Kristin is mager en lijkt harig. Maar ze is wel lief.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:35 schreef MrX1982 het volgende:
Die twee dames zijn lang niet zo mooi als Kristin Kreuk![]()
![]()
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:41 schreef Johan_de_With het volgende:
Kristin is mager en lijkt harig. Maar ze is wel lief.
quote:
Er zit twee stoelen verderop een hese Breezahdoos die ik nodig moet wurgen.
Zag je hun keelklanken, Megaman?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:43 schreef Monidique het volgende:
Over Turken gesproken, ik zag vandaag nog wat meiden, die ik ervan verdenk een Turkse achtergrond te bezitten, met name vanwege de keelklanken.
Stopte dat bij de orale daad?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:43 schreef Monidique het volgende:
Over Turken gesproken, ik zag vandaag nog wat meiden, die ik ervan verdenk een Turkse achtergrond te bezitten, met name vanwege de keelklanken.
Hoe moet ik dat weten, dwaas?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:45 schreef Johan_de_With het volgende:
In de UB, achterlijke.
Ja.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zag je hun keelklanken, Megaman?
Ik kon op geen enkele wijze weten dat jij in de "UB" zou zijn, laat staan dat je studeert op dit moment, bril.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je bent toch geen autist, mongool?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik kon op geen enkele wijze weten dat jij in de "UB" zou zijn, laat staan dat je studeert op dit moment, bril.
Gaat dat nog eens 8 jaar duren?quote:
Hier?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:51 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Autisme is cool, schrijf dat 1000x voor straf op.
Autisme is zeker niet cool gedrocht!quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:51 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Wat?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Gaat dat nog eens 8 jaar duren?![]()
Heb je daar nu op gewacht tot het deze richting in zou gaan?quote:
POL is geen huiswerkforum. Slotje.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:51 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dat je gefingeerde vriendin morgen om 4 uur weg moet?quote:
Ik heb nooit beweerd dat het mijn vriendin is. Zij is echter wel verboden,quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat je gefingeerde vriendin morgen om 4 uur weg moet?![]()
![]()
![]()
Warum?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat het mijn vriendin is. Zij is echter wel verboden,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |