Je zou ze kunnen laten beginnen met Mijn tante Coleta.quote:Hoe dan ook, ik kom meer uit de vrijzinnige zuil en ik zou het niet aanmoedigen om zoiets te lezen. Lijkt me trouwens ook niet bijster interessant om te lezen, maar dat terzijde.
Zou kunnen, maar ik heb geen kinderen. Mocht ik die ooit krijgen, dan zal ik er wel over nadenken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je zou ze kunnen laten beginnen met Mijn tante Coleta.
Hahaha!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Meest briljante topic allertijden: Sigme...
quote:> Veiligheid op het spoor
Duizenden treinreizigers stonden vrijdagavond stil op Utrecht Centraal vanwege een stroomstoring. Waarom zijn de spoorwegen maar niet in staat dergelijke incidenten op te vangen?
Een debat tussen mr. Pieter van Vollenhoven, voorzitter van de Onderzoeksraad voor Veiligheid en Bert Klerk, directeur van Prorail.
> Congo
Dagelijks vallen er door honger en geweld duizend doden in de Democratische Republiek Congo, een land even groot als heel West- Europa en al vele jaren verscheurd door extreem geweld. Hoe moedeloos wordt Patrick Cammaert, de Nederlandse bevelhebber van het VN- vredesleger in Congo, van de pogingen om vrede tot stand te brengen in dit Afrikaanse land.
> Keerpunt in de vaderlandse geschiedenis
En te gast is Karel van Wolferen, universiteitshoogleraar en internationaal vermaard schrijver. Volgende week verschijnt zijn Keerpunt in de vaderlandse geschiedenis, met als ondertitel Een Manifest aan het Nederlandse Volk. Van Wolferen wil waarschuwen voor de gevaren van het buitenlandse beleid van de regering Bush en eist van de Nederlandse regering een radicaal andere houding ten opzichte van het Noord-Atlantische denken.
Ik ook. Mocht jij ook Turks Fruit lezen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:20 schreef zakjapannertje het volgende:
godzijdank kom ik uit een atheistisch praktiserend gezin
vast wel, ze vroegen er me niet over na ofzo, ik had er bv. voor school op mijn lijst staan, en een leraar van mij ( een VVD-er trouwens) las ook een sappig stuk van een boek van Wolkers gewoon voor de klas voorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ook. Mocht jij ook Turks Fruit lezen?
Wat mijn sexuele jeugd heeft gevormd is natuurlijk het bij ons thuis rondslingerende boek Tjeempie! Of Liesje in luiletterland
[afbeelding]
Mannelijk zeker?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:33 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
vast wel, ik had er bv. voor school op mijn lijst staan, en een leraar van mij ( een VVD-er trouwens) las ook een sappig stuk van een boek van Wolkers gewoon voor de klas voor
al had ik daar niet zo'n interesse in eigenlijk, las meer boeken die niet op fictie gebaseerd waren, zoals over geschiedenis, architectuur
ja, het zit ook in de naam he, maar verder: geen idee waar je het over heb, eigenlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mannelijk zeker?
Ik kom dat euvel vaker tegen bij mannen.![]()
Ik las vroeger veel Asimov, dus best wel fictie. Het is denk ik niet specifiek een mannelijk "euvel".quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mannelijk zeker?
Ik kom dat euvel vaker tegen bij mannen.![]()
Craig Kee Strete - Burn Down the Nightquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:27 schreef Floripas het volgende:
Ik ook. Mocht jij ook Turks Fruit lezen?
Wat mijn sexuele jeugd heeft gevormd is natuurlijk het bij ons thuis rondslingerende boek Tjeempie! Of Liesje in luiletterland
[afbeelding]
Ik snap het. Geef maar een gil als ik ook te ver ga.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Mjah, ik vind schelden eigenlijk te ver gaan. Dus die "linkse sukkel" die genoemd werd vond ik onnodig, maar zag ik even door de vingers. Verder hou ik wel een oogje in het zeil, uiteraard.
Natuurlijk doe ik iets als jij te ver gaat. Ben immers mod van dit forum en niet van een persoon of links of rechtsquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik snap het. Geef maar een gil als ik ook te ver ga.
NB. Mijn broertje is echt autistisch.
Die... of HAHAAHHAAHQ .quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Meest briljante topic allertijden: Sigme...
Nee, hoor, hij studeert gewoon. Syndroom van Asperger maakt iemand vooral een beetje anders.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Natuurlijk doe ik iets als jij te ver gaat. Ben immers mod van dit forum en niet van een persoon of links of rechtsTot nog toe vind ik niet dat je te ver bent gegaan en ik vermoed dat de andere mods dat ook niet vinden. De vergelijking met autisme (even uit mijn hoofd) was meer in algemeenheid gesteld en was, hoewel vinnig, niet echt gescheld.
Wat betreft je broertje, lastig voor je familie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |