Mooie zinquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:55 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het is volledig subjectief. Zelfs dames die nooit geconsumeerd zijn schreeuwen dat zij gebruikt zijn. In mijn geval had ik drie jaar lang een relatie met de dame in kwestie. Ik bedoel, Jezus, natuurlijk heb ik geconsumeerd. Ik vind dit geen afdoende verklaring Aah.
Eigenzinnigheid zie jij als negatief?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:16 schreef George-Butters het volgende:
Ondanks je eigenzinnigheid vind ik je wel liev Aaaah
Sommige beslissingen verdienen meer aandacht en consideratie dan andere. Vooral wanneer menselijke emoties een rol spelen. Het is in zo'n geval fijn wanneer je samen tot dezelfde conclusie kunt komen.quote:Je bent dus geen persoon die gemakkelijk beslissingen kan nemen?
eigenzinnigheid is koel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Eigenzinnigheid zie jij als negatief?![]()
![]()
Zij concludeerde het negatieve aspect van gebruiken en jij het positieve.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Sommige beslissingen verdienen meer aandacht en consideratie dan andere. Vooral wanneer menselijke emoties een rol spelen. Het is in zo'n geval fijn wanneer je samen tot dezelfde conclusie kunt komen.
Nee, zij wilde het blijven proberen, en ik niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zij concludeerde het negatieve aspect van gebruiken en jij het positieve.![]()
Marokkanen zijn eigenzinnig?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:18 schreef George-Butters het volgende:
[..]
eigenzinnigheid is koel.
waar ik op doel zijn de negatieve uitwassen van je eigenzinnigheid.
Waar ik overigens geen nadere uitleg over zal geven.![]()
![]()
suiker en/of melk?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Marokkanen zijn eigenzinnig?![]()
Zwart graag, die koffie, anders is het slootwater.![]()
Zij wilde gebruikt blijven worden?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nee, zij wilde het blijven proberen, en ik niet.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:19 schreef kLowJow het volgende:
Het zijn altijd de uitwassen die het verpesten voor de eigenschap.
American style!quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:21 schreef George-Butters het volgende:
Wel in een grote mok toch?
GB, niks voor jou zo'n web-log? Kun je mooi alle slutjes tentoonstellen die je gebruikt hebt.quote:
MISbruikt in mijn geval, vrees ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
GB, niks voor jou zo'n web-log? Kun je mooi alle slutjes tentoonstellen die je gebruikt hebt.![]()
![]()
Zo zie je maar weer, ik maakte van haar dus, ook in haar optiek, goed gebruik.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zij wilde gebruikt blijven worden?![]()
![]()
Ik vind dit een stap voorwaarts, maar nog niet bevredigend. We zullen haar psyche dieper moeten gaan analyseren. Gebruiken, zo jij wilt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:26 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, ik maakte van haar dus, ook in haar optiek, goed gebruik..
Tot de definitieve breuk uiteraard, op dat moment krijgt "gebruiken" een negatieve lading.
Subjectief dus.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ugd_crimineler_.htmlquote:'Marokkaanse jeugd crimineler'
AMSTERDAM - Marokkaanse en Joegoslavische jongeren in ons land zijn veel crimineler dan Antillianen. Het is daarom niet terecht dat de Nederlandse regering alleen voor Antilliaanse probleemjongeren een terugkeerregeling heeft bedacht.
Dat is een van de argumenten die de Antilliaanse premier Ys gisteren minister-president Balkenende voor de voeten heeft geworpen. In een gesprek dat de twee hadden, overhandigde Ys Balkenende een memorandum waarin onder andere staat dat "in de leeftijdsgroep van 12 tot 17 jaar de Joegoslaven ruim vier keer zo vaak strafbare feiten begaan als autochtonen. Voor Marokkanen in deze leeftijdsgroep is dat 3,5 keer zo vaak en voor Antillianen ruim twee keer zoveel." In het memo, waarover deze krant beschikt, staat ook dat in de groep tussen 18 en 24 jaar Marokkanen vier tot 4,5 keer zoveel strafbare feiten begaan als hun leeftijdsgenoten. Juist die leeftijdscategorieën zijn belangrijk omdat de regeling die de Nederlandse regering wil treffen, zal gelden voor jongeren tot 24 jaar.
Minister Verdonk (Vreemdelingenzaken en Integratie) zei na afloop van het gesprek dat zij met Ys had, niet onder de indruk te zijn van zijn dreigement om Nederland internationaal aan de schandpaal te nagelen. Ys had eerder deze week laten weten dat hij ons land bij de VN en andere internationale instanties wil aanklagen wegens schending van de mensenrechten.
"Het kabinet gaat de regeling met ingang van 2006 gewoon uitvoeren" , zei ze ferm.
Laten we liever terugkomen op de opmerkingen van pberends, en de zaak in een wat breder perspectief plaatsen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik vind dit een stap voorwaarts, maar nog niet bevredigend. We zullen haar psyche dieper moeten gaan analyseren. Gebruiken, zo jij wilt.![]()
Namelijk:quote:Feit: Marokkaanse jongens gebruiken Nederlandse meisjes tig keer vaker dan Nederlandse jongens Marokkaanse meisjes. Dat brengt veel haat teweeg, en bovendien is het balans zoek waardoor er sociale problemen ontstaan. Ga anders een vaker naar buiten kun je het zelf zien.
Op zich is de achterliggende gedachte hier natuurlijk niet onjuist (het is meer de manier waarop hij zich over dit soort feiten uitdrukt). Marokkaanse mannen hebben vaker een relatie met Nederlandse vrouwen, dan Nederlandse mannen met Marokkaanse vrouwen. Alhoewel ik denk dat dit gedeeltelijk ook met wederzijdse aantrekkingskracht te maken heeft, zie ik bovenstaande als de voornaamste reden hiervoor.quote:Afhankelijk van wat je bedoelt met het 'bij wijze van spreen afhakken van hoofden', waag ik dat toch te betwijfelen. Er zijn ook behoorlijk wat Nederlandse gezinnen/ouders waarbij men het zachtgezegd niet op prijs stelt wanneer hun dochter met een Marokkaan thuiskomt.
Nu is men in Nederland natuurlijk reeds langer gewend aan "gemixte huwelijken", en is de groep dames/families waaruit te kiezen valt groter, wat ook nogal wil helpen.
quote:'Inlogsysteem Postbank gedateerd'
Uitgegeven: 7 juni 2005 14:13
Laatst gewijzigd: 7 juni 2005 17:38
AMSTERDAM/DEN HAAG - De wachtwoordbeveiliging voor online bankieren bij de Postbank is "gedateerd" en "antiek", zeggen deskundigen. De bank is daarom deels verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen van een poging tot oplichting van klanten afgelopen weekeinde.
"Het enige geluk voor de Postbank was het gebrek aan kennis van de daders over de Nederlandse taal", verklaarde P. Vissers van computerrecherchebureau Fox-IT dinsdag over de Engelstalige nepmail.
Met een gebruikersnaam en zelfgekozen wachtwoord zijn saldogegevens op te vragen. Een statische code (TAN) is vervolgens genoeg om transacties uit te voeren. Klanten van de Postbank krijgen een lijst waarop de codes vermeld staan.
Doelwit
De bank gebruikt dit systeem al jaren. De meeste andere Nederlandse banken gebruiken inmiddels een kaartlezer die tijdelijk bruikbare codes uitspuugt. "Stukken veiliger", oordeelt Fox-IT. Vissers sluit niet uit dat de daders de Postbank daarom als doelwit hebben uitgekozen.
Duizenden klanten van de Postbank ontvingen zaterdag een Engelstalig mailtje met een link. Na doorklikken komen ze op een internetpagina die vraagt om hun gebruikersnaam, wachtwoord en TAN-code. Hoewel de truc nog steeds werkt, hebben zich nog geen gedupeerden gemeld bij de Postbank meldde een woordvoerder dinsdag.
Veilig
De bank gaat er van uit dat de verdachten zich in Rusland bevinden, maar het is nog niet gelukt om de nepsite uit de lucht te krijgen. De Postbank is ervan overtuigd dat het systeem met de statische TAN-codes veilig is. In een reactie laat de bank verder weten dat het ook de verantwoordlijkheid van de klant is om geen vertrouwelijke informatie af te staan.
Het bedrijf laat bovendien weten dat De Nederlandsche Bank (DNB) de methode erkend. Een woordvoerder benadrukt dat steeds meer mensen (inmiddels 60 procent van de internetklanten) de unieke TAN-codes op hun mobiele telefoon ontvangen.
Analyse
Uit een gedegen analyse op internet blijkt dat de nepmail is verstuurd vanuit de Amerikaanse staat Florida, de namen van de afzenders zijn zonder uitzondering Italiaans en in de programmeertaal duiken Spaanse termen op. Ontvangers die doorklikken komen uit op een Russisch internetdomein.
De Waarschuwingsdienst van de overheid die deelneemt aan het onderzoek naar de herkomst van de nepmail, laat de beschuldigingen over de beveiliging van de Postbank voor rekening van anderen. "Het zit best slim in elkaar", aldus een woordvoerder.
Aanvallen
Uit maandelijks onderzoek van de Anti Phishing Working Group (APWG) blijkt dinsdag verder dat het aantal aanvallen zoals deze geleidelijk toeneemt. In april werden meer dan 14.000 pogingen gesignaleerd. Het aantal nepsites dat 'hengelt' naar vertrouwelijke gegevens daalde. Gemiddels zijn deze pagina's maar enkele dagen online. Het aantal merken dat werd misbruikt beperkt zich tot 79, en banken zijn niet meer het belangrijkste doelwit.
Allemaal leuk en wel, maar het is toch echt de groep die hiernaartoe kwam die zich niet wil mengen met Nederlanders, vanwaar anders al die importhuwelijken?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:08 schreef kLowJow het volgende:
- ingekort -
Wat nu gebeurt is het versterken van de negatieve gevolgen van dit falen uit het verleden, door te proberen het (te) snel op een onrealistische manier op te lossen. Het doen van een stapje terug, een herevaluatie van elkaar en de toekomst die we samen graag zouden zien, en op een rustige manier voorwaarts lijkt mij prettiger vooruitzicht dan het overhaaste gestuntel waar men zich nu achter lijkt te scharen.
![]()
Misschien moet je minder inkorten en beter lezenquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Allemaal leuk en wel, maar het is toch echt de groep die hiernaartoe kwam die zich niet wil mengen met Nederlanders, vanwaar anders al die importhuwelijken?![]()
Was het zó'n klein hokje?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Vanmorgen heb ik nog een exemplaar gezien. Ze vulde de gehele bushalte.
Dat er iemand de buschauffeur moet zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:58 schreef Maerycke het volgende:
Wat is er met vrouwen en bushaltes?
KJ!quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:05 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je bent er weer.
Flink log heb je al trouwens.
Je kunt altijd nog vragen om een vrouwelijke chauffeur natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat er iemand de buschauffeur moet zijn.
Avontuur!quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:13 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog vragen om een vrouwelijke chauffeur natuurlijk.
Die kende ik nog niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:05 schreef kLowJow het volgende:
Flink log heb je al trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |