Dora is okay, Saddam niet. Hoewel, hij hield het zaakje goed bij elkaar en hield van whisky en sigaren.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het was zijn eigen bloed. Maar Saddam was sterk anti-gelovig. Zoiets als Dora. Maar dan nog gestoorder.
Dat scheelt maar een paar letters gelukkig!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:33 schreef Johan_de_With het volgende:
O, er staat een kleine tikfout in de titel.
Het had ''Alle kaksletjes verzamelen'' moeten zijn.
Dat is nog eens een man die weet hoe je op sympathieke wijze herkozen kunt worden!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:45 schreef Duritz het volgende:
Nou, forza Rusland! Maak ome Poetin, sympathieke man trouwens!, trots!
En daarop volgend de ontwenningsfase.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:49 schreef Maerycke het volgende:
Hij zit nog in de ontkenningsfase
Dat zou het einde van mijn bestaan op fok! inluiden. Komt nog wel eens.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:48 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg Aah, wanneer ben je nu eens werkelijk gek ?
Exact. Toch vreemd dat linkse Nederlanders zich toch zo druk maken tussen de banden tussen politiek en media in Rusland en Italië. Beetje hypocriet lijkt me zo, of niet Aaah?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is nog eens een man die weet hoe je op sympathieke wijze herkozen kunt worden!
Zo is dat, Poetin is zo links als de neten. Heeft zelf waarschijnlijk niet eens een tv.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:50 schreef Duritz het volgende:
[..]
Exact. Toch vreemd dat linkse Nederlanders zich toch zo druk maken tussen de banden tussen politiek en media in Rusland en Italië. Beetje hypocriet lijkt me zo, of niet Aaah?
Kan nog even duren dus...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En daarop volgend de ontwenningsfase.
Mijn hemel. Wat ben jij niet-grappig zeg.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:52 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Kan nog even duren dus...
Zeg Aaah.. heb je dan wel de nick Aaahisgek al geregistreerd?
Ach, wat is de dag zonder nacht? Wat goed zonder kwaad? Wat filosofie zonder Mulisch?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:53 schreef Duritz het volgende:
[..]
Mijn hemel. Wat ben jij niet-grappig zeg.
Dat moet jij dus doen. Ik ben nog niet gek. Hoe zwaar zijn je borsten nu?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:52 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Kan nog even duren dus...
Zeg Aaah.. heb je dan wel de nick Aaahisgek al geregistreerd?
Humorloosheid kent geen grenzen.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:53 schreef Duritz het volgende:
[..]
Mijn hemel. Wat ben jij niet-grappig zeg.
Naar verluid zo plat als dubbeltje.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat moet jij dus doen. Ik ben nog niet gek. Hoe zwaar zijn je borsten nu?
Ah, ze is dus een compensatie-nazi! Vanuit dat perspectief...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ach, wat is de dag zonder nacht? Wat goed zonder kwaad? Wat filosofie zonder Mulisch?.
Moest ik ze wegen dan?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat moet jij dus doen. Ik ben nog niet gek. Hoe zwaar zijn je borsten nu?
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:55 schreef Ype het volgende:
Maerycke mijn lieverd, je had gelijk.
Hoe weet jij dat nu?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:55 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Naar verluid zo plat als dubbeltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |