Dat doet de TT wel vermoeden.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:23 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Hoi terug!
Dacht al dat iedereen gelijk in z'n nest zou liggen als ik me zou melden hier...
De vogel zoekt zijn nest.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:24 schreef Maerycke het volgende:
Voor die TT heb ik ondertiteling nodig...
NH!
Ja. Tietenfoto's voor rood kleurtje in: Hete foto's van roodbol!!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:28 schreef Maerycke het volgende:
Oh... nou nu je het zegt, zou ik dat er inderdaad in kunnen lezen ja..
Iemand nog wat te melden voordat ik afhaak?
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:29 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja. Tietenfoto's voor rood kleurtje in: Hete foto's van roodbol!!
En ik denk dat rood je best goed zou staan..
Nouja, misschien ook maar beter zo. Een goed boek valt ook altijd tegen wanneer je het verfilmd ziet. In ieder geval een goede nacht toegewenst.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:30 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik zag het ja.. maar toch maar niet... Ik heb ooit in de 30ers topics een pikante foto geplaatst van mijn decollete.. dat vond ik persoonlijk al woest genoeg
Welck een defaitisme! Maar jij ook een fijne nacht hoor!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:32 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nouja, misschien ook maar beter zo. Een goed boek valt ook altijd tegen wanneer je het verfilmd ziet. In ieder geval een goede nacht toegewenst..
Ik ben sneller dan R@b.quote:Boete voor burka in België
Een radicale moslimvrouw in de Belgische stad Maaseik krijgt binnenkort een boete omdat ze een burka draagt.
De gemeente, die grenst aan Nederland, verbiedt de verhullende kleding die alleen de ogen vrijlaat. De vrouw is daarvoor al viermaal bekeurd. "Het Openbaar Ministerie heeft ons toestemming gegeven haar een administratieve boete op te leggen'', aldus burgemeester Jan Creemers zaterdag. De boete bedraagt circa 125 euro.
De vrouw is getrouwd met een terreurverdachte van Marokkaanse origine die in Brussel opgesloten zit.
Bron
Met dank aan Sidekick natuurlijk: CDA en Zalm wel optimistisch over economiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |