quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik kan haar kont niet zien.
Wat een nonsensquote:Op donderdag 13 mei 2004 16:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Logica is een teef.
Politiek gezien acht ik een flinke spuitbui over jouw bek het beste, uiteraard volgend op een schot vanuit de heup.quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:09 schreef Ype het volgende:
Politiek gezien acht ik dat niet correct.
Zolang je maar niet mijn hersens raakt.quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Politiek gezien acht ik een flinke spuitbui over jouw bek het beste, uiteraard volgend op een schot vanuit de heup.
Hoeveel is alles ?quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:12 schreef George-Butters het volgende:
ik heb de hele dag op de UB gezeten met m'n brakke kop. Wil ik al het verzette werk opslaan, loopt die #$^##$%#^&%&&$^%:r:r:r:r:r:r:r pc vast. Alles VERDWENEN
Een teken dat je hier moet blijven.quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:11 schreef Ype het volgende:
Verdomme, hoe komt het dat soms als je op AT klikt je dan geen topics te zien krijgt?
Dit komt mij bekend voor.quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:13 schreef George-Butters het volgende:
[..]
euh 1 pagina.... Er waren nogal veel koffiepauzes en mooie vrouwen![]()
Okay, dat is nou echt typisch KUT.quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:12 schreef George-Butters het volgende:
ik heb de hele dag in de UB gezeten met m'n brakke kop. Wil ik al het verzette werk opslaan, loopt die #$^##$%#^&%&&$^%![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pc vast. Alles VERDWENEN
Ok, dat is nou typisch een MEEVALLER.quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:13 schreef George-Butters het volgende:
[..]
euh 1 pagina.... Er waren nogal veel koffiepauzes en mooie vrouwen![]()
ik zie ze welquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:19 schreef Ype het volgende:
Verdomme, AT doet het helemaal niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |