Inderdaad, van al die snorremansen-moslima's hoef je het niet te hebben.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:24 schreef Harry_Sack het volgende:
Nederland een rai uno zender.. waar wil je al die lekkere wijven vandaan halen, Johan?
Volgens Boris willen de kleine partijen zoals SP, GL, .. de vernieuwingen tegenhoudenquote:Op zondag 27 maart 2005 12:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zelfs een klein kind snapt dat er iets niet klopt met die herverdeling van extra gelden.
Progressief he?quote:Op zondag 27 maart 2005 12:28 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Volgens Boris willen de kleine partijen zoals SP, GL, .. de vernieuwingen tegenhouden
Europese staatszender. Kunnen we er allemaal naar kijken.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:24 schreef Harry_Sack het volgende:
Nederland een rai uno zender.. waar wil je al die lekkere wijven vandaan halen, Johan?
Ik vergat de pvda te noemen, dom van mij he?"quote:
Harry, dat is best wel dom van je!quote:Op zondag 27 maart 2005 12:30 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik vergat de pvda te noemen, dom van mij he?"
quote:Op zondag 27 maart 2005 12:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Inderdaad, van al die snorremansen-moslima's hoef je het niet te hebben.
Laten die nou vooral in het land van herkomst wonen. In NL zitten we met de achterlandboerinnen opgescheept.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik maak me sterk dat er hier meer van zijn, hoor.
Dan moeten ze maar bij de EU.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Laten die nou vooral in het land van herkomst wonen. In NL zitten we met de achterlandboerinnen opgescheept.
Een RATJE! Hij heeft een RATJE! PINKY!quote:Op zondag 27 maart 2005 12:40 schreef Harry_Sack het volgende:
wat een mooi betoog van Plassterk weer
Misschien is ie met du_ke dingen in elkaar aan het frummelen om het daarna ,in dronken toestand, met grof geweld weer in elkaar te trappenquote:Op zondag 27 maart 2005 12:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Zou Dominique nu zelfs met Pasen dronken zijn geworden?
En daarom wordt hij geen lid van D66, dat snap je toch wel?quote:Op zondag 27 maart 2005 12:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een RATJE! Hij heeft een RATJE! PINKY!
Het lijkt TV-toppers wel.
Hij kan niet schrijven, maar vindt wel dat hij groot gelijk heeft. Meer snap ik niet.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:42 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
En daarom wordt hij geen lid van D66, dat snap je toch wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |