Mooie zinquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:55 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het is volledig subjectief. Zelfs dames die nooit geconsumeerd zijn schreeuwen dat zij gebruikt zijn. In mijn geval had ik drie jaar lang een relatie met de dame in kwestie. Ik bedoel, Jezus, natuurlijk heb ik geconsumeerd. Ik vind dit geen afdoende verklaring Aah.
Eigenzinnigheid zie jij als negatief?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:16 schreef George-Butters het volgende:
Ondanks je eigenzinnigheid vind ik je wel liev Aaaah
Sommige beslissingen verdienen meer aandacht en consideratie dan andere. Vooral wanneer menselijke emoties een rol spelen. Het is in zo'n geval fijn wanneer je samen tot dezelfde conclusie kunt komen.quote:Je bent dus geen persoon die gemakkelijk beslissingen kan nemen?
eigenzinnigheid is koel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Eigenzinnigheid zie jij als negatief?![]()
![]()
Zij concludeerde het negatieve aspect van gebruiken en jij het positieve.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Sommige beslissingen verdienen meer aandacht en consideratie dan andere. Vooral wanneer menselijke emoties een rol spelen. Het is in zo'n geval fijn wanneer je samen tot dezelfde conclusie kunt komen.
Nee, zij wilde het blijven proberen, en ik niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zij concludeerde het negatieve aspect van gebruiken en jij het positieve.![]()
Marokkanen zijn eigenzinnig?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:18 schreef George-Butters het volgende:
[..]
eigenzinnigheid is koel.
waar ik op doel zijn de negatieve uitwassen van je eigenzinnigheid.
Waar ik overigens geen nadere uitleg over zal geven.![]()
![]()
suiker en/of melk?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Marokkanen zijn eigenzinnig?![]()
Zwart graag, die koffie, anders is het slootwater.![]()
Zij wilde gebruikt blijven worden?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nee, zij wilde het blijven proberen, en ik niet.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:19 schreef kLowJow het volgende:
Het zijn altijd de uitwassen die het verpesten voor de eigenschap.
American style!quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:21 schreef George-Butters het volgende:
Wel in een grote mok toch?
GB, niks voor jou zo'n web-log? Kun je mooi alle slutjes tentoonstellen die je gebruikt hebt.quote:
MISbruikt in mijn geval, vrees ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
GB, niks voor jou zo'n web-log? Kun je mooi alle slutjes tentoonstellen die je gebruikt hebt.![]()
![]()
Zo zie je maar weer, ik maakte van haar dus, ook in haar optiek, goed gebruik.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zij wilde gebruikt blijven worden?![]()
![]()
Ik vind dit een stap voorwaarts, maar nog niet bevredigend. We zullen haar psyche dieper moeten gaan analyseren. Gebruiken, zo jij wilt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:26 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, ik maakte van haar dus, ook in haar optiek, goed gebruik..
Tot de definitieve breuk uiteraard, op dat moment krijgt "gebruiken" een negatieve lading.
Subjectief dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |