JdW, bijna nog voorspelbaarder dan zijn generator.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, geen grap over 72 maagden vandaag.
Op jouw verjaardag zouden grappen over maagden al te pijnlijk zijn, Kickie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:32 schreef Sidekick het volgende:
[..]
JdW, bijna nog voorspelbaarder dan zijn generator.
Duh. Zie je die eend niet op der sexy topje?quote:
Aha eendenfetisjisten onder elkaar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:38 schreef pberends het volgende:
Duh. Zie je die eend niet op der sexy topje?
Nee sukkel, jij bent best slim genoeg om een 1 voor de 688 te plaatsen en je dan te verheugen om de machtsovername door de Vrijmetselaars in Protestants jasje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:29 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik ben tegen revolutie.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee sukkel, jij bent best slim genoeg om een 1 voor de 688 te plaatsen en je dan te verheugen om de machtsovername door de Vrijmetselaars in Protestants jasje..
Als de waarheid wil weten moet je om 23:00 uur jezelf op een trambaan vastbinden. 1 van mijn informanten zal je dan loshalen en je de waarheid omtrend mijn persoon vertellen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee sukkel, jij bent best slim genoeg om een 1 voor de 688 te plaatsen en je dan te verheugen om de machtsovername door de Vrijmetselaars in Protestants jasje..
Jezelf?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:56 schreef Finder_elf_towns het volgende:
jezelf op een trambaan vastbinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |