Kristin is mager en lijkt harig. Maar ze is wel lief.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:35 schreef MrX1982 het volgende:
Die twee dames zijn lang niet zo mooi als Kristin Kreuk![]()
![]()
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:41 schreef Johan_de_With het volgende:
Kristin is mager en lijkt harig. Maar ze is wel lief.
quote:
Er zit twee stoelen verderop een hese Breezahdoos die ik nodig moet wurgen.
Zag je hun keelklanken, Megaman?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:43 schreef Monidique het volgende:
Over Turken gesproken, ik zag vandaag nog wat meiden, die ik ervan verdenk een Turkse achtergrond te bezitten, met name vanwege de keelklanken.
Stopte dat bij de orale daad?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:43 schreef Monidique het volgende:
Over Turken gesproken, ik zag vandaag nog wat meiden, die ik ervan verdenk een Turkse achtergrond te bezitten, met name vanwege de keelklanken.
Hoe moet ik dat weten, dwaas?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:45 schreef Johan_de_With het volgende:
In de UB, achterlijke.
Ja.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zag je hun keelklanken, Megaman?
Ik kon op geen enkele wijze weten dat jij in de "UB" zou zijn, laat staan dat je studeert op dit moment, bril.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je bent toch geen autist, mongool?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik kon op geen enkele wijze weten dat jij in de "UB" zou zijn, laat staan dat je studeert op dit moment, bril.
Gaat dat nog eens 8 jaar duren?quote:
Hier?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:51 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Autisme is cool, schrijf dat 1000x voor straf op.
Autisme is zeker niet cool gedrocht!quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:51 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Wat?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Gaat dat nog eens 8 jaar duren?![]()
Heb je daar nu op gewacht tot het deze richting in zou gaan?quote:
POL is geen huiswerkforum. Slotje.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:51 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dat je gefingeerde vriendin morgen om 4 uur weg moet?quote:
Ik heb nooit beweerd dat het mijn vriendin is. Zij is echter wel verboden,quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat je gefingeerde vriendin morgen om 4 uur weg moet?![]()
![]()
![]()
Warum?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat het mijn vriendin is. Zij is echter wel verboden,.
Is wat raak?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:58 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hij heeft al een ander
laatste reactie
Ik ben meer een combinatie tussen Ad Melkert en Sharon Dijksma.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:56 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Pas bij 300, Klaas de Vries.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik ben meer een combinatie tussen Ad Melkert en Sharon Dijksma.
Combinatie van.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik ben meer een combinatie tussen Ad Melkert en Sharon Dijksma.
Daar kan ik mij gelukkig geen voorstelling van maken. Ik benijd je je voorstellingsvermogen niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een sandwich zou minstens zo angstaanjagend zijn.
We kunnen niet allemaal jouw talend hebben.quote:
Meesterlijk weer, Sitekick.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:14 schreef Sidekick het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal jouw talend hebben.
Een tip van de AIVD, die op haar beurt vast wel weer getipt is door het Pentagon of de Mossad. Maar toch...quote:Recherche pakt twee terreurverdachten Irak op
De nationale recherche heeft twee Irakezen aangehouden die ervan worden verdacht dat zij tot een terroristische organisatie behoren. Een van hen heeft de Nederlandse nationaliteit. Deze 32-jarige man komt voor op een video waarop de voorbereiding van een aanslag op een Amerikaans militair konvooi in Irak te zien is.
Dat heeft een woordvoerder van het Openbaar Ministerie vandaag bekendgemaakt.
De man met de Nederlandse nationaliteit is begin mei in zijn huis Amersfoort gearresteerd. Hij woont tien jaar in Nederland en komt voor op een videoband waarop te zien is hoe gemaskerde mannen in het Arabisch spreken over aanslagen op het Amerikaanse leger in de Iraakse stad Fallujah. De videoband is gemaakt in oktober 2003.
Explosieven
De beelden gaan vergezeld van het volgende commentaar: "Dit zijn de explosieven. De Amerikaanse voertuigen gaan over deze weg. Als zij het benaderen, kunnen wij ze op een afstand van 500 meter tot ontploffing brengen met een afstandsbediening, zodat onze mensen geen gevaar lopen."
De andere gearresteerde man, een 35-jarige Irakees, wordt verdacht van betrokkenheid bij het voorbereiden van terroristische aanslagen. Bij huiszoekingen trof de recherche onder meer een groot aantal cd-rom’s aan met amateurbeelden van (zelfmoord-)aanslagen in (vermoedelijk) Irak.
Inbraak
In hetzelfde onderzoek zijn nog twee andere Irakezen aangehouden, uit Amersfoort en Barneveld. Zij worden verdacht van inbraak, bedreiging en illegaal wapenbezit. Er zijn geen aanwijzingen dat deze twee verdachten aanslagen in Nederland voorbereidden.
De vier werden op 2 mei aangehouden na een tip van de veiligheidsdienst AIVD.
Doe je het nu expres fout of kun je gewoon niet spellen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Gevoel voor humor is ook niet aan iedereen besteet.
wad TrW zegd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:25 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, dat was wel een beetje een domme fout van je zeg.
Ik zouw niet durven.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:28 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nu probeer je me gewoon in de maling te nemen.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:28 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nu probeer je me gewoon in de maling te nemen.
Ow jaah? Wat heb ik nu weer foudt gedaan?quote:
DrW, geef Aah zijn account eens terug!quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ow jaah? Wat heb ik nu weer foudt gedaan?![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |