Ruilen tegen die van Sitekick?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
DrW, geef Aah zijn account eens terug!
Je kunt overdrijven.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ruilen tegen die van Sitekick?
Groetjes,
TrW
Hij is al 20. Normaal gesproken leer je ontleden en spellen op de lagere school. Op de middelbare school word je dan nog wat bijgeschaafd, maar dan ben je echt op jezelf aangewezen. Ik weet het dus niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik heb bij jou altijd nog de hoop dat het wel zal overwaaien.
Er zit toch ook een filmpje bij?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:52 schreef Finder_elf_towns het volgende:
quote:Ivanisevic is platzak
ZAGREB - Voormalig Wimbledonkampioen Goran Ivanisevic (34) vreest failliet te gaan. De Kroaat bekende in een interview met het tijdschrift Globus dat al zijn investeringen in Kroatië faliekant zijn mislukt, waardoor zijn bankrekening aardig leeg is.
In de afgelopen zeven jaar stak Ivanisevic veel geld in bouwprojecten in Kroatië, maar succes had hij amper. Volgens het servicekanon van weleer ligt dat voor een deel aan corruptie: "Ik behoor niet tot een politieke partij, ben geen lid van een lobbygroep en ik heb niemand omgekocht", zei Ivanisevic. "Als je in Kroatië geen steekpenningen geeft, kun je niet eens een hondenhok bouwen."
Ivanisevic vertelde dat zijn geldproblemen een reden vormen om te blijven spelen op de seniorentour.
Dacht je dat Verdonk dat uit eigen zak betaalt? Nee, ik ben weer de lul en mag jouw vakantie betalen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:12 schreef Drugshond het volgende:
Wie weet waar ik een arubaans paspoort kan kopen ?
- Ik wil ook gratis op vakantie op kosten van minister Verdonk. -
Volgens zichzelf ook bijzonder liberaalquote:
Jezus.quote:
en toen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:47 schreef George-Butters het volgende:
Allememagies. Ben om half 5 even op de bank gaan zitten, word ik vervolgens 2 uur later wakker gebeld...
M.a.w. zuur en moddervet?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik ben meer een combinatie tussen Ad Melkert en Sharon Dijksma.
Dat is toch meer dan oprecht te noemen.quote:
Je wordt oud sjors!quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:47 schreef George-Butters het volgende:
Allememagies. Ben om half 5 even op de bank gaan zitten, word ik vervolgens 2 uur later wakker gebeld...
Wie aan dreigementen bezwijkt, moet naar zijn graf worden gescheten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:02 schreef lucida het volgende:
[..]
Probeer je gevat te zijn - of is dat, wat in jouw vat zit wel verzuurd?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |