Je hebt wat gemist!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:58 schreef Chewie het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik toen 's middags niet aanwezig kon zijn![]()
Stem tegen de grondwet!quote:BRUSSEL - Om de verspreiding van dodelijke ziekten als aids en malaria tegen te gaan, wil minister Van Ardenne voor Ontwikkelingssamenwerking condooms en bednetten gaan uitdelen met de hulp van Heineken.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
высшая награда
Biecht maar eens heel snel op wat dit betekent.
Eindelijk eens een goed argument!quote:
Groot distributienetwerk. Al zou Coca cola het nog beter doen denk ikquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:15 schreef sizzler het volgende:
Waarom Heineken eigenlijk?
Hmm, ik zou eerder aan Shell denken. Of Philips. Maar alcohol en seks is natuurlijk een logische combinatie.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Groot distributienetwerk. Al zou Coca cola het nog beter doen denk ik.
(Heineken heeft ook enkele afrikaanse brouwerijen meen ik).
Blijkens deze extreem-linkese bron heeft hij het Koningshuis in bescherming genomen, dus misschien valt hij nog best mee.quote:
Ik heb algemene zaken ooit de vraag gesteld wie Balkenende opvolgt als hij komt te overlijden. Wel twee keer een "uw vraag is doorverwezen" bericht gehad, maar nooit een antwoord gekregen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Nou, OC&W is niet in staat om mijn vragen binnen twee werkdagen te beantwoorden.
quote:
quote:Betekent is met een t..
Briljant!quote:Lyrics
Yello - Oh Yeah
Oh Yeah... Oh Yeah... Oh Yeah
The moon... beautiful
The sun... even more beautiful
Oh Yeah... Oh Yeah... Oh Yeah
Beautiful
Oh Yeah... Oh Yeah...
Good time
Van wie?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het is een citaat. Maar dank je.
Die is leuk jaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:25 schreef Drugshond het volgende:
Over geniale filmpjes gesproken.. en wat past in dit topic.
http://www.storewars.org/flash/index.html
Kost wel wat moeite om te downloaden.. maar dat is het zeker waard.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:44 schreef MrX1982 het volgende:
Vandaar dat ze zo'n hekel hebben aan blanken![]()
Het was sarcastisch bedoeldquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:49 schreef RichardQuest het volgende:
Mugabe is Afrika?
Nee, de grap was om Afrikanen ''no-no's'' te noemen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mja, de grap had ik wel door hoor, maar de grap was niet om Afrikanen "ze" te noemen toch?
Nee niet echt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:53 schreef RichardQuest het volgende:
Mja, de grap had ik wel door hoor, maar de grap was niet om Afrikanen "ze" te noemen toch?
Goed zo, nazi-Europeaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Generalisatie +1
Ik schaam me nu ook![]()
Nazi-Europeaan?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:56 schreef RichardQuest het volgende:
Goed zo, nazi-Europeaan.
Was een geintjequote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nazi-Europeaan?![]()
Wat Heineken wel niet los kan maken
Piemol!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:01 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Don't worry, ik ben al dood.
Door kanker inderdaad.
Wat nobel om daar een slaatje uit te slaan het volk te helpen.quote:Reinout Oerlemans helpt kiezers met Grondwet
Reinout Oerlemans presenteert vrijdag een televisieshow die Nederlanders moet helpen bij het maken van een keuze voor of tegen de Europese Grondwet. In de interactieve televisieshow 'Wat stem ik?' praat Oerlemans met politici en bekende Nederlanders over de Europese Grondwet en het referendum van 1 juni.
Het doel van het programma is stemgerechtigde kijkers duidelijkheid te geven over de Europese Grondwet.
Een woordvoerster van RTL zegt dat de show geen propaganda is :'We spelen in op de verwarring. Veel mensen hebben geen idee waar de Europese Grondwet over gaat. Dat willen we duidelijk maken, maar we geven geen stemadvies.' Zowel voor- als tegenstanders van de Europese Grondwet zullen aan het woord komen.
Oerlemans ontvangt onder andere VVD-kamerlid Ayaan Hirsi Ali, oud-wethouder van Amsterdam Rob Oudkerk, GroenLinks-fractievoorzitter Femke Halsema, oud-weerman John Bernard, Gay Krant-hoofdredacteur Henk Krol, cabaretier Sjaak Bral en presentatrice Marie Carmen Oudendijk.
Test
De kijkers kunnen een test doen om te zien in hoeverre hun mening overeenkomt met de uitgangspunten van de Europese Grondwet. Ze kunnen stemmen via sms en via de website www.referendumwijzer.nl.
Het programma is vrijdagavond te zien tussen 21.30 en 22.30 uur op RTL4.
Clipquote:6. Nymphetamine (Overdose)
Evanescent like the scent of decay
I was fading from the race
When in despair, my darkest days
Ran amok and forged her face
From the fairest of handmaidens to
A slick perverted wraith
Nymphetamine
Heaving midst narcissus
On a maledict blanket of stars
She was all three wishes
Sex, sex, sex
A lover hung on her death row
I was hooked on her disease
Highly strung like Cupid's bow
Whose arrows hungered meat
And the blinding flare of passion
In the shade of narrow streets
Where their poison never rationed
All the tips they left in me
Two tracks
Bric-a-brac
Something passed between us
Like a bad crack
Upward-lit
I'd met another kind
Of rat
In fact
With every rome inside me
Licked and ransacked
She haunted at the corners of my mind
In black
Cataracts
Wouldn't whitewash away
Her filthy smoke stack
She burnt me like a furnace
For my future suicide
Lead to the river
Midsummer, I waved
A 'V'' of black swans
On with hope to the grave
All through Red September
With skies fire-paved
I begged you appear
Like a thorn for the holy ones
Cold was my soul
Untold was the pain
I faced when you left me
A rose in the rain
So I swore to the razor
That never, enchained
Would your dark nails of faith
Be pushed through my veins again
Bared on your tomb
I'm a prayer for your loneliness
And would you ever soon
Come above unto me?
For once upon a time
From the binds of your lowliness
I could always find
The right slot for your sacred key
Six feet deep is the incision
In my heart, that barless prison
Discolours all with tunnel vision
Sunsetter
Nymphetamine
Sick and weak from my condition
This lust, a vampyric addiction
To her alone in full submission
None better
Nymphetamine
Nymphetamine, nymphetamine
Nymphetamine girl
Nymphetamine, nymphetamine
My nymphetamine girl
Wracked with your charm
I am circled like prey
Back in the forest
Where whispers persuade
More sugar trails
More white lady laid
Than pillars of salt
Fold to my arms
Hold their mesmeric sway
And dance her to the moon
As we did in those golden days
Christening stars
I remember the way
We were needle and spoon
Mislaid in the burning hay
Bared on your tomb
I'm a prayer for your loneliness
And would you ever soon
Come above unto me?
For once upon a time
From the binds of your holiness
I could always find
The right slot for your sacred key
Six feet deep is the incision
In my heart, that barless prison
Discolours all with tunnel vision
Sunsetter
Nymphetamine
Sick and weak from my condition
This lust, a vampyric addiction
To her alone in full submission
None better
Nymphetamine
Sunsetter
Nymphetamine (Nymphetamine)
None better
Nymphetamine
Two tracks
Bric-a-brac
Something passed between us
Like a bad crack
Upward-lit
I'd met another kind
Of rat
In fact
With every rome inside me
Licked and ransacked
She haunted at the corners of my mind
In black
Cataracts
Wouldn't whitewash away
Her filthy smoke stack
She burnt me like a furnace
For my future suicide
Dat is muzak die vrindje Wilders niet kan waarderen hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:42 schreef speedfreak1 het volgende:
Cradle of Filth:
[..]
Clip
Een meerstemmig kunstwerkje.
quote:Muntz terug op tv als 'godslasteraar'
De RVU heeft de omstreden programmamakers Paul Jan van de Wint en Rob Muntz ruim baan gegeven om een 'godslasterende serie' te maken. Vanaf 7 juni zal de zesdelige serie iedere dinsdag om 23.30 uur uitgezonden worden via Nederland 3, onder de naam God bestaat niet.
Volgens Muntz en Van de Wint zal ''geen geloof gespaard blijven''. Alles en iedereen komt aan bod, van ''moslims, joden, christenen, boeddhisten tot aan ietsisten, allen zullen feilloos gefileerd en geanalyseerd worden.'' Gesprekken met deskundigen worden in het programma afgewisseld met absurdistische filmpjes.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ben benieuwd als Muntz de islam gaat behandelen.... dat wordt een leuke persiflage (erg foute) behandeling van de islam ...
Submissioin-Part #01 is in vergelijking hiermee een vriendelijke voorstelling van zaken.
Weet ik niet, ik in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is muzak die vrindje Wilders niet kan waarderen hoor!
Binnenkort komt Taken btw op de nederlandse televisie.quote:
Wie kan er dan lachen om Submission?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ben benieuwd als Muntz de islam gaat behandelen.... dat wordt een leuke persiflage (erg foute) behandeling van de islam ...
Submissioin-Part #01 is in vergelijking hiermee een vriendelijke voorstelling van zaken.
Ik.... Beetje fijnzinnige humor.. Jullie niet dan ?!?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:48 schreef RichardQuest het volgende:
Wie kan er dan lachen om Submission?
Jij zat met een glimlach naar de verhaaltjes van die vrouwen te luisteren.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik.... Beetje fijnzinnige humor.. Jullie niet dan ?!?![]()
Een leuk SM/Spanking verhaaltje voor het slapen gaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:51 schreef RichardQuest het volgende:
Jij zat met een glimlach naar de verhaaltjes van die vrouwen te luisteren.
Tof man.
dan moet Balkenende wel het kabinet ontbinden als er weer een nee komt zekerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:14 schreef Harry_Sack het volgende:
wat een ongelooflijke mongool is Wouter Bos toch, als er op 1 juni massaal NEE gestemd wordt, dan wil ie een 2e referendum![]()
Nou ja, de hele strategie van dit kabinet is zo'n beetje: laat ze maar staken, we onderhandelen en halen dezelfde resultaten die wel geaccepteerd worden omdat er onderhandeld is..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:16 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
dan moet Balkenende wel het kabinet ontbinden als er weer een nee komt zeker
neem nog een biertje:quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:26 schreef Harry_Sack het volgende:
stop de telefoonterreur!
Rijstbier?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:40 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
neem nog een biertje:
Kamer tegen hogere accijns
Dan mag ie weer diplomaatje spelen toch..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:40 schreef pberends het volgende:
Waarom is dit Bot voor de grondwet, je kan Buitenlandse Zaken toch wel afschaffen als die Grondwet er is.
Wat een gortdroge Noorderling is Kamp he? Pffff, en dat moet dan het 'Ja' verdedigenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:46 schreef pberends het volgende:
Liegbeesten op ned1.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:48 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wat een gortdroge Noorderling is Kamp he? Pffff, en dat moet dan het 'Ja' verdedigen![]()
Go Rouvoet
,
Go Rouvoet
,
Go Rouvoet
![]()
Jammer, maar van Bommel is ook een goede.quote:
Een van de twee liegt gewoon. Ze kunnen niet beide gelijk hebben namelijk. Ik gok erop dat Kamp liegt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat was Kamp aan het draaien rond de vraag of Nederland minder te zeggen kreeg
Hoe kun je van iemand verwachten dat als ie geeneens Nederlands kan spreken, dat hij wel Europees spreekt ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:00 schreef pberends het volgende:
OMG, die combinatie van dat accent en taalgebruik van EUrlings.
Van die holle frasen gebruik ie constant "Europa is heel sociaal"quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Waarom wil Eurlings een sociaal Europa, hij was toch van de CDA?
Is een filmpje, welke codec er gebruikt wordt weet ik niet. Hoe vogel ik dat uit?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:04 schreef pberends het volgende:
http://stream.2003.02.gar(...)stijl/revolutie2.wmv
Iemand een codec of is het slechts een audiofragment?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |