Dat doet de TT wel vermoeden.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:23 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Hoi terug!
Dacht al dat iedereen gelijk in z'n nest zou liggen als ik me zou melden hier...
De vogel zoekt zijn nest.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:24 schreef Maerycke het volgende:
Voor die TT heb ik ondertiteling nodig...
NH!
Ja. Tietenfoto's voor rood kleurtje in: Hete foto's van roodbol!!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:28 schreef Maerycke het volgende:
Oh... nou nu je het zegt, zou ik dat er inderdaad in kunnen lezen ja..
Iemand nog wat te melden voordat ik afhaak?
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:29 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja. Tietenfoto's voor rood kleurtje in: Hete foto's van roodbol!!
En ik denk dat rood je best goed zou staan..
Nouja, misschien ook maar beter zo. Een goed boek valt ook altijd tegen wanneer je het verfilmd ziet. In ieder geval een goede nacht toegewenst.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:30 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik zag het ja.. maar toch maar niet... Ik heb ooit in de 30ers topics een pikante foto geplaatst van mijn decollete.. dat vond ik persoonlijk al woest genoeg
Welck een defaitisme! Maar jij ook een fijne nacht hoor!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:32 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nouja, misschien ook maar beter zo. Een goed boek valt ook altijd tegen wanneer je het verfilmd ziet. In ieder geval een goede nacht toegewenst..
Ik ben sneller dan R@b.quote:Boete voor burka in België
Een radicale moslimvrouw in de Belgische stad Maaseik krijgt binnenkort een boete omdat ze een burka draagt.
De gemeente, die grenst aan Nederland, verbiedt de verhullende kleding die alleen de ogen vrijlaat. De vrouw is daarvoor al viermaal bekeurd. "Het Openbaar Ministerie heeft ons toestemming gegeven haar een administratieve boete op te leggen'', aldus burgemeester Jan Creemers zaterdag. De boete bedraagt circa 125 euro.
De vrouw is getrouwd met een terreurverdachte van Marokkaanse origine die in Brussel opgesloten zit.
Bron
Met dank aan Sidekick natuurlijk: CDA en Zalm wel optimistisch over economiequote:
quote:'Minima in schulden door winkelkrediet'
Uitgegeven: 16 juli 2005 09:12
AMSTERDAM - Winkelkredietkaarten zijn een belangrijke oorzaak van schulden van minima. Minima die een beroep doen op financiële hulpverlening hebben in de helft van de gevallen gebruik gemaakt van een winkelkrediet, schrijft de Volkskrant zaterdag.
Ongeveer 2,5 miljoen mensen beschikken over een pas waarmee ze op de pof aankopen kunnen doen bij diverse winkelketens. Vaak wordt hiervoor een hoge rente berekend, soms zelfs het wettelijke maximum van 21 procent.
Volgens de Nederlandse Vereniging voor Volkskrediet zorgen de kaarten voor impulsaankopen. De bedrijven die de kaarten verkopen zijn de bedenkers van het concept 'nu kopen over een jaar betalen'.
20 groeperingen!quote:AIVD heeft tientallen terreurnetwerken in het vizier
DEN HAAG - In Nederland zijn volgens de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst AIVD tussen de tien en twintig terroristische groeperingen actief. Dat zegt minister Remkes van Binnenlandse Zaken in het televisieprogramma Spraakmakende zaken van Paul Rosenmöller. Het IKON-programma wordt zaterdagavond uitgezonden op Nederland 1.
Remkes is verantwoordelijk voor de AIVD. Die heeft volgens hem de Hofstadgroep redelijk in beeld, maar dit is niet het enige terroristische netwerk. "Er zitten puur lokale groepen bij en er zitten groepen bij die internationaal vertakt zijn, dan praat je in de orde van grootte over tussen de tien en twintig groeperingen", zo citeert de internetpagina van het televisieprogramma de minister.
Remkes spreekt van een "binnenlands probleem". Net als in Groot-Brittannië gaat de terroristische dreiging volgens hem vooral uit van individuen uit eigen land. "Dat zijn gewoon mensen die hier wonen en die dus vatbaar blijken te zijn voor radicaliseringprocessen."
Dat zegt ie alleen maar om de economie een impuls te gevenquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:52 schreef Harry_Sack het volgende:
Dat zegt ie alleen maar om de economie een impuls te geven
Ja, het zijn er eigenlijk 120!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:52 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat zegt ie alleen maar om de economie een impuls te geven
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]Wapenhandels Messenfabrikanten Dieselverkooppunten Boerenkunstmest Ammoniak Aliuminiumbedrijven (oxide) Aspro Bruis (picric acid)
Opmerkelijk dat Wijffels dat toegeeft, of opmerkelijk dat de regering Normen en Waarden dat zou doen?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:25 schreef sizzler het volgende:
Opmerkelijk trouwens dat Wijffels gisteren bij nova verklaarde dat de regering expres een doombeeld van de Nederlandse economie heeft voorgehouden om bepaalde maatregelen er door te voeren.
quote:AMSTERDAM (ANP) - Een cactus met flink veel stekels en het liefst nog in de plaats van het monument op de Dam in Amsterdam lijkt veel lezers van Het Parool een uitstekend gedenkteken voor Theo van Gogh. De krant had opgeroepen ideeën aan te dragen voor een monument.
Beide eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat Wijffels dat toegeeft, of opmerkelijk dat de regering Normen en Waarden dat zou doen?
Echt waar?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:25 schreef sizzler het volgende:
Opmerkelijk trouwens dat Wijffels gisteren bij nova verklaarde dat de regering expres een doombeeld van de Nederlandse economie heeft voorgehouden om bepaalde maatregelen er door te voeren.
"Geitenneuker" op laten nemen in de Van Dalen.quote:
Iedereen weet het, maar is het weleens door een officiele instantie bevetigd?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:40 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Echt waar?
Dit wisten we nog niet.
Zou het echt?[afbeelding]
mos·lim (de ~ (m.), ~s)quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:41 schreef sizzler het volgende:
[..]
"Geitenneuker" op laten nemen in de Van Dalen.
Toch wel sympathiek van Danny dat hij de foto's achter de schermen heeft gepost.quote:
Ja ja, ga ons maar een beetje lekker zitten maken. Klote modsquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:47 schreef sizzler het volgende:
Toch wel sympathiek van Danny dat hij de foto's achter de schermen heeft gepost.
Weet je, bekijk het ook maar. Ik kan wel begrijpen waarom sommige users weglopen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:40 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Echt waar?
Dit wisten we nog niet.
Zou het echt?[afbeelding]
Oh, ik heb ze ook allemaal opgeslagen gisteren nacht hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:47 schreef sizzler het volgende:
[..]
Toch wel sympathiek van Danny dat hij de foto's achter de schermen heeft gepost.
quote:
Er zijn dus nog mensen dommer dan de Tokkiesquote:De bewuste persoon heeft getracht diverse dames uit de kleren te praten - getuige de foto's die ik in m'n inbox ontving (waarvoor dank)
Sommige vrouwmensen geilen op mannen met machtquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:52 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Er zijn dus nog mensen dommer dan de Tokkies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |