Voor het echte slappe persoonlijke geouwehoer is er nu ook een IRC-kanaal, genaamd #pol. Hoe je daar komt kun je lezen in [irc] #fok FAQ
De laatste 5 topics
[POLslowchat #153] Michael Jackson in Nederland?
[POLslowchat #154] Gebakken penis voor Boris D.
[POLslowchat #155] Democratie vs. mediacratie
[PolBabbel maar lekker een end heen café] deel 157
[POLgebabbel #158] Fok!, het rechtse medium
quote:nu.nl
'Varkensvet afschrikmiddel tegen zelfmoordterroristen'JERUZALEM - Een vooraanstaande Israëlische rabbijn wil zakjes met varkensvet in bussen ophangen om islamitische zelfmoordterroristen af te schrikken. Rabbijn Eliezer Fisher, lid van een rabbinale rechtbank, heeft dit in een brief aan de politie voorgesteld.
Zowel in het jodendom als de islam is een varken een onrein dier. Maar volgens de ultraorthodoxe rabbijn is er dispensatie mogelijk voor het plaatsen van zakken met varkensspek in bussen en op openbare plaatsen om terreurdaden te voorkomen. De politie was niet meteen in staat commentaar te geven.
Voorstander
De Israëlische staatssecretaris voor Veiligheidszaken, Yaakov Edri, zei een voorstander van het idee te zijn. Hij ziet het niet als een probleem dat hiervoor de religieuze wetten in het land worden geschonden. ''Al zou hierdoor maar één zelfmoordaanslag worden voorkomen, prima toch.'' De veiligheidsdiensten moeten naar zijn mening het voorstel serieus bekijken.
quote:Jij hebt het door.
Op donderdag 12 februari 2004 22:21 schreef sizzler het volgende:
Wat een kuttitel eigenlijk.
quote:bedoelde je sig natuurlijk
Op donderdag 12 februari 2004 22:21 schreef sizzler het volgende:
Wat een kuttitel eigenlijk.
quote:Het gaat helemaal niet over Oudkerk.
Op donderdag 12 februari 2004 22:23 schreef RichardQuest het volgende:
Ach...hoe kers
quote:Graag
Op donderdag 12 februari 2004 22:29 schreef George-Butters het volgende:
nog een glas ranja voor Bas!
Ik heb een scanner geleend. Ga ik dat links blad VN helemaal inscannen en posten (OCR). Huppakee discussie stof!
[Dit bericht is gewijzigd door RichardQuest op 12-02-2004 22:30]
quote:De NS laat speciale carnavalstreinen rijden tijdens de carnaval, meen ik.
Op donderdag 12 februari 2004 22:01 schreef RichardQuest het volgende:
Maarre, Kaalhei, ik ben nog nooit in Limburg geweest om carnaval te vierenSchijnt daar leuk te zijn! Misschien een keer als er een geheelonthouder mee gaat om te rijden
quote:Oh ja? Dat zou ideaal zijn
Op donderdag 12 februari 2004 22:30 schreef Kaalhei het volgende:[..]
De NS laat speciale carnavalstreinen rijden tijdens de carnaval, meen ik.
quote:Het zou me niet verbazen dat het echt helpt. De mensen die de aanslagen plegen zijn vaak orthodox religieus en het zou wel eens invloed kunnen hebben. Maar waarschijnlijk verplaatst het probleem zich dan naar pizzeria's oid.
Op donderdag 12 februari 2004 22:25 schreef sizzler het volgende:
Zakjes varkensvet in bussen hangen. Denkt die man nou echt dat zoiets helpt?
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 22:31 schreef Kozzmic het volgende:
Vanavond in NOVA: Balkenende, Remkes en Dittrich. 3-0 voor het kabinet.
quote:Of toch niet?
Op donderdag 12 februari 2004 22:31 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Oh ja? Dat zou ideaal zijn
Ik zal eens wat gaan organiseren dan
quote:http://www.ld.nl/Index/0,4341,,00.html?sHoofdUrl=http%3A%2F%2Fwww.ld.nl%2FPagina%2F0%2C7105%2C30-1-1--1816737-1250--%2C00.html
NS buigt niet in kwestie van late carnavalstreinen
Maastricht -
Limburgse organisaties zijn massaal in verzet gekomen tegen het besluit van de NS om de nachttreinen in Zuid-Limburg tijdens het carnavalsweekeinde af te schaffen.
quote:http://reiskrant.nl/reiskrant2/article7807001.ece
vr 6 feb 2004
Carnavalstreinen Limburg blijven rijden
MAASTRICHT - De provincie Limburg en de gemeente Maastricht hebben met de NS en de Limburgse busonderneming Hermes een akkoord gesloten, zodat de nachttreinen en -bussen tijdens de carnavalsperiode kunnen blijven rijden. NS en Hermes wilden deze diensten vanaf dit jaar afschaffen, omdat ze onrendabel zouden zijn. Limburg en Maastricht staan nu elk voor 5000 euro borg voor de exploitatietekorten van de nachttreinen. Hermes verhoogt de tarieven voor de nachtbussen.Dat meldde de provincie Limburg vrijdag. Volgens de provincie is het voor het eerst dat overheden de beurs trekken rond evenementen waar vervoersorganisaties dat niet willen of kunnen betalen. Limburg was de afgelopen weken in rep en roer na de aankondiging door de NS en Hermes dat er 's nachts geen vervoer meer zou zijn. De provincie en Maastricht lappen bij om onveilige situaties in het verkeer te voorkomen.
quote:Nee, <insert grapje hier>.
Op donderdag 12 februari 2004 22:41 schreef RichardQuest het volgende:
Komt NightH4wk niet meer hier?
quote:Tja dat krijg je als je in je standaardkanalen je domme rechtse praat niet meer mag verkondigen
Op donderdag 12 februari 2004 22:39 schreef Kozzmic het volgende:
Nighthawk!!![]()
http://www.janmarijnissen.nl/weblog/index.php?p=116 (2e reactie)
NH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |