T kopen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:30 schreef Maerycke het volgende:
*onthoud zich van commentaar*
AdHominem!quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:32 schreef Monidique het volgende:
Maaaaaar Ijke! Ijke lalala! Maar ikijk en Yohen! En Klojo! Allaaaaaa....
Pfff, die hitte,!
Zetjeraamopen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:32 schreef Monidique het volgende:
Maaaaaar Ijke! Ijke lalala! Maar ikijk en Yohen! En Klojo! Allaaaaaa....
Pfff, die hitte,!
desnoods afgescheurd behang!quote:
Of revisionistische klonen!quote:
Ik zou graag een lijst zien met de voor- en nadelen.quote:
Ik vind het al knap dat je hebt kunnen uitvogelen wat ze nu eigenlijk zingen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:06 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb zo'n teringhekel aan Cradle of Filth en dergelijke groepjes, die niet verder komen dan het citeren van een strenggelovige zeventiende-eeuwse dichter. Sterf!
Die titel die jij net gaf is van Milton.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik vind het al knap dat je hebt kunnen uitvogelen wat ze nu eigenlijk zingen.
Ik ben een domme en onwetende barbaar.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die titel die jij net gaf is van Milton.
Dubbel pleonasmequote:Op woensdag 8 juni 2005 16:14 schreef Monidique het volgende:
Ik ben een domme en onwetende barbaar.
Dan weet je dat Monidique!quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:16 schreef Monidique het volgende:
"Afkeer van ''rassenmenging'' is even dom als afkeer van vleesconsumptie. "
p'Tuh?.
Ik probeerde slechts een in mijn ogen realistischer alternatief te bieden om een monocultuur te bereiken.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik wel: Laat de natuur lekker zijn beloop hebben. Niks opdringen, go with the flow. Zowel geforceerde rassenvermening als rassenscheiding is te bezopen voor woorden.![]()
Dat een barbaar altijd dom en onwetendheid is. Anders is het immers geen barbaarquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:22 schreef Monidique het volgende:
Op basis van welke objectieve criteria concludeerd jij dit?
Ja, dat was nobel van je.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik probeerde slechts een in mijn ogen realistischer alternatief te bieden om een monocultuur te bereiken.
Omdat beide processen de mensheid verder hebben gebracht. Bovendien is de een het symbool van (dom) rechts en de ander van (dom) links,quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:16 schreef Monidique het volgende:
"Afkeer van ''rassenmenging'' is even dom als afkeer van vleesconsumptie. "
p'Tuh?.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Op basis van welke objectieve criteria concludeerd jij dit?
Onzin, althans dat van vleeschconsumptie. Je kunt beter.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Omdat beide processen de mensheid verder hebben gebracht. Bovendien is de een het symbool van (dom) rechts en de ander van (dom) links,.
Ik ben niet dronken.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
JdW maakt fouten als die pissed is
![]()
Ja, maar met die vleeschconsumptie als vergelijking ga je erg kort door de bocht.quote:
Vandaag kwam ik een heel mooi Turks / Nederlands mengseltje in vrouw-vorm tegen. Multicultuur is dus niet helemaal evil. Ze droeg ook nog eens geen hoofddoek.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:28 schreef MrX1982 het volgende:
Rassenvermenging![]()
[afbeelding]
Wie kan daar op tegen zijn
Als ik dronken ben, ga ik nog veel korter door de bocht.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, maar met die vleeschconsumptie als vergelijking ga je erg kort door de bocht.![]()
Iets met Joden, oven en BBQ-en?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als ik dronken ben, ga ik nog veel korter door de bocht.
Het valt idd soms wel meequote:Op woensdag 8 juni 2005 16:30 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Vandaag kwam ik een heel mooi Turks / Nederlands mengseltje in vrouw-vorm tegen. Multicultuur is dus niet helemaal evil. Ze droeg ook nog eens geen hoofddoek.
Nee, letterlijk kort door de bocht.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Iets met Joden, oven en BBQ-en?![]()
Ik ben het daarmee oneens en ik wacht op Sidekick die mijn mening zal onderbouwen!quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Omdat beide processen de mensheid verder hebben gebracht. Bovendien is de een het symbool van (dom) rechts en de ander van (dom) links,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |