Heb ik zelf verzonnenquote:Finder_elf_towns - woensdag 18 mei 2005 @ 21:19
Sterf nu en vloek tevergeefs
quote:Nederland gaat zijn finest hour beleven als wij met zijn allen tegen de EU-grondwet stemmen. Daardoor zullen wij wereldgeschiedenis schrijven. Of de EU-grondwet komt er niet, of wij bewijzen dat Europa ondemocratisch is.
Geniale quote overigens, pberends. Wie heeft dat gezegd?
Jij moet de politiek in man!quote:
Had ik niet verwacht van Brinkhorstquote:Brinkhorst: referendum onverstandig
DEN HAAG Minister Brinkhorst staat niet achter het referendum van 1 juni over de Europese grondwet. Hij vindt het onderwerp niet geschikt, omdat te veel mensen niet weten waar het over gaat.
De partij van Brinkhorst, D66,is juist een groot voorstander van referenda. Maar volgens de minister gaat het dan om corrrectieve referenda en het referendum over de Europese grondwet is alleen raadgevend.
D66-Kamerlid Van der Ham is één van de initiatiefnemers van het referendum. Hij respecteert de mening van Brinkhorst, maar vindt dat de minister juist blij moet zijn met de discussie over Europa.
Die man is se-nie-hielquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:33 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht van Brinkhorst
Die man zou zelfs met overtuiging kunnen beweren dat de lucht oranje is. Dit soort leugens zetten zijn uitspraken over het probleempje Pim in een heel ander daglicht natuurlijk. Tot zover dat nog niet duidelijk was.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Jeej, nu liegt Kok weer over het subsidiariteitsbeginsel. "Lidstaten kunnen de EU terugfluiten."
Plaspot van Napoleon binnenkort geveildquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:48 schreef Finder_elf_towns het volgende:
vooral militaire despoten!!!
Eind mei, volgens mij is in elk geval de uitslag bekend op 31 meiquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:46 schreef Drugshond het volgende:
Wanneer moet Frankrijk naar de stembus ?
Nu Van Gogh dood is hoef je z'n "creatieve" terminologie nog niet te kopiëren...quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Die man zou zelfs met overtuiging kunnen beweren dat de lucht oranje is. Dit soort leugens zetten zijn uitspraken over het probleempje Pim in een heel ander daglicht natuurlijk. Tot zover dat nog niet duidelijk was.
Op een Engels NEE kunnen we zeker rekenen. Was in er Tjechië ook een referendum? Ik meen van wel.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:50 schreef Drugshond het volgende:
ik hoop een anti-climax en dat Frankrijk roet in het eten gooit
Waarom niet?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nu Van Gogh dood is hoef je z'n "creatieve" terminologie nog niet te kopiëren...
Nee, wat Zalm deed, dat was liegen. Zoals een VVD'er betaamt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Jeej, nu liegt Kok weer over het subsidiariteitsbeginsel. "Lidstaten kunnen de EU terugfluiten."
Eind dit jaar maar eensch; de zomer komt er weer aanquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:34 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Wat vind je overigens van een mini-meet? Ik cola, jij een biertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |