Dat wilde we vandaag doen. Maar die mevrouw zat in een besprekingquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:56 schreef du_ke het volgende:
Mailen is niet de methode, gewoon in persoon langs gaan. Leverde mij vandaag ook weer een voldoende op.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:57 schreef lucida het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n scholiertje die desnoods nog de tas van de meester/juf draagt?![]()
Afspraak maken via het secretariaatquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat wilde we vandaag doen. Maar die mevrouw zat in een bespreking
Waar leer je anders voor?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:59 schreef du_ke het volgende:
[..]. Nee ik had een gigantisch domme fout gemaakt en die kon gelukkig in overleg met de docente hersteld worden. (Serienummer van het tentamen verkeerd op het formulier gezet
verschil tussen een 2 en een 6).
Als ik na de zomervakantie thuis zit heb ik genoeg tijd om elke dag te postenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zo ga je kickie nooit inhalen, das een strebertje, dat weet je. Hij post IEDERE dag op fok.
Ja, dus?quote:
Zeteenraamopenenspring.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:01 schreef Monidique het volgende:
Ik haat jullie.
Ook dat wilden we doen maar de secretaresse was er niet.quote:
Staat het op internet? Waarom begint zoiets om middernacht?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:09 schreef Drugshond het volgende:
''God bestaat niet' moet van de buis' : Gristen fundies in ons kabinet.
Singapore : Je moet daar bieden voor een bewijs voor op de weg. En ga je te laag zitten, dan mag je dus niet met een auto op de weg.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:29 schreef MrX1982 het volgende:
Je moet gewoon het negatieve van een model van je afzetten en je kunt een reuze leuke tijd hebben.
Na tien jaar wachten een Trabant krijgen. Waar vind je dat tegenwoordig nog![]()
Terecht er zijn grenzen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:09 schreef Drugshond het volgende:
''God bestaat niet' moet van de buis' : Gristen fundies in ons kabinet.
Dat is ook een mogelijkheid. Gaat zeker via ebayquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:12 schreef Drugshond het volgende:
Singapore : Je moet daar bieden voor een bewijs voor op de weg. En ga je te laag zitten, dan mag je dus niet met een auto op de weg.
Hoor eens, wij zitten niet in de ballotage-commissie hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Terecht er zijn grenzen.
Het is bovendien zulke goedkope "humor"
In 1982 liep ik daar rond met een 'UNIFIL' -trainingspak (nog ruim voor de val van de muur) maar zo schokkend was het allemaal niet. Op dat moment liepen er ook al Amerikaanse soldaten (onbewapend) rond in de DDR. Illegaal geldwisselen was erg lucratief. Voor een paar D-mark in oost duitsland had je al gelijk 30-oost Europese marken. En dan kun je nog eens stappen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:31 schreef lucida het volgende:
Verder terug in de tijd mag wat mij betreft ook nog. Lekker rondkuierend over de Karl-Marx Allee...![]()
Wat is dat?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hoor eens, wij zitten niet in de ballotage-commissie hoor.![]()
Nee via de staat : ze geven gewoon een aantal (weg)vignetten per jaar uit. En de burgers mogen bieden. Voor 10 jaar aanspraak op het gebruik van een auto moet je toch al snel denken aan 20.000 euro (prijzen zijn van 1999).quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:14 schreef MrX1982 het volgende:
Dat is ook een mogelijkheid. Gaat zeker via ebay
Komt vast op uitzendinggemist of de site van de RVU maar ik heb het gister gezien en vond er niet gek veel aan eigenlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Staat het op internet? Waarom begint zoiets om middernacht?![]()
Yups FP :quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Staat het op internet? Waarom begint zoiets om middernacht?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |