abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29456992
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws. Iedereen en alles is welkom, vooral hakkers, ontevreden burgers en rastafari's.

Voor alle vervelende klieren is er het IRC-kanaal, genaamd #pol en een alternatief forum dat te sneu is om te vermelden. Kijk liever op sjun.web-log.nl ofzo.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_29457074
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 01:21:33 #3
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_29457163
quote:
coke en verzopen housefestivals, wat kun je je nog meer wensen?
Micha, just relaxing
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 01:22:40 #4
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_29457188
quote:
bron :
Het NIeuwsblad
Marokko is de nieuwste sextoeristen bestemming

Een nachtje seks met westerse jongens in ruil voor de juiste documenten

Arme Marokkaanse meisjes willen maar al te graag een bruidegom uit Europa en hebben daar zowat alles voor over. ,,Ze zien ons als wandelende verblijfsdocumenten'', zegt Ahmed uit Brussel. ,,Voor wat geld of een valse belofte krijg je bij die Marokkaanse grieten alles gedaan.''
De avond valt in Tanger. Meisjes maken een avondwandeling langs de grote winkelstraat. Ze willen zien, maar vooral gezien worden. Groepjes jongens hangen maar wat rond. Op de dijk, bij een zacht zeebriesje, wordt hier en daar geflirt. Er vallen weinig woorden, maar de ogen van de jongens en meisjes spreken boekdelen. Jonge koppels maken vluchtige afspraakjes. ,,Van liefde is echter geen sprake'', zegt Said, een toerist van 21. ,,In Marokko is het huwelijk big business geworden. Vrijgezellen zijn niet langer op zoek naar een geliefde, maar naar iemand die hun leven een kapitaalinjectie geeft. De armoede verteert dit land, het maakt van haar inwoners gevoelloze materialisten. Voor de Arabische Romeo en Julia is hier geen toekomst.''

Velen dromen daarom van een leven in een ander land, het liefst ergens overzee. Sommige avonturiers vluchten 's nachts met een bootje naar Spanje. Maar wie watervrees heeft, slaat liever iemand uit Europa aan de haak. Vooral Tanger wordt in de zomer overspoeld door Marokkanen uit het buitenland. En dat tot groot genoegen van talrijke arme Marokkaanse meiden. Zonder veel omwegen azen ze op Europese verblijfsdocumenten in ruil voor geld of seks. Naima uit Antwerpen: ,,In de discotheek maakte ik kennis met een Marokkaans meisje uit Casablanca. Al snel vroeg ze me hoeveel mijn broers moesten kosten. Ik antwoordde haar dat mijn broers niet te koop zijn, maar ze bleef aandringen. Ze wilde weg uit Marokko, ze was het land beu en zocht een jongen uit Europa. Ik grapte dat één van mijn broers 10.000 euro vraagt. Dan kon ze niet betalen, zei ze ernstig. Waarna ze vroeg of we niet op een andere manier tot een akkoord konden komen."

Ahmed, een twintiger uit Brussel, is op doorreis in Tanger. Hij wordt voortdurend geconfronteerd met wanhopige ruilhandel: een avondje stappen voor papieren, een nachtje seks voor de juiste documenten... Het zijn voorstellen die jongens uit Europa vaak te horen krijgen. ,,Tot vervelens toe'', vindt Ahmed. ,,En ieder jaar wordt het erger. Ze zien ons als wandelende verblijfsdocumenten. Ze schamen zich niet om wat ze 's nachts uitvreten op de dijk. Het is ronduit walgelijk en choquerend. Voor wat geld of een valse belofte krijg je bij die Marokkaanse grieten alles gedaan. Hoeren zijn het!''

De oudere generatie Marokkanen vindt dan weer dat de in Europa wonende jongeren niet deugen. ,,Ze zijn verwesterd, ook in hun seksueel gedrag'', zegt de 70-jarige Fatima uit Tanger. ,,De buitenlanders hebben hun onbegrensde seksmoraal naar Marokko geïmporteerd en onze jeugd op het verkeerde pad gezet.''

Uiteraard zijn er verschillen in de seksuele moraal tussen Marokko en Europa. Zo voelt 86 procent van de vrouwen in Marokko zich seksueel geïntimideerd op straat. Van 'Geil wijf, mag ik eens onder je rok kruipen.' tot 'Ik wil je likken.', ik heb het zelf allemaal op straat meermaals mogen aanhoren. Zelfs zwangere vrouwen blijven niet gespaard van seksistisch commentaar. 'Schaam je, je heb geneukt en nu ben je zwanger', kreeg mijn zwangere nicht van een gestoorde man uit Tanger te horen.

Marokko is een tweede Thailand

Een jonge vrouw op een balkon in Tanger knipoogt stiekem naar een jongeman drie verdiepingen lager. Zo ging het vroeger ook: geliefden gaven signalen in een raamkiertje, kropen 's nachts op het dak voor een kus of een melige liefdesverklaring. Alles verliep stiekem.

Uit vrees voor familie- en seksschandalen knijpt de Marokkaanse samenleving nog altijd liever een oogje dicht. Dat er 's nachts massaal op straat geneukt wordt, is een publieksgeheim. Ik zie vanuit mijn balkon hoe een vrouw zich neervlijt op een buitentrap. Ze trekt haar kleren omhoog en opent haar benen. Een man laat zijn broek zakken en bekruipt zijn nachtelijke prooi. In een mum van tijd is de klus geklaard. De man wordt door zijn vrienden opgepikt. Ze vertrekken met gierende banden. De vrouw loopt gewoon verder de nacht in, allicht op zoek naar een volgende klant. ,,En toch houden de Marokkanen vol dat hun land niet seksueel verdorven is. Ik erger me mateloos aan die hypocrisie'', vertelt een Brusselse vrouw. ,,Op hotel mag ik niet met mijn vriend op dezelfde kamer slapen omdat we niet getrouwd zijn. Maar de Saoedische sekstoeristen mogen wel Marokkaanse hoeren op hun hotelkamer ontvangen. De petroldollars staan dan plots boven iedere wet op zedigheid. Het sekstoerisme bloeit als nooit tevoren in Marokko. Ik zie het met mijn eigen ogen. Marokko is een tweede Thailand.''
Marokko I am on my way, and with my Toyota it's not so far way.
pi_29457264
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 01:22 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Marokko I am on my way, and with my Toyota it's not so far way.
het heilige Mekka?
Alsof Eindhoven niet verdorven is..
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 01:26:36 #6
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_29457327
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 01:26 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Jemig, het komt daar met bakken uit de hemel.
95 euro , je kan maar beter in de plaatselijk kroeg gaan zitten. *Hik*
mijn idee, je kan je wel voor minder vol laten lopen in een prettigere atmosfeer
pi_29457697
ik al zoeken. Maar ja toch gevonden.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_29457708
wordt er nog geneukt hier?
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_29457746
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 01:44 schreef George-Butters het volgende:
niet als je vervelende vragen blijft stellen
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 01:53:45 #11
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_29457935
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 01:45 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

zaterdag 6 augustus 2005 @ 02:05:33 #12
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_29458170
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_29458171
quote:
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 02:05:56 #14
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_29458180
dan gaan we maar slapen.

We wensen u het beste!
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 02:06:19 #15
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_29458190
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 02:06:59 #16
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_29458203
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 01:45 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

ouwe rolschaatser! vrouwenregelaar van de 1e orde. Ridder in de orde van de Sloeries.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 02:08:07 #17
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29458228
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 02:06 schreef George-Butters het volgende:

[..]

ouwe rolschaatser! vrouwenregelaar van de 1e orde. Ridder in de orde van de Sloeries.
Ik vraag me af of je met complimentjes werpen Harry wel in bed krijgt, Sjors...
pi_29458308
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 02:08 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Ik vraag me af of je met complimentjes werpen Harry wel in bed krijgt, Sjors...
nee, jij dan met je 30ers complex
pi_29458404
nou, ik ga ook maar eens pitten. Genoeg onzin voor vandaag
pi_29459261
sizzler, ga eens slapen joh .
pi_29459284
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 03:04 schreef kLowJow het volgende:
sizzler, ga eens slapen joh .
Jij eerst.
pi_29459295
Nou, okee.

'truste.
pi_29459299
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 03:05 schreef sizzler het volgende:

[..]

Jij eerst.
Ok .
pi_29459793
quote:
Net een gangbang achter de rug, dus ff niet meer
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 08:33:51 #25
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')