Je hebt gelijk, jij hebt het alleenrecht op het woord 'liberaal'.quote:In Amerika heeft 'liberaal' voornamelijk toepassing op het maatschappelijk gebied. Dat doet nog geen afbreuk aan de verkeerde interpretatie van de definitie.
Jij bent niet welkom, vrouwlief.quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:44 schreef SCH het volgende:
johan is ook liev
Dat zijn jouw woorden, niet de mijne.quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:44 schreef SCH het volgende:
johan is ook liev
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE, DOE HET NIET!!!!!!quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:45 schreef SCH het volgende:
Ik doe wel ienemienemutte dan
quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij bent niet welkom, vrouwlief.
Ja maar wat dan, de SP wil Europa opheffen maar ik woon er inquote:Op donderdag 10 juni 2004 19:46 schreef Ype het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE, DOE HET NIET!!!!!!
Je kan het wel bagetaliseren, maar dat doet echt geen afbreuk aan de definitie.quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:44 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, jij hebt het alleenrecht op het woord 'liberaal'.
Ooit gehoord van tax-and-spend liberals?
Wacht maar tot Europa de SP opheft.quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja maar wat dan, de SP wil Europa opheffen maar ik woon er in
quote:Laat mij vliegen
en het zal donderen
Ontloop uw lot
en het mijne volgt u
Geef mij het Westen
en ik verwoest het
Massachusetts liberal die je bent.quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:48 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Je kan het wel bagetaliseren, maar dat doet echt geen afbreuk aan de definitie.
Groeten aan Joost.quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:48 schreef SCH het volgende:
Ik ga Joost doen, herinner me ineens de zinvolle dingen die hij over Turkije zei
En ik VERWOES het!quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is niet alsof de SP aan de macht gaat komen ofzo.quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja maar wat dan, de SP wil Europa opheffen maar ik woon er in
BANG BANG, my baby shot me down.quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:49 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Massachusetts liberal
Joost Eerdmans? of doet die niet mee in Europa?quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:48 schreef SCH het volgende:
Ik ga Joost doen, herinner me ineens de zinvolle dingen die hij over Turkije zei
Is dat positief?quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:49 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Massachusetts liberal
Que -de copulatie-, vraagteken.quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En ik VERWOES het!
Rotterdammer.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:51 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Is dat positief?
quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
BANG BANG, my baby shot me down.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |