Die zijn al net zo lang niet commie meer als b.v. Polen of Tsjechië. Het zijn wel bastards maar dat is weer een ander puntquote:graag zonder albanië. Die commie bastards verdienen het niet.
Heb je al gezien wat voor een zooitje het is in Albanië is? Als ze erbij komen worden ze grootste profiteur van subsidies na Frankrijk. Laten de mensen daar eerst het land maar opbouwen.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:53 schreef du_ke het volgende:
He modjes wijzig de titel eens en maak hier het SC topic van.
Wolfje
[..]
Die zijn al net zo lang niet commie meer als b.v. Polen of Tsjechië. Het zijn wel bastards maar dat is weer een ander punt.
Goed idee..quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:53 schreef du_ke het volgende:
Hier SC en ? mij bestquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:53 schreef du_ke het volgende:
Wolfje
[..]
Die zijn al net zo lang niet commie meer als b.v. Polen of Tsjechië. Het zijn wel bastards maar dat is weer een ander punt.
quote:Grieks-Cyprioten wijzen hereniging af 24-04-2004
De bevolking van Grieks-Cyprus heeft zaterdag in een referendum het voorstel over de hereniging van Grieks- en Turks-Cyprus van de hand gewezen.
Ruim driekwart van de Grieks-Cyprioten (75,8 procent) stemde tegen het plan. In Turks-Cyprus is het herenigingsvoorstel wel aangenomen, daar stemde 64,9 procent van de bevolking voor. Op beide eilanddelen was de opkomst hoog, respectievelijk 88 en 87 procent.
Door het mislukken van het referendum treedt alleen Grieks-Cyprus op 1 mei toe tot de EU. De Europese commissie zegt in een reactie de Grieks-Cypriotische afwijzing van het plan ernstig te en kondigde aan de komende weken naar manieren te zullen zoeken om de isolatie van Turks-Cyprus te verminderen.
De afwijzing van het herenigingsplan van VN-secretaris-generaal Kofi Annan door de Grieks-Cyprioten komt niet als een verrassing. Premier Tassos Papadopoulos en de grootste politieke partij op het Griekse deel van het eiland, de communistische AKEL, riepen de bevolking op het plan te verwerpen.
Papadopoulos juichte de verwerping van het VN-plan toe en benadrukte dat afwijzing van het VN-voorstel niet betekent dat de Grieks-Cyprioten geen politieke oplossing voor het tweedelingsconflict zien, alleen dat het door Annan opgestelde voorstel voor een groot deel van de bevolking onaanvaardbaar is. In overeenstemming met een oproep van de regering vonden geen uitbundige vieringen plaats in Grieks-Cyprus.
De kern van het voorstel van Annan was de vorming van Turks-Cypriotische en Grieks-Cypriotische deelstaten onder de paraplu van een (zwakke) centrale regering. Een deel van de Grieken die bij de Turkse invasie in 1974 uit Noord-Cyprus naar het zuiden zijn gevlucht of zijn gedwongen om te vertrekken, mocht terugkeren naar hun oude woonplaatsen. Turkije moest het grootste deel van zijn veertigduizend troepen van het eiland terugtrekken. Volgens de Grieks-Cyprioten kwam het plan echter neer op een goedkeuring van de Turkse inval in 1974 in Noord-Cyprus en de stichting van een onafhankelijk Turks-Cyprus, dat echter alleen door Ankara werd erkend.
De Turkse minister van buitenlandse zaken Abdullah Gül zei in reactie op het referendum dat de verwerping van de hereniging door de Grieks-Cyprioten moet leiden tot een einde aan het internationale isolement van Turks-Cyprus en erkenning van het staatje door de internationale gemeenschap. Grieks-Cyprus kan niet langer stellen alle Cyprioten te vertegenwoordigen, aldus Gül. Brede erkenning van Turks-Cyprus is echter onwaarschijnlijk. De Verenigde Naties verklaarden het land na de uitroeping ervan in 1983 illegaal.
De Turks-Cypriotische leider Rauf Denktash, die zelf tegen het Cyprus-plan van de VN was, toonde zich tevreden over de uitkomst van het referendum, ondanks dat een merendeel van de Turks-Cyprioten voor stemde. Denktash voorspelde dat aanvaarding van het plan zou leiden tot de uitroeiing van de Turks-Cyprioten.
En dat geldt niet voor andere oostblok landen?quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:56 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Heb je al gezien wat voor een zooitje het is in Albanië is? Als ze erbij komen worden ze grootste profiteur van subsidies na Frankrijk. Laten de mensen daar eerst het land maar opbouwen.
De meeste oostbloklanden zijn er behoorlijk op vooruit gegaan vooral Tjechië is sterk verbeterd. Slowakije is veel te gemakkelijk goedgekeurd. Maar dat kan nog goedkomen.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:58 schreef du_ke het volgende:
En dat geldt niet voor andere oostblok landen?
Mooi dan kan ik afscheid nemenquote:Op zondag 25 april 2004 00:00 schreef Sidekick het volgende:
Nou ok, ik maak er wat van.
LOLquote:Op zondag 25 april 2004 00:00 schreef Sidekick het volgende:
Nou ok, ik maak er wat van.
Nou, dat zuig je dan ter plekke uit je duim. Albanie is het afvoerputje van Europa. Een middeleeuws straatarm debiel islamitische kloteland.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:59 schreef du_ke het volgende:
Albanië heeft het volgens mij beter voor elkaar dan b.v. oekraïne of Wit Rusland.
Ja, malta is een foutje op de map, die mogen wel. Maar dit ging puur om geografie, niet over de staat van sommige landen binnen mijn grenzen.quote:Op zondag 25 april 2004 00:01 schreef X-Ray het volgende:
Helemaal mee eens pberends.![]()
Al ben ik van mening dat ook Wit-Rusland, Oekraine en Moldavie en zo niet toe mogen treden.
Turkije etc uiteraard al helemaal niet.
Landen zoals Malta en Cyprus wel, maar zij krijgen geen stemrecht. Ze worden mandaatgebieden van de Federale Europese Unie en eigenlijk alleen gebruikt als militaire basis vanwege hun strategische positie.
Albanie en de rest vd balkan wordt gezamenlijk met Roemenie en Bulgarije onder totaal bestuur vd EU geplaatst als zijnde nood-gebieden.
Italie en Spanje uit de EU houden, ondenkbaar!quote:Op zondag 25 april 2004 00:02 schreef HeyFreak het volgende:
1: oneens. zie plaatje
[afbeelding]
2. oneens. Ik denk dat dit er eerder voor zorgt dat Turkije er NIET bij komt.
3. eens, maar nu nog niet. Als zij de boel op stelten hebben, dan wel, maar dat gaat nog heel lang duren ben ik bang...
Hallo X-ray, kan je jezelf even voorstellen voor de mensen die je niet kennen van voor je ban.quote:Op zondag 25 april 2004 00:03 schreef X-Ray het volgende:
[..]
N00b.quote:Op zondag 25 april 2004 00:04 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Hallo X-ray, kan je jezelf even voorstellen voor de mensen die je niet kennen van voor je ban.
Een JAAR gebanned.quote:Op zondag 25 april 2004 00:04 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Hallo X-ray, kan je jezelf even voorstellen voor de mensen die je niet kennen van voor je ban.
Psiesquote:Op zondag 25 april 2004 00:03 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Italie en Spanje uit de EU houden, ondenkbaar!![]()
Wel blijven opletten.quote:Op zondag 25 april 2004 00:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Een JAAR gebanned.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |