Mooie zinquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:55 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het is volledig subjectief. Zelfs dames die nooit geconsumeerd zijn schreeuwen dat zij gebruikt zijn. In mijn geval had ik drie jaar lang een relatie met de dame in kwestie. Ik bedoel, Jezus, natuurlijk heb ik geconsumeerd. Ik vind dit geen afdoende verklaring Aah.
Eigenzinnigheid zie jij als negatief?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:16 schreef George-Butters het volgende:
Ondanks je eigenzinnigheid vind ik je wel liev Aaaah
Sommige beslissingen verdienen meer aandacht en consideratie dan andere. Vooral wanneer menselijke emoties een rol spelen. Het is in zo'n geval fijn wanneer je samen tot dezelfde conclusie kunt komen.quote:Je bent dus geen persoon die gemakkelijk beslissingen kan nemen?
eigenzinnigheid is koel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Eigenzinnigheid zie jij als negatief?![]()
![]()
Zij concludeerde het negatieve aspect van gebruiken en jij het positieve.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Sommige beslissingen verdienen meer aandacht en consideratie dan andere. Vooral wanneer menselijke emoties een rol spelen. Het is in zo'n geval fijn wanneer je samen tot dezelfde conclusie kunt komen.
Nee, zij wilde het blijven proberen, en ik niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zij concludeerde het negatieve aspect van gebruiken en jij het positieve.![]()
Marokkanen zijn eigenzinnig?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:18 schreef George-Butters het volgende:
[..]
eigenzinnigheid is koel.
waar ik op doel zijn de negatieve uitwassen van je eigenzinnigheid.
Waar ik overigens geen nadere uitleg over zal geven.![]()
![]()
suiker en/of melk?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Marokkanen zijn eigenzinnig?![]()
Zwart graag, die koffie, anders is het slootwater.![]()
Zij wilde gebruikt blijven worden?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nee, zij wilde het blijven proberen, en ik niet.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:19 schreef kLowJow het volgende:
Het zijn altijd de uitwassen die het verpesten voor de eigenschap.
American style!quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:21 schreef George-Butters het volgende:
Wel in een grote mok toch?
GB, niks voor jou zo'n web-log? Kun je mooi alle slutjes tentoonstellen die je gebruikt hebt.quote:
MISbruikt in mijn geval, vrees ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
GB, niks voor jou zo'n web-log? Kun je mooi alle slutjes tentoonstellen die je gebruikt hebt.![]()
![]()
Zo zie je maar weer, ik maakte van haar dus, ook in haar optiek, goed gebruik.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zij wilde gebruikt blijven worden?![]()
![]()
Ik vind dit een stap voorwaarts, maar nog niet bevredigend. We zullen haar psyche dieper moeten gaan analyseren. Gebruiken, zo jij wilt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:26 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, ik maakte van haar dus, ook in haar optiek, goed gebruik..
Tot de definitieve breuk uiteraard, op dat moment krijgt "gebruiken" een negatieve lading.
Subjectief dus.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ugd_crimineler_.htmlquote:'Marokkaanse jeugd crimineler'
AMSTERDAM - Marokkaanse en Joegoslavische jongeren in ons land zijn veel crimineler dan Antillianen. Het is daarom niet terecht dat de Nederlandse regering alleen voor Antilliaanse probleemjongeren een terugkeerregeling heeft bedacht.
Dat is een van de argumenten die de Antilliaanse premier Ys gisteren minister-president Balkenende voor de voeten heeft geworpen. In een gesprek dat de twee hadden, overhandigde Ys Balkenende een memorandum waarin onder andere staat dat "in de leeftijdsgroep van 12 tot 17 jaar de Joegoslaven ruim vier keer zo vaak strafbare feiten begaan als autochtonen. Voor Marokkanen in deze leeftijdsgroep is dat 3,5 keer zo vaak en voor Antillianen ruim twee keer zoveel." In het memo, waarover deze krant beschikt, staat ook dat in de groep tussen 18 en 24 jaar Marokkanen vier tot 4,5 keer zoveel strafbare feiten begaan als hun leeftijdsgenoten. Juist die leeftijdscategorieën zijn belangrijk omdat de regeling die de Nederlandse regering wil treffen, zal gelden voor jongeren tot 24 jaar.
Minister Verdonk (Vreemdelingenzaken en Integratie) zei na afloop van het gesprek dat zij met Ys had, niet onder de indruk te zijn van zijn dreigement om Nederland internationaal aan de schandpaal te nagelen. Ys had eerder deze week laten weten dat hij ons land bij de VN en andere internationale instanties wil aanklagen wegens schending van de mensenrechten.
"Het kabinet gaat de regeling met ingang van 2006 gewoon uitvoeren" , zei ze ferm.
Laten we liever terugkomen op de opmerkingen van pberends, en de zaak in een wat breder perspectief plaatsen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik vind dit een stap voorwaarts, maar nog niet bevredigend. We zullen haar psyche dieper moeten gaan analyseren. Gebruiken, zo jij wilt.![]()
Namelijk:quote:Feit: Marokkaanse jongens gebruiken Nederlandse meisjes tig keer vaker dan Nederlandse jongens Marokkaanse meisjes. Dat brengt veel haat teweeg, en bovendien is het balans zoek waardoor er sociale problemen ontstaan. Ga anders een vaker naar buiten kun je het zelf zien.
Op zich is de achterliggende gedachte hier natuurlijk niet onjuist (het is meer de manier waarop hij zich over dit soort feiten uitdrukt). Marokkaanse mannen hebben vaker een relatie met Nederlandse vrouwen, dan Nederlandse mannen met Marokkaanse vrouwen. Alhoewel ik denk dat dit gedeeltelijk ook met wederzijdse aantrekkingskracht te maken heeft, zie ik bovenstaande als de voornaamste reden hiervoor.quote:Afhankelijk van wat je bedoelt met het 'bij wijze van spreen afhakken van hoofden', waag ik dat toch te betwijfelen. Er zijn ook behoorlijk wat Nederlandse gezinnen/ouders waarbij men het zachtgezegd niet op prijs stelt wanneer hun dochter met een Marokkaan thuiskomt.
Nu is men in Nederland natuurlijk reeds langer gewend aan "gemixte huwelijken", en is de groep dames/families waaruit te kiezen valt groter, wat ook nogal wil helpen.
quote:'Inlogsysteem Postbank gedateerd'
Uitgegeven: 7 juni 2005 14:13
Laatst gewijzigd: 7 juni 2005 17:38
AMSTERDAM/DEN HAAG - De wachtwoordbeveiliging voor online bankieren bij de Postbank is "gedateerd" en "antiek", zeggen deskundigen. De bank is daarom deels verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen van een poging tot oplichting van klanten afgelopen weekeinde.
"Het enige geluk voor de Postbank was het gebrek aan kennis van de daders over de Nederlandse taal", verklaarde P. Vissers van computerrecherchebureau Fox-IT dinsdag over de Engelstalige nepmail.
Met een gebruikersnaam en zelfgekozen wachtwoord zijn saldogegevens op te vragen. Een statische code (TAN) is vervolgens genoeg om transacties uit te voeren. Klanten van de Postbank krijgen een lijst waarop de codes vermeld staan.
Doelwit
De bank gebruikt dit systeem al jaren. De meeste andere Nederlandse banken gebruiken inmiddels een kaartlezer die tijdelijk bruikbare codes uitspuugt. "Stukken veiliger", oordeelt Fox-IT. Vissers sluit niet uit dat de daders de Postbank daarom als doelwit hebben uitgekozen.
Duizenden klanten van de Postbank ontvingen zaterdag een Engelstalig mailtje met een link. Na doorklikken komen ze op een internetpagina die vraagt om hun gebruikersnaam, wachtwoord en TAN-code. Hoewel de truc nog steeds werkt, hebben zich nog geen gedupeerden gemeld bij de Postbank meldde een woordvoerder dinsdag.
Veilig
De bank gaat er van uit dat de verdachten zich in Rusland bevinden, maar het is nog niet gelukt om de nepsite uit de lucht te krijgen. De Postbank is ervan overtuigd dat het systeem met de statische TAN-codes veilig is. In een reactie laat de bank verder weten dat het ook de verantwoordlijkheid van de klant is om geen vertrouwelijke informatie af te staan.
Het bedrijf laat bovendien weten dat De Nederlandsche Bank (DNB) de methode erkend. Een woordvoerder benadrukt dat steeds meer mensen (inmiddels 60 procent van de internetklanten) de unieke TAN-codes op hun mobiele telefoon ontvangen.
Analyse
Uit een gedegen analyse op internet blijkt dat de nepmail is verstuurd vanuit de Amerikaanse staat Florida, de namen van de afzenders zijn zonder uitzondering Italiaans en in de programmeertaal duiken Spaanse termen op. Ontvangers die doorklikken komen uit op een Russisch internetdomein.
De Waarschuwingsdienst van de overheid die deelneemt aan het onderzoek naar de herkomst van de nepmail, laat de beschuldigingen over de beveiliging van de Postbank voor rekening van anderen. "Het zit best slim in elkaar", aldus een woordvoerder.
Aanvallen
Uit maandelijks onderzoek van de Anti Phishing Working Group (APWG) blijkt dinsdag verder dat het aantal aanvallen zoals deze geleidelijk toeneemt. In april werden meer dan 14.000 pogingen gesignaleerd. Het aantal nepsites dat 'hengelt' naar vertrouwelijke gegevens daalde. Gemiddels zijn deze pagina's maar enkele dagen online. Het aantal merken dat werd misbruikt beperkt zich tot 79, en banken zijn niet meer het belangrijkste doelwit.
Allemaal leuk en wel, maar het is toch echt de groep die hiernaartoe kwam die zich niet wil mengen met Nederlanders, vanwaar anders al die importhuwelijken?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:08 schreef kLowJow het volgende:
- ingekort -
Wat nu gebeurt is het versterken van de negatieve gevolgen van dit falen uit het verleden, door te proberen het (te) snel op een onrealistische manier op te lossen. Het doen van een stapje terug, een herevaluatie van elkaar en de toekomst die we samen graag zouden zien, en op een rustige manier voorwaarts lijkt mij prettiger vooruitzicht dan het overhaaste gestuntel waar men zich nu achter lijkt te scharen.
![]()
Misschien moet je minder inkorten en beter lezenquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Allemaal leuk en wel, maar het is toch echt de groep die hiernaartoe kwam die zich niet wil mengen met Nederlanders, vanwaar anders al die importhuwelijken?![]()
Was het zó'n klein hokje?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Vanmorgen heb ik nog een exemplaar gezien. Ze vulde de gehele bushalte.
Dat er iemand de buschauffeur moet zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:58 schreef Maerycke het volgende:
Wat is er met vrouwen en bushaltes?
KJ!quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:05 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je bent er weer.
Flink log heb je al trouwens.
Je kunt altijd nog vragen om een vrouwelijke chauffeur natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat er iemand de buschauffeur moet zijn.
Avontuur!quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:13 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog vragen om een vrouwelijke chauffeur natuurlijk.
Die kende ik nog niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:05 schreef kLowJow het volgende:
Flink log heb je al trouwens.
T kopen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:30 schreef Maerycke het volgende:
*onthoud zich van commentaar*
AdHominem!quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:32 schreef Monidique het volgende:
Maaaaaar Ijke! Ijke lalala! Maar ikijk en Yohen! En Klojo! Allaaaaaa....
Pfff, die hitte,!
Zetjeraamopen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:32 schreef Monidique het volgende:
Maaaaaar Ijke! Ijke lalala! Maar ikijk en Yohen! En Klojo! Allaaaaaa....
Pfff, die hitte,!
desnoods afgescheurd behang!quote:
Of revisionistische klonen!quote:
Ik zou graag een lijst zien met de voor- en nadelen.quote:
Ik vind het al knap dat je hebt kunnen uitvogelen wat ze nu eigenlijk zingen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:06 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb zo'n teringhekel aan Cradle of Filth en dergelijke groepjes, die niet verder komen dan het citeren van een strenggelovige zeventiende-eeuwse dichter. Sterf!
Die titel die jij net gaf is van Milton.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik vind het al knap dat je hebt kunnen uitvogelen wat ze nu eigenlijk zingen.
Ik ben een domme en onwetende barbaar.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die titel die jij net gaf is van Milton.
Dubbel pleonasmequote:Op woensdag 8 juni 2005 16:14 schreef Monidique het volgende:
Ik ben een domme en onwetende barbaar.
Dan weet je dat Monidique!quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:16 schreef Monidique het volgende:
"Afkeer van ''rassenmenging'' is even dom als afkeer van vleesconsumptie. "
p'Tuh?.
Ik probeerde slechts een in mijn ogen realistischer alternatief te bieden om een monocultuur te bereiken.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik wel: Laat de natuur lekker zijn beloop hebben. Niks opdringen, go with the flow. Zowel geforceerde rassenvermening als rassenscheiding is te bezopen voor woorden.![]()
Dat een barbaar altijd dom en onwetendheid is. Anders is het immers geen barbaarquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:22 schreef Monidique het volgende:
Op basis van welke objectieve criteria concludeerd jij dit?
Ja, dat was nobel van je.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik probeerde slechts een in mijn ogen realistischer alternatief te bieden om een monocultuur te bereiken.
Omdat beide processen de mensheid verder hebben gebracht. Bovendien is de een het symbool van (dom) rechts en de ander van (dom) links,quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:16 schreef Monidique het volgende:
"Afkeer van ''rassenmenging'' is even dom als afkeer van vleesconsumptie. "
p'Tuh?.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Op basis van welke objectieve criteria concludeerd jij dit?
Onzin, althans dat van vleeschconsumptie. Je kunt beter.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Omdat beide processen de mensheid verder hebben gebracht. Bovendien is de een het symbool van (dom) rechts en de ander van (dom) links,.
Ik ben niet dronken.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
JdW maakt fouten als die pissed is
![]()
Ja, maar met die vleeschconsumptie als vergelijking ga je erg kort door de bocht.quote:
Vandaag kwam ik een heel mooi Turks / Nederlands mengseltje in vrouw-vorm tegen. Multicultuur is dus niet helemaal evil. Ze droeg ook nog eens geen hoofddoek.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:28 schreef MrX1982 het volgende:
Rassenvermenging![]()
[afbeelding]
Wie kan daar op tegen zijn
Als ik dronken ben, ga ik nog veel korter door de bocht.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, maar met die vleeschconsumptie als vergelijking ga je erg kort door de bocht.![]()
Iets met Joden, oven en BBQ-en?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als ik dronken ben, ga ik nog veel korter door de bocht.
Het valt idd soms wel meequote:Op woensdag 8 juni 2005 16:30 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Vandaag kwam ik een heel mooi Turks / Nederlands mengseltje in vrouw-vorm tegen. Multicultuur is dus niet helemaal evil. Ze droeg ook nog eens geen hoofddoek.
Nee, letterlijk kort door de bocht.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Iets met Joden, oven en BBQ-en?![]()
Ik ben het daarmee oneens en ik wacht op Sidekick die mijn mening zal onderbouwen!quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Omdat beide processen de mensheid verder hebben gebracht. Bovendien is de een het symbool van (dom) rechts en de ander van (dom) links,.
Kristin is mager en lijkt harig. Maar ze is wel lief.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:35 schreef MrX1982 het volgende:
Die twee dames zijn lang niet zo mooi als Kristin Kreuk![]()
![]()
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:41 schreef Johan_de_With het volgende:
Kristin is mager en lijkt harig. Maar ze is wel lief.
quote:
Er zit twee stoelen verderop een hese Breezahdoos die ik nodig moet wurgen.
Zag je hun keelklanken, Megaman?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:43 schreef Monidique het volgende:
Over Turken gesproken, ik zag vandaag nog wat meiden, die ik ervan verdenk een Turkse achtergrond te bezitten, met name vanwege de keelklanken.
Stopte dat bij de orale daad?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:43 schreef Monidique het volgende:
Over Turken gesproken, ik zag vandaag nog wat meiden, die ik ervan verdenk een Turkse achtergrond te bezitten, met name vanwege de keelklanken.
Hoe moet ik dat weten, dwaas?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:45 schreef Johan_de_With het volgende:
In de UB, achterlijke.
Ja.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zag je hun keelklanken, Megaman?
Ik kon op geen enkele wijze weten dat jij in de "UB" zou zijn, laat staan dat je studeert op dit moment, bril.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je bent toch geen autist, mongool?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik kon op geen enkele wijze weten dat jij in de "UB" zou zijn, laat staan dat je studeert op dit moment, bril.
Gaat dat nog eens 8 jaar duren?quote:
Hier?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:51 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Autisme is cool, schrijf dat 1000x voor straf op.
Autisme is zeker niet cool gedrocht!quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:51 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Wat?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Gaat dat nog eens 8 jaar duren?![]()
Heb je daar nu op gewacht tot het deze richting in zou gaan?quote:
POL is geen huiswerkforum. Slotje.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:51 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dat je gefingeerde vriendin morgen om 4 uur weg moet?quote:
Ik heb nooit beweerd dat het mijn vriendin is. Zij is echter wel verboden,quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat je gefingeerde vriendin morgen om 4 uur weg moet?![]()
![]()
![]()
Warum?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat het mijn vriendin is. Zij is echter wel verboden,.
Is wat raak?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:58 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hij heeft al een ander
laatste reactie
Ik ben meer een combinatie tussen Ad Melkert en Sharon Dijksma.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:56 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Pas bij 300, Klaas de Vries.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik ben meer een combinatie tussen Ad Melkert en Sharon Dijksma.
Combinatie van.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Daar kan ik mij gelukkig geen voorstelling van maken. Ik benijd je je voorstellingsvermogen niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een sandwich zou minstens zo angstaanjagend zijn.
We kunnen niet allemaal jouw talend hebben.quote:
Meesterlijk weer, Sitekick.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:14 schreef Sidekick het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal jouw talend hebben.
Een tip van de AIVD, die op haar beurt vast wel weer getipt is door het Pentagon of de Mossad. Maar toch...quote:Recherche pakt twee terreurverdachten Irak op
De nationale recherche heeft twee Irakezen aangehouden die ervan worden verdacht dat zij tot een terroristische organisatie behoren. Een van hen heeft de Nederlandse nationaliteit. Deze 32-jarige man komt voor op een video waarop de voorbereiding van een aanslag op een Amerikaans militair konvooi in Irak te zien is.
Dat heeft een woordvoerder van het Openbaar Ministerie vandaag bekendgemaakt.
De man met de Nederlandse nationaliteit is begin mei in zijn huis Amersfoort gearresteerd. Hij woont tien jaar in Nederland en komt voor op een videoband waarop te zien is hoe gemaskerde mannen in het Arabisch spreken over aanslagen op het Amerikaanse leger in de Iraakse stad Fallujah. De videoband is gemaakt in oktober 2003.
Explosieven
De beelden gaan vergezeld van het volgende commentaar: "Dit zijn de explosieven. De Amerikaanse voertuigen gaan over deze weg. Als zij het benaderen, kunnen wij ze op een afstand van 500 meter tot ontploffing brengen met een afstandsbediening, zodat onze mensen geen gevaar lopen."
De andere gearresteerde man, een 35-jarige Irakees, wordt verdacht van betrokkenheid bij het voorbereiden van terroristische aanslagen. Bij huiszoekingen trof de recherche onder meer een groot aantal cd-rom’s aan met amateurbeelden van (zelfmoord-)aanslagen in (vermoedelijk) Irak.
Inbraak
In hetzelfde onderzoek zijn nog twee andere Irakezen aangehouden, uit Amersfoort en Barneveld. Zij worden verdacht van inbraak, bedreiging en illegaal wapenbezit. Er zijn geen aanwijzingen dat deze twee verdachten aanslagen in Nederland voorbereidden.
De vier werden op 2 mei aangehouden na een tip van de veiligheidsdienst AIVD.
Doe je het nu expres fout of kun je gewoon niet spellen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Gevoel voor humor is ook niet aan iedereen besteet.
wad TrW zegd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:25 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, dat was wel een beetje een domme fout van je zeg.
Ik zouw niet durven.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:28 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nu probeer je me gewoon in de maling te nemen.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:28 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nu probeer je me gewoon in de maling te nemen.
Ow jaah? Wat heb ik nu weer foudt gedaan?quote:
DrW, geef Aah zijn account eens terug!quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ow jaah? Wat heb ik nu weer foudt gedaan?![]()
![]()
![]()
Ruilen tegen die van Sitekick?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
DrW, geef Aah zijn account eens terug!
Je kunt overdrijven.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ruilen tegen die van Sitekick?
Groetjes,
TrW
Hij is al 20. Normaal gesproken leer je ontleden en spellen op de lagere school. Op de middelbare school word je dan nog wat bijgeschaafd, maar dan ben je echt op jezelf aangewezen. Ik weet het dus niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik heb bij jou altijd nog de hoop dat het wel zal overwaaien.
Er zit toch ook een filmpje bij?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:52 schreef Finder_elf_towns het volgende:
quote:Ivanisevic is platzak
ZAGREB - Voormalig Wimbledonkampioen Goran Ivanisevic (34) vreest failliet te gaan. De Kroaat bekende in een interview met het tijdschrift Globus dat al zijn investeringen in Kroatië faliekant zijn mislukt, waardoor zijn bankrekening aardig leeg is.
In de afgelopen zeven jaar stak Ivanisevic veel geld in bouwprojecten in Kroatië, maar succes had hij amper. Volgens het servicekanon van weleer ligt dat voor een deel aan corruptie: "Ik behoor niet tot een politieke partij, ben geen lid van een lobbygroep en ik heb niemand omgekocht", zei Ivanisevic. "Als je in Kroatië geen steekpenningen geeft, kun je niet eens een hondenhok bouwen."
Ivanisevic vertelde dat zijn geldproblemen een reden vormen om te blijven spelen op de seniorentour.
Dacht je dat Verdonk dat uit eigen zak betaalt? Nee, ik ben weer de lul en mag jouw vakantie betalen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:12 schreef Drugshond het volgende:
Wie weet waar ik een arubaans paspoort kan kopen ?
- Ik wil ook gratis op vakantie op kosten van minister Verdonk. -
Volgens zichzelf ook bijzonder liberaalquote:
Jezus.quote:
en toen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:47 schreef George-Butters het volgende:
Allememagies. Ben om half 5 even op de bank gaan zitten, word ik vervolgens 2 uur later wakker gebeld...
M.a.w. zuur en moddervet?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat is toch meer dan oprecht te noemen.quote:
Je wordt oud sjors!quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:47 schreef George-Butters het volgende:
Allememagies. Ben om half 5 even op de bank gaan zitten, word ik vervolgens 2 uur later wakker gebeld...
Wie aan dreigementen bezwijkt, moet naar zijn graf worden gescheten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:02 schreef lucida het volgende:
[..]
Probeer je gevat te zijn - of is dat, wat in jouw vat zit wel verzuurd?![]()
Daar ga je, Johanquote:
Dat valt volgens mij best mee. Ik wil wel kijken hoe harig ze isquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:41 schreef Johan_de_With het volgende:
Kristin is mager en lijkt harig. Maar ze is wel lief.
Er zit twee stoelen verderop een hese Breezahdoos die ik nodig moet wurgen.
Ik heb de tweede optie gekozenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Poll
Moet de fok-crew zich verantwoorden?
Ja, dat is democratischer! [45%]
Nee, liever het DDR-model! [45%]
Huh? [10%]
Stemmen: 20
Het spant er om!
uiteraard, de meest reeele keusquote:
Ze missen me. En ja het was natuurlijk allemaal een grote leugen met als doel mij zwart te maken.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:11 schreef MrX1982 het volgende:
Lucida hoe is het met je klonen, of waren dat enkel leugens van bepaalde users om je zwart te maken?![]()
Wat doe je weer een frisse wind door het topic waaien.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:08 schreef lucida het volgende:
[..]
Draai je dan nog maar eens om in je eigen excrementen!...![]()
Zal ik even uitkomst bieden?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Poll
Huh? [10%]
Het spant er om!
Die users waren gewoon jaloers. Tuig is hetquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:13 schreef lucida het volgende:
Ze missen me. En ja het was natuurlijk allemaal een grote leugen met als doel mij zwart te maken.![]()
En de meest plezierige. Je weet immers waar je aan toe bentquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:12 schreef Harry_Sack het volgende:
uiteraard, de meest reeele keus
Je maakt ons zoooooo ontzettend nieuwsgierig, laat ons niet langer in spanning!quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zo, MSN opnieuw geïnstalleerd, nieuwe .NET onderdelen gekocht met mijn nieuwe Visa gold card, zo direct even de laatste hand leggen aan mijn RSS applicatie en dan ben ik overmorgen wereldheerser.
Hmm wil je Geenstijl naar de kroon steken?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zo, MSN opnieuw geïnstalleerd, nieuwe .NET onderdelen gekocht met mijn nieuwe Visa gold card, zo direct even de laatste hand leggen aan mijn RSS applicatie en dan ben ik overmorgen wereldheerser.
precies, de partij weet het het beste. Zo is dat nou eenmaal in een bootje op het meer besloten door Mao Zedong en de rest van het elftal destijdsquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
En de meest plezierige. Je weet immers waar je aan toe bent![]()
Het DDR-model was goed mits je aan de goede zijde van de macht zat.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:19 schreef Harry_Sack het volgende:
precies, de partij weet het het beste. Zo is dat nou eenmaal in een bootje op het meer besloten door Mao Zedong en de rest van het elftal destijds
Eigenlijk zou het ideaal zijn als die muur weer gewoon werd opgetrokken. Sinds de val van de muur hebben we alleen maar meer overbodige stress gekregen . Aan de andere kant, dan zouden er nu geen mobiele telefoontjes enzo zijn..![]()
Waar vind ik die pol? Kan ik misschien een vroegtijdige beslissing forceren!quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Poll
Huh? [10%]
Het spant er om!
Mijn RSS lezer lijkt op deze, maar is 100% in Office2003-stijl en heeft meer functies. Ook blokkeerd hij de RSS bronnen van Jan Marijnissen, Amnesty International en andere linksen. Als klap op de vuurpijl heb ik ook nog easter eggs erin verstopt. Geheel uitgerust met een plaatje dat mijn lidmaatschap van de vrijmetselarij nog eens benadrukt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je maakt ons zoooooo ontzettend nieuwsgierig, laat ons niet langer in spanning!
geluk zat 'm in de kleine dingen. Twister is er groot mee geworden, wed ik. En porno maak je gewoon zelfquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het DDR-model was goed mits je aan de goede zijde van de macht zat.
Mensen luisteren en zijn onderdanig
Die vind je op het log der logs.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:23 schreef lucida het volgende:
[..]
Waar vind ik die pol? Kan ik misschien een vroegtijdige beslissing forceren!![]()
O.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Mijn RSS lezer lijkt op deze, maar is 100% in Office2003-stijl en heeft meer functies. Ook blokkeerd hij de RSS bronnen van Jan Marijnissen, Amnesty International en andere linksen. Als klap op de vuurpijl heb ik ook nog easter eggs erin verstopt. Geheel uitgerust met een plaatje dat mijn lidmaatschap van de vrijmetselarij nog eens benadrukt.
Ik heb alleen nog wat hulp nodig bij het controleren van de juiste spelling in de interface, maar dat kan iedereen zelf aanpassen. Je kunt namelijk ook talen importeren, zo ook dus Br3Ez4h-taal en Meki's beroemde toepassing van Duitse grammatica in Nederlandse zinnen.
Toen ik wat jonger was dan ik nu ben, heb ik meerdere malen verzucht: 'Was ik maar in de DDR geboren! Ik moet er eerlijkheidshalve wel bij zeggen dat dit nog voor Honneker was!quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het DDR-model was goed mits je aan de goede zijde van de macht zat.
Je kunt er nieuwsberichten mee opsommen zonder obscure sites als fok.nl te hoeven bezoeken.quote:
Understood! Maar zeg eens reageer jij nog op het mailtje dat ik jou heb gestuurd?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die vind je op het log der logs.
Bill, it's amazing what computers can!quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Je kunt nieuwsberichten mee opsommen zonder obscure sites als fok.nl te hoeven bezoeken.
Je moet gewoon het negatieve van een model van je afzetten en je kunt een reuze leuke tijd hebben.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:24 schreef Harry_Sack het volgende:
geluk zat 'm in de kleine dingen. Twister is er groot mee geworden, wed ik. En porno maak je gewoon zelf
en nu?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:27 schreef MrX1982 het volgende:
Fuck.
Ik was me vergeten in te schrijven voor een alles beslissende herkansing. Zojuist antwoord gehad van degene die erover gaat, blijkt het dat ik me niet meer kan inschrijven.
Mijn leven wat doe je![]()
![]()
Verder terug in de tijd mag wat mij betreft ook nog. Lekker rondkuierend over de Karl-Marx Allee...quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:27 schreef Harry_Sack het volgende:
was het maar weer 1989 *zucht*
Done! Helaas niet zo'n goed nieuws vrees ik...quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:28 schreef lucida het volgende:
[..]
Understood! Maar zeg eens reageer jij nog op het mailtje dat ik jou heb gestuurd?i
Ik weet het niet. Zojuist ff klasgenoot gebeld die ook vergeten was in te schrijven. We moeten nog ff nadenken wat te doen. Maar leuk is het niet. Zonder deze twee tentamens kan ik mijn p niet halen en daardoor word ik dus van school getraptquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:29 schreef Harry_Sack het volgende:
en nu?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je moet gewoon het negatieve van een model van je afzetten en je kunt een reuze leuke tijd hebben.
Na tien jaar wachten een Trabant krijgen. Waar vind je dat tegenwoordig nog![]()
Those were the days my friend.quote:Na 1964 groeide in Nederland de kritiek op de niet-erkenningspolitiek, die voorheen alleen door kleine partijen als de CPN ter discussie was gesteld. In de PvdA vonden al eind 1966 en in 1967 uitvoerige discussies over de erkenningskwestie plaats. Hierbij ging het met name om de vraag of de DDR erkend moest worden en of aan erkenning voorwaarden moesten zijn verbonden. In de erkenningsdiscussie waren binnen de PvdA drie groepen te onderscheiden: tegenstanders, voorstanders van onvoorwaardelijke erkenning en voorstanders van erkenning onder voorwaarden. De discussie sleepte zich lange tijd voort en men kwam uiteindelijk tot de conclusie dat het niet meer ging om de vraag óf de DDR erkend moest worden, maar wanneer. Ook in andere politieke partijen ontstonden in de loop der tijd dergelijke discussies.
Met het aantreden van BRD-bondskanselier Willy Brandt eind 1969 en diens neue Ostpolitik werd duidelijk dat de regering Brandt op termijn de DDR wilde erkennen. De noodzaak voor Kamerdebatten in Nederland verdween daardoor enigszins: regering en oppositie kwamen uiteindelijk overeen het tijdstip en de voorwaarden van een Nederlandse erkenning van de regering Brandt te laten afhangen. Nadat de Bondsrepubliek en de DDR op 21 december 1972 het Basisverdrag waarin de BRD de DDR erkende ondertekenden, was de Nederlandse erkenning van de DDR op 5 januari 1973 eigenlijk niet meer dan een formaliteit.
Inholland, ja dat schijnen boeven te zijn. Denk je dat je op de een of andere manier bezwaar kunt aantekenen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Zojuist ff klasgenoot gebeld die ook vergeten was in te schrijven. We moeten nog ff nadenken wat te doen. Maar leuk is het niet. Zonder deze twee tentamens kan ik mijn p niet halen en daardoor word ik dus van school getrapt![]()
Ik heb komende vrijdag sws al een afspraak met een decaan hoe het verder moet met mijn (school)carriere.
Kut Inholland![]()
Politici zagen er toen ook gewoon veel aaibaarder uit dan nuquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:31 schreef lucida het volgende:
[..]
Verder terug in de tijd mag wat mij betreft ook nog. Lekker rondkuierend over de Karl-Marx Allee...![]()
Je maakt het wel spannend. Vertel?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Done! Helaas niet zo'n goed nieuws vrees ik...![]()
Zeker een HBO-opleiding?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Door mijn superieure kennis van computerzaken heb ik mijn p al na de eerste 3 maanden van mijn opleiding mogen ontvangen. Sidekick is er niets bij.
Ik heb je teruggemaild.quote:
Je hebt er weer zin an zo te zien.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:39 schreef Monidique het volgende:
Iedereen is kut.
Ik heb een leerschool doorlopen daar stelt de uni niets bij voor...quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Mijn kennis van de hedendaagse moderne talen verhinderde mij door te stromen naar de uni.
Talén?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Mijn kennis van de hedendaagse moderne talen verhinderde mij door te stromen naar de uni.
Lijkt mij sterk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja ik ga ff mailen om te zeggen dat die 2 tentamens van levensbelang zijn. Aangezien die 2 vakken voor mijn p zijn en je in het tweede jaar je p moet halen. Zonder die herkansingen is het een verloren zaak.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:37 schreef Harry_Sack het volgende:
Inholland, ja dat schijnen boeven te zijn. Denk je dat je op de een of andere manier bezwaar kunt aantekenen?
Anders word je lekker auditor of extraneus of bestaat dat niet meer?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja ik ga ff mailen om te zeggen dat die 2 tentamens van levensbelang zijn. Aangezien die 2 vakken voor mijn p zijn en je in het tweede jaar je p moet halen. Zonder die herkansingen is het een verloren zaak.
Ik ben benieuwd of dat urgent genoeg is om een uitzondering te maken. Het moet gewoon.
Had ik al eens eerder gezien. Ik had het gebouw eerder dan de docu gezien en het was echt nog lelijker in het echt. Heerlijk om daar te lopen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:45 schreef du_ke het volgende:
Gister bij andere tijden een docu over het palast der republik in Berlijn best boeiend.
Erg conservatief van zequote:Op woensdag 8 juni 2005 19:27 schreef MrX1982 het volgende:
Fuck.
Ik was me vergeten in te schrijven voor een alles beslissende herkansing. Zojuist antwoord gehad van degene die erover gaat, blijkt het dat ik me niet meer kan inschrijven.
Mijn leven wat doe je![]()
![]()
Als ik faal word ik alcholist of full time Fok'er. Beide tamelijk kansloosquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Anders word je lekker auditor of extraneus of bestaat dat niet meer?![]()
ga je sidekick naar de kroon steken?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als ik faal word ik alcholist of full time Fok'er. Beide tamelijk kansloos
Ooit kan je misschien ook een echte opleiding volgenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Door mijn superieure kennis van computerzaken heb ik mijn p al na de eerste 3 maanden van mijn opleiding mogen ontvangen. Sidekick is er niets bij.
Of anders gezegd luidt mijn advies: gewoon niet naar talen...quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Heb het begin vorige maand gezien. Zag er van een afstand met die hekken er om heen vrij luguber uitquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Had ik al eens eerder gezien. Ik had het gebouw eerder dan de docu gezien en het was echt nog lelijker in het echt. Heerlijk om daar te lopen.
Sletjequote:
Ik kan altijd een poging wagen. Maar eerst ga ik in de goot liggenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
ga je sidekick naar de kroon steken?
Ik snap niet waarom dat niet gelijk tegen de vlakte wordt gedonderd. Die dom tegenover komt dan ook meer tot zijn recht.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb het begin vorige maand gezien. Zag er van een afstand met die hekken er om heen vrij luguber uit. Dat ZWEIFEL er groot bovenop stond wel gaaf. Als je dat ziet verwacht je niet dat het schoon en licht was binnen.
Het was natuurlijk nog niet allemaal koe en eiquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Goede oude tijd. De PvdA die zich hard maakt voor erkenning van de DDR![]()
Maar de 'kou' was enigszins uit de lucht.quote:Vanaf 1973 onderhielden Nederland en de DDR weliswaar diplomatieke betrekkingen, maar de Nederlandse benadering van de DDR bleef zakelijk en afstandelijk. Nederland was vooral geïnteresseerd in economische betrekkingen. Een bezoek van de handelsministers van beide landen in 1974 zorgde voor een gunstige ontwikkeling van de bilaterale economische betrekkingen, vooral de export naar de DDR groeide snel. De DDR deed wel pogingen de relaties ook op andere terreinen te verbeteren, maar de Nederlandse regering was hier zeer terughoudend in. Men vond de DDR, ondanks de normalisering van de betrekkingen, nog steeds een abnormale staat en wilde er daarom niet teveel mee geassocieerd worden.
Alleen kennis van talen is niet voldoende maar ook geen noodzaak. Erg afhankelijk van de studie.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Zo ga je kickie nooit inhalen, das een strebertje, dat weet je. Hij post IEDERE dag op fok.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik kan altijd een poging wagen. Maar eerst ga ik in de goot liggen
Praktisch gezien moest eerst de asbest er uit gesloopt worden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom dat niet gelijk tegen de vlakte wordt gedonderd. Die dom tegenover komt dan ook meer tot zijn recht.
Allemaal erg sneu voor je. Maar kun je echt niets meer bedenken om het leed te verzachten?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Sletje
Maar ik laat me niet uit het veld slaan. Ik spam de mailbox van die vrouw desnoods vol
Hmm als de DDR nog had bestaan was Nederland een innige bondgenoot heb ik het ideequote:Op woensdag 8 juni 2005 19:52 schreef lucida het volgende:
[..]
Het was natuurlijk nog niet allemaal koe en ei
[..]
Maar de 'kou' was enigszins uit de lucht.![]()
Mailen is niet de methode, gewoon in persoon langs gaan. Leverde mij vandaag ook weer een voldoende opquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Sletje
Maar ik laat me niet uit het veld slaan. Ik spam de mailbox van die vrouw desnoods vol
Helaas heeft dat zwijn Honecker nooit terechtgestaan: http://www.dhm.de/lemo/html/biografien/HoneckerErich/quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Praktisch gezien moest eerst de asbest er uit gesloopt worden.
Maar het laten staan als symbool voor die tijd heeft ook wel wat... Misschien iets voor een museum ofzo.
Post = copy-pastequote:Op woensdag 8 juni 2005 19:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zo ga je kickie nooit inhalen, das een strebertje, dat weet je. Hij post IEDERE dag op fok.
Slik jij alles door?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mailen is niet de methode, gewoon in persoon langs gaan. Leverde mij vandaag ook weer een voldoende op.
Ik ga het eerst diplomatiek oplossen. Het zou belachelijk zijn als ik die 2 herkansingen niet zo mogen maken.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:55 schreef lucida het volgende:
Allemaal erg sneu voor je. Maar kun je echt niets meer bedenken om het leed te verzachten?![]()
Jij bent zeker zo'n scholiertje die desnoods nog de tas van de meester/juf draagt?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mailen is niet de methode, gewoon in persoon langs gaan. Leverde mij vandaag ook weer een voldoende op.
Dat wilde we vandaag doen. Maar die mevrouw zat in een besprekingquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:56 schreef du_ke het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:57 schreef lucida het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n scholiertje die desnoods nog de tas van de meester/juf draagt?![]()
Afspraak maken via het secretariaatquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat wilde we vandaag doen. Maar die mevrouw zat in een bespreking
Waar leer je anders voor?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:59 schreef du_ke het volgende:
[..]. Nee ik had een gigantisch domme fout gemaakt en die kon gelukkig in overleg met de docente hersteld worden. (Serienummer van het tentamen verkeerd op het formulier gezet
verschil tussen een 2 en een 6).
Als ik na de zomervakantie thuis zit heb ik genoeg tijd om elke dag te postenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zo ga je kickie nooit inhalen, das een strebertje, dat weet je. Hij post IEDERE dag op fok.
Ja, dus?quote:
Zeteenraamopenenspring.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:01 schreef Monidique het volgende:
Ik haat jullie.
Ook dat wilden we doen maar de secretaresse was er niet.quote:
Staat het op internet? Waarom begint zoiets om middernacht?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:09 schreef Drugshond het volgende:
''God bestaat niet' moet van de buis' : Gristen fundies in ons kabinet.
Singapore : Je moet daar bieden voor een bewijs voor op de weg. En ga je te laag zitten, dan mag je dus niet met een auto op de weg.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:29 schreef MrX1982 het volgende:
Je moet gewoon het negatieve van een model van je afzetten en je kunt een reuze leuke tijd hebben.
Na tien jaar wachten een Trabant krijgen. Waar vind je dat tegenwoordig nog![]()
Terecht er zijn grenzen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:09 schreef Drugshond het volgende:
''God bestaat niet' moet van de buis' : Gristen fundies in ons kabinet.
Dat is ook een mogelijkheid. Gaat zeker via ebayquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:12 schreef Drugshond het volgende:
Singapore : Je moet daar bieden voor een bewijs voor op de weg. En ga je te laag zitten, dan mag je dus niet met een auto op de weg.
Hoor eens, wij zitten niet in de ballotage-commissie hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Terecht er zijn grenzen.
Het is bovendien zulke goedkope "humor"
In 1982 liep ik daar rond met een 'UNIFIL' -trainingspak (nog ruim voor de val van de muur) maar zo schokkend was het allemaal niet. Op dat moment liepen er ook al Amerikaanse soldaten (onbewapend) rond in de DDR. Illegaal geldwisselen was erg lucratief. Voor een paar D-mark in oost duitsland had je al gelijk 30-oost Europese marken. En dan kun je nog eens stappen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:31 schreef lucida het volgende:
Verder terug in de tijd mag wat mij betreft ook nog. Lekker rondkuierend over de Karl-Marx Allee...![]()
Wat is dat?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hoor eens, wij zitten niet in de ballotage-commissie hoor.![]()
Nee via de staat : ze geven gewoon een aantal (weg)vignetten per jaar uit. En de burgers mogen bieden. Voor 10 jaar aanspraak op het gebruik van een auto moet je toch al snel denken aan 20.000 euro (prijzen zijn van 1999).quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:14 schreef MrX1982 het volgende:
Dat is ook een mogelijkheid. Gaat zeker via ebay
Komt vast op uitzendinggemist of de site van de RVU maar ik heb het gister gezien en vond er niet gek veel aan eigenlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Staat het op internet? Waarom begint zoiets om middernacht?![]()
Yups FP :quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Staat het op internet? Waarom begint zoiets om middernacht?![]()
Oei als je dat niet weet dan heb je je tentamens inderdaad terecht niet gehaald...quote:
Klopt fouten maken hoort er bij. En na een gesprek was het ook zo in mijn voordeel geregeld. Dat ik de andere helft van het vak in de herkansing ook weer niet gehaald heb is punt 2quote:
komkom je weet zelf dat je je op tijd in moet schrijven en als het P vakken zijn heb je vast al eerder de mogelijkheid gehad om ze te herkansen. Waar is dat heen met de eigen verantwoordelijkheid?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ook dat wilden we doen maar de secretaresse was er niet.
Inholland is echt zo enorm slecht als het gaat om de service voor studenten. Waar betaal je eigenlijk voor
Bizar. Ik dacht dat autorijden in Nederland duur was maar in Singapore lijkt het me ook niet bepaald goedkoop als je eerst een bewijs moet kopen om te mogen rijden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:22 schreef Drugshond het volgende:
Nee via de staat : ze geven gewoon een aantal (weg)vignetten per jaar uit. En de burgers mogen bieden. Voor 10 jaar aanspraak op het gebruik van een auto moet je toch al snel denken aan 20.000 euro (prijzen zijn van 1999).
Communisme en Kapitalisme - Hand in hand kamaraden.
Had die tijd opzich ook best nog mee willen maken. Erg boeiend het streven, en het mislukken van dat streven naar een compleet andere samenleving.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
In 1982 liep ik daar rond met een 'UNIFIL' -trainingspak (nog ruim voor de val van de muur) maar zo schokkend was het allemaal niet. Op dat moment liepen er ook al Amerikaanse soldaten (onbewapend) rond in de DDR. Illegaal geldwisselen was erg lucratief. Voor een paar D-mark in oost duitsland had je al gelijk 30-oost Europese marken. En dan kun je nog eens stappen.
- Fuck it, laat de EU maar springen., ik wil deze tijd terug.![]()
Ik had me ingeschreven maar door een of andere fout is de inschrijving mislukt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:25 schreef du_ke het volgende:
komkom je weet zelf dat je je op tijd in moet schrijven en als het P vakken zijn heb je vast al eerder de mogelijkheid gehad om ze te herkansen. Waar is dat heen met de eigen verantwoordelijkheid?
Laat onze Singapore ophemelende salonliberalen het niet horenquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee via de staat : ze geven gewoon een aantal (weg)vignetten per jaar uit. En de burgers mogen bieden. Voor 10 jaar aanspraak op het gebruik van een auto moet je toch al snel denken aan 20.000 euro (prijzen zijn van 1999).
Communisme en Kapitalisme - Hand in hand kamaraden.
Ik weet ook niet alles daarom zit ik (nog) op schoolquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:23 schreef du_ke het volgende:
Oei als je dat niet weet dan heb je je tentamens inderdaad terecht niet gehaald...
Als je jezelf ook in de toekomst waarlijk als conservatief wenst te presenteren zul je er vast nog een keer doorheen moetenquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet alles daarom zit ik (nog) op school![]()
Dat klinkt spannend.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:33 schreef du_ke het volgende:
Als je jezelf ook in de toekomst waarlijk als conservatief wenst te presenteren zul je er vast nog een keer doorheen moeten
Een toelatingscommissie. Van bijvoorbeeld de school waar jij opzit. Hier kun je gewoon zeggen wat je wilt, althans, als de barmhartige Sidekick het toestaat.quote:
Singapore is veel erger hoor, daar hadden ze de eerste tol-poortjes ter wereld. En raad eens wie er achter het ontwerp zat (juist phillips en Siemens).quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:26 schreef MrX1982 het volgende:
Bizar. Ik dacht dat autorijden in Nederland duur was maar in Singapore lijkt het me ook niet bepaald goedkoop als je eerst een bewijs moet kopen om te mogen rijden.
Laat onze minister dat maar niet horen. Voor je het weet breng je haar op ideeën![]()
Maar ik ben pro Singapore....quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:28 schreef du_ke het volgende:
Laat onze Singapore ophemelende salonliberalen het niet horen.
Gristenhonden zijn het. Bah.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Yups FP :wat een zielepoten lopen er rond in ons kabinet.
Het is me duidelijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Een toelatingscommissie. Van bijvoorbeeld de school waar jij opzit. Hier kun je gewoon zeggen wat je wilt, althans, als de barmhartige Sidekick het toestaat.
Hmmm dat klinkt niet zo fijn. In Singapore heb je toch ook de doodstrafquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:36 schreef Drugshond het volgende:
Singapore is veel erger hoor, daar hadden ze de eerste tol-poortjes ter wereld. En raad eens wie er achter het ontwerp zat (juist phillips en Siemens).
Singapore is een proeftuin gebleken voor toekomstige landen....
Herhaling op zondag... lekkere timingquote:De zesdelige serie wordt sinds gisteren iedere dinsdag om 23.30 uur uitgezonden via Nederland 3 (herhaling zondags om 15:30), onder de naam God bestaat niet.
Ik zag al een scene waar onze grote profeet een epileptische aanval kreeg.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Herhaling op zondag... lekkere timing.
Maar waarom doe je dan niets?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:38 schreef MrX1982 het volgende:
Sidekick is er toch niet dus alles mag nu
Zouden ze qua democratie ook een lichtend voorbeeld zijn?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:36 schreef Drugshond het volgende:
Singapore is een proeftuin gebleken voor toekomstige landen....
It wasn't me.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:03 schreef Sidekick het volgende:
En waarom lees ik mijn uitspraken op IRC terug op een weblog?
Mijn privacy is naar de maan door mijn groupies.
Pff, het is eerder een wetenschappelijk programma dan een satirische. Ik snap niet waar de SGP en CU zich druk om maken. Uitzending staat op uitzendinggemist.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Herhaling op zondag... lekkere timing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |