oeh!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:24 schreef George-Butters het volgende:
Ach het zijn allemaal sukkels!
laten we het hier over hebben!
[afbeelding]
Vandaag:quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:21 schreef George-Butters het volgende:
Het is vanuit Utrecht 1uur en 50 minuten reizen met de trein, zonder overstap!
1 2 3 4 | Vertrek 10:21 Aankomst 13:55 Reistijd 3:34 Overstappen 1 |
Het werkt verziekend omdat jij een verziekend typje bent.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:19 schreef Sidekick het volgende:
Bottomline is dat het verziekend werkt. Kijk bijvoorbeeld naar tijger_m, maar ook een paar andere users. Het is al veel te lang in de sc gedoogd, en zie waar het ons heeft gebracht. Blijkbaar hebben we met mensen te maken waar een losser beleid op dit vlak niet mogelijk is. Het is tijd om er een punt achter te zetten.
Policy in de zin dat 'de discussie' hier niet meer gevoerd dient te worden. Niet voor elk besluit omtrent moderatie wordt de policy/FAQ aangepast.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:21 schreef Chewie het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Ik geef toe het is al een tijd geleden dat ik de faq en policy heb gelezen maar ik kom toch regelmatig links naar andere fora tegen en daarbij wat MrX1982 zegt.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:24 schreef Monidique het volgende:
Uiteraard ben ik het eens met Sidekick, hij is immers mijn Meester.
Ik denk persoonlijk dat je dat forum gewoon links moet laten liggen en verder niet over moet spreken. Dan is de lol er daar voor hun ook snel vanaf. Maar dat forum hier als onderwerp te verbieden vind ik wel vreemd en wat ver gaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:26 schreef sizzler het volgende:
Omdat de slowchat daar niet voor bedoeld is.
Omdat bans niet op dit forum worden besproken en op dat forum hét gesprek is.
Omdat de polici verschilt en het daarom geen eerlijke strijd is.
Omdat een over-en-weer-discussie dus niet werkt, en je daarmee feitelijk het bansysteem omzijlt.
Omdat de beweringen en beschuldigingen die daar geuit worden leuk zijn als je een boek a la Thomas Ross wilt schrijven, maar weinig met een politieke discussie van doen hebben.
Omdat we ook niet de strijd aangaan met tweakers, geenstijl.nl etc.
etc.
Het is maar internet, waar maken mensen zich druk over. Het persoonlijk aanvallen van mensen die je niet kent vind ik uiterst laag. Ik begrijp daarom ook best dat jullie dat forum hier niet graag de hele tijd de revue zien passeren. Maar als niemand erover spreekt ebt het vanzelf weg zonder het expliciet te verbieden.quote:Inderdaad. En als zij daar plezier in hebben: laat ze lekker. Laten we hier het goede voorbeeld geven en hopen dat ze daar net zoveel plezier in hebben dan wij.[knuffelmode UIT]
3.34,quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:37 schreef RichardQuest het volgende:
Groningen is 3.15 uur reizen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |