Je hebt wat gemist!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:58 schreef Chewie het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik toen 's middags niet aanwezig kon zijn![]()
Stem tegen de grondwet!quote:BRUSSEL - Om de verspreiding van dodelijke ziekten als aids en malaria tegen te gaan, wil minister Van Ardenne voor Ontwikkelingssamenwerking condooms en bednetten gaan uitdelen met de hulp van Heineken.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
высшая награда
Biecht maar eens heel snel op wat dit betekent.
Eindelijk eens een goed argument!quote:
Groot distributienetwerk. Al zou Coca cola het nog beter doen denk ikquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:15 schreef sizzler het volgende:
Waarom Heineken eigenlijk?
Hmm, ik zou eerder aan Shell denken. Of Philips. Maar alcohol en seks is natuurlijk een logische combinatie.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Groot distributienetwerk. Al zou Coca cola het nog beter doen denk ik.
(Heineken heeft ook enkele afrikaanse brouwerijen meen ik).
Blijkens deze extreem-linkese bron heeft hij het Koningshuis in bescherming genomen, dus misschien valt hij nog best mee.quote:
Ik heb algemene zaken ooit de vraag gesteld wie Balkenende opvolgt als hij komt te overlijden. Wel twee keer een "uw vraag is doorverwezen" bericht gehad, maar nooit een antwoord gekregen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Nou, OC&W is niet in staat om mijn vragen binnen twee werkdagen te beantwoorden.
quote:
quote:Betekent is met een t..
Briljant!quote:Lyrics
Yello - Oh Yeah
Oh Yeah... Oh Yeah... Oh Yeah
The moon... beautiful
The sun... even more beautiful
Oh Yeah... Oh Yeah... Oh Yeah
Beautiful
Oh Yeah... Oh Yeah...
Good time
Van wie?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het is een citaat. Maar dank je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |