quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:38 schreef pberends het volgende:
Hij ligt in m'n kelder.
Voor als toetje na het eten.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:38 schreef pberends het volgende:
Hij ligt in m'n kelder.
Je bent in de ontkennigsfase.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:39 schreef Silmarwen het volgende:
Wolf zet het maar uit je hoofd. Ik zal nooit VVD stemmen. Echt niet. Ik vind dat wel zo een walgelijk egoistische, grootgeld beschermende, kontenlikkende machtsgeile partij
Wil je ook nog een yakultquote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:39 schreef Silmarwen het volgende:
Damn dat grijpstra en de gier bevat al net zo veel enge sluikreclame als baantjes
Nee ik ken nog iets als het beschermen van zwakkeren ipv stelen van de armen. BEetje Robin Hood gevoel enz. Compassie noemt men dat ook wel.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Je bent in de ontkennigsfase.
Ik ben eigenlijk ook partijloos, maar ben liberaal ingesteld.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:39 schreef Silmarwen het volgende:
Wolf zet het maar uit je hoofd. Ik zal nooit VVD stemmen. Echt niet. Ik vind dat wel zo een walgelijk egoistische, grootgeld beschermende, kontenlikkende machtsgeile partij
Zo. SP heeft iig een aantal raakvlakken met mijn visies. Er bestaat egwoon geen Silmarwen partij
Damn dat grijpstra en de gier bevat al net zo veel enge sluikreclame als baantjes
Dat bedoel ik, er is nog een beetje over.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:41 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee ik ken nog iets als het beschermen van zwakkeren ipv stelen van de armen. BEetje Robin Hood gevoel enz. Compassie noemt men dat ook wel.
Gaan we samen een partij oprichtenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook partijloos, maar ben liberaal ingesteld.
Ze zijn zelfs zo eerlijk, dat ze ook stelen van eigen personeel. Met een dictator aan het hoofd.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:41 schreef Silmarwen het volgende:
Nee ik ken nog iets als het beschermen van zwakkeren ipv stelen van de armen. BEetje Robin Hood gevoel enz. Compassie noemt men dat ook wel.
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:42 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, er is nog een beetje over.
DrWolffenstein is gewoon verliefd op je en probeert je te stangen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:39 schreef Silmarwen het volgende:
Zo. SP heeft iig een aantal raakvlakken met mijn visies. Er bestaat egwoon geen Silmarwen partij
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:42 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Weinig kans sweety
z e i h t n partijquote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:42 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Gaan we samen een partij oprichten
De A.I.W.G.V.S.
aaahh ik word gek van Silmarwen
Nou dat loon inleveren etc vind ik niet eens zo erg. Als je daarvoor kiest. Prima. MAar wat er met het geld gebeurt vind ik minder en er staat zo ie zo zo een moet achter. Bovendien vind ik dat ze veelste pro palestina zijn en wat onrealistisch. Over elk wissewasje kamervragen stellen is ook zo verdomde tijdsverspilling. GEbruik die tijd voor nuttige dingen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ze zijn zelfs zo eerlijk, dat ze ook stelen van eigen personeel. Met een dictator aan het hoofd.
Doorgaan betekend pBerends gelijk geven dus ik hou ermee op. Voorlopig .....quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:43 schreef pberends het volgende:
DrWolffenstein is gewoon verliefd op je en probeert je te stangen.
tell it like it is!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:44 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nou dat loon inleveren etc vind ik niet eens zo erg. Als je daarvoor kiest. Prima. MAar wat er met het geld gebeurt vind ik minder en er staat zo ie zo zo een moet achter. Bovendien vind ik dat ze veelste pro palestina zijn en wat onrealistisch. Over elk wissewasje kamervragen stellen is ook zo verdomde tijdsverspilling. GEbruik die tijd voor nuttige dingen.
zoals de waard....quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:43 schreef pberends het volgende:
[..]
DrWolffenstein is gewoon verliefd op je en probeert je te stangen.
Dat valt toch wel mee.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook partijloos, maar ben liberaal ingesteld.
Pijp 'm gewoon een keertje, ben je daar ook vanaf.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:45 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
zoals de waard....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |