abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17130463
Welkom bij het topic voor visieloos gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en vergeet de politieke complottheorietjes niet. Iedereen is welkom, ook moslims en joden!

Voor het echte slappe persoonlijke geouwehoer is er nu ook een IRC-kanaal, genaamd #pol. Hoe je daar komt kun je lezen in [irc] #fok FAQ

De laatste 5 topics

[POLslowchat #153] Michael Jackson in Nederland?
[POLslowchat #154] Gebakken penis voor Boris D.
[POLslowchat #155] Democratie vs. mediacratie
[PolBabbel maar lekker een end heen café] deel 157
[POLgebabbel #158] Fok!, het rechtse medium

quote:
'Varkensvet afschrikmiddel tegen zelfmoordterroristen'

JERUZALEM - Een vooraanstaande Israëlische rabbijn wil zakjes met varkensvet in bussen ophangen om islamitische zelfmoordterroristen af te schrikken. Rabbijn Eliezer Fisher, lid van een rabbinale rechtbank, heeft dit in een brief aan de politie voorgesteld.

Zowel in het jodendom als de islam is een varken een onrein dier. Maar volgens de ultraorthodoxe rabbijn is er dispensatie mogelijk voor het plaatsen van zakken met varkensspek in bussen en op openbare plaatsen om terreurdaden te voorkomen. De politie was niet meteen in staat commentaar te geven.

Voorstander

De Israëlische staatssecretaris voor Veiligheidszaken, Yaakov Edri, zei een voorstander van het idee te zijn. Hij ziet het niet als een probleem dat hiervoor de religieuze wetten in het land worden geschonden. ''Al zou hierdoor maar één zelfmoordaanslag worden voorkomen, prima toch.'' De veiligheidsdiensten moeten naar zijn mening het voorstel serieus bekijken.

nu.nl
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_17130503
Wat een kuttitel eigenlijk.
pi_17130573
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 22:21 schreef sizzler het volgende:
Jij hebt het door.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_17130574
Ja...

Ach...hoe kers, ik kon ook niets verzinnen

Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  donderdag 12 februari 2004 @ 22:24:02 #5
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_17130596
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 22:21 schreef sizzler het volgende:
bedoelde je sig natuurlijk
&lt;signature here&gt;.
pi_17130645
Zakjes varkensvet in bussen hangen. Denkt die man nou echt dat zoiets helpt?
pi_17130676
Verdorie. Toch een biertje.
  donderdag 12 februari 2004 @ 22:26:42 #8
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_17130685
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_17130702
Maar goed, ik zat dus te bedenken: Is het misschien niet interessant om een of ander iets te maken wat gaat over Europese politiek?
pi_17130708
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 22:23 schreef RichardQuest het volgende:

Ach...hoe kers

Het gaat helemaal niet over Oudkerk. .
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_17130762
nog een glas ranja voor Bas!
Ik heb een scanner geleend. Ga ik dat links blad VN helemaal inscannen en posten (OCR). Huppakee discussie stof!
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_17130787
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 22:29 schreef George-Butters het volgende:
nog een glas ranja voor Bas!
Ik heb een scanner geleend. Ga ik dat links blad VN helemaal inscannen en posten (OCR). Huppakee discussie stof!
Graag POL zit nu een beetje vol cliché's

[Dit bericht is gewijzigd door RichardQuest op 12-02-2004 22:30]

Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  donderdag 12 februari 2004 @ 22:30:04 #13
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17130796
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 22:01 schreef RichardQuest het volgende:
Maarre, Kaalhei, ik ben nog nooit in Limburg geweest om carnaval te vieren Schijnt daar leuk te zijn! Misschien een keer als er een geheelonthouder mee gaat om te rijden
De NS laat speciale carnavalstreinen rijden tijdens de carnaval, meen ik.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_17130826
Ja best handig zo'n scanner. jammer dat die van ons vrij dood is momenteel . Was wel een aardige column in de plaatselijke krant mbt tot het beleid van mevrouw verdonk.
pi_17130837
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 22:30 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

De NS laat speciale carnavalstreinen rijden tijdens de carnaval, meen ik.

Oh ja? Dat zou ideaal zijn Ik zal eens wat gaan organiseren dan
pi_17130857
Vanavond in NOVA: Balkenende, Remkes en Dittrich. 3-0 voor het kabinet.
  donderdag 12 februari 2004 @ 22:32:20 #17
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17130888
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 22:25 schreef sizzler het volgende:
Zakjes varkensvet in bussen hangen. Denkt die man nou echt dat zoiets helpt?
Het zou me niet verbazen dat het echt helpt. De mensen die de aanslagen plegen zijn vaak orthodox religieus en het zou wel eens invloed kunnen hebben. Maar waarschijnlijk verplaatst het probleem zich dan naar pizzeria's oid.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_17130901
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 22:31 schreef Kozzmic het volgende:
Vanavond in NOVA: Balkenende, Remkes en Dittrich. 3-0 voor het kabinet.
Rechtse media .
pi_17130938
Geen Nova gezien Nu ben ik rechts
  donderdag 12 februari 2004 @ 22:35:42 #20
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17131019
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 22:31 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Oh ja? Dat zou ideaal zijn Ik zal eens wat gaan organiseren dan

Of toch niet?
quote:
NS buigt niet in kwestie van late carnavalstreinen
Maastricht -
Limburgse organisaties zijn massaal in verzet gekomen tegen het besluit van de NS om de nachttreinen in Zuid-Limburg tijdens het carnavalsweekeinde af te schaffen.
http://www.ld.nl/Index/0,4341,,00.html?sHoofdUrl=http%3A%2F%2Fwww.ld.nl%2FPagina%2F0%2C7105%2C30-1-1--1816737-1250--%2C00.html
of toch weer wel?
quote:
vr 6 feb 2004
Carnavalstreinen Limburg blijven rijden
MAASTRICHT - De provincie Limburg en de gemeente Maastricht hebben met de NS en de Limburgse busonderneming Hermes een akkoord gesloten, zodat de nachttreinen en -bussen tijdens de carnavalsperiode kunnen blijven rijden. NS en Hermes wilden deze diensten vanaf dit jaar afschaffen, omdat ze onrendabel zouden zijn. Limburg en Maastricht staan nu elk voor 5000 euro borg voor de exploitatietekorten van de nachttreinen. Hermes verhoogt de tarieven voor de nachtbussen.

Dat meldde de provincie Limburg vrijdag. Volgens de provincie is het voor het eerst dat overheden de beurs trekken rond evenementen waar vervoersorganisaties dat niet willen of kunnen betalen. Limburg was de afgelopen weken in rep en roer na de aankondiging door de NS en Hermes dat er 's nachts geen vervoer meer zou zijn. De provincie en Maastricht lappen bij om onveilige situaties in het verkeer te voorkomen.

http://reiskrant.nl/reiskrant2/article7807001.ece
pi_17131132
Ik zal vragen wat het mij kost, met een week-OV bij de mensen van de balie op Ehvn CS
pi_17131243
Komt NightH4wk niet meer hier?
pi_17131275
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 22:41 schreef RichardQuest het volgende:
Komt NightH4wk niet meer hier?
Nee, <insert grapje hier>.
pi_17131280
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 22:39 schreef Kozzmic het volgende:
Nighthawk!!

http://www.janmarijnissen.nl/weblog/index.php?p=116 (2e reactie)

Tja dat krijg je als je in je standaardkanalen je domme rechtse praat niet meer mag verkondigen .

NH.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')