abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29545942
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:52 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Het is het stadium van kinderachtigheid allang voorbij, Chewie. Het is gewoon niet meer bespreekbaar hier. Maar het staat je vrij om naar het andere forum te gaan en daar te gaan praten over de holmaatjes van de crew, het pedofilie-netwerk achter Fok, en meer vuilspuiterij.
Ik heb helemaal geen behoefte om "holmaatjes", "het pedofilie netwerk achter Fok!" en dergelijke zaken te bespreken op dit forum niet en ook niet niet op dat andere forum. Ik ben wel vrij om op dat andere forum te vragen naar de reden van eventuele bans die hier op dit forum gegeven zijn, de reden dat ik daarna vraag is omdat ik het jammer vind dat enkele door mij gewaardeerde users hier hun bijdrage niet meer mogen leveren.

Dat het andere forum hier in de SC reeks af en toe ter sprake komt zonder grove beledingen naar users op dit forum of dat andere forum moet in mijn opinie ook gewoon kunnen. Zeker van jou kan ik het me niet voorstellen dat dit soort onderwerpen verboden worden, is dit wel het geval dan heb ik denk ik nog maar weinig te zoeken in de SC. Je kunt er altijd nog voor kiezen om reacties waarvan het onderwerp je niet aanstaat te negeren, ingrijpen hoeft pas als de policy overschreden wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')