neem nog een biertje:quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:26 schreef Harry_Sack het volgende:
stop de telefoonterreur!
Rijstbier?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:40 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
neem nog een biertje:
Kamer tegen hogere accijns
Dan mag ie weer diplomaatje spelen toch..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:40 schreef pberends het volgende:
Waarom is dit Bot voor de grondwet, je kan Buitenlandse Zaken toch wel afschaffen als die Grondwet er is.
Wat een gortdroge Noorderling is Kamp he? Pffff, en dat moet dan het 'Ja' verdedigenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:46 schreef pberends het volgende:
Liegbeesten op ned1.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:48 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wat een gortdroge Noorderling is Kamp he? Pffff, en dat moet dan het 'Ja' verdedigen![]()
Go Rouvoet
,
Go Rouvoet
,
Go Rouvoet
![]()
Jammer, maar van Bommel is ook een goede.quote:
Een van de twee liegt gewoon. Ze kunnen niet beide gelijk hebben namelijk. Ik gok erop dat Kamp liegt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat was Kamp aan het draaien rond de vraag of Nederland minder te zeggen kreeg
Hoe kun je van iemand verwachten dat als ie geeneens Nederlands kan spreken, dat hij wel Europees spreekt ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:00 schreef pberends het volgende:
OMG, die combinatie van dat accent en taalgebruik van EUrlings.
Van die holle frasen gebruik ie constant "Europa is heel sociaal"quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Waarom wil Eurlings een sociaal Europa, hij was toch van de CDA?
Is een filmpje, welke codec er gebruikt wordt weet ik niet. Hoe vogel ik dat uit?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:04 schreef pberends het volgende:
http://stream.2003.02.gar(...)stijl/revolutie2.wmv
Iemand een codec of is het slechts een audiofragment?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |