Bij jou is achteruit gaan dan ook onmogelijk, Xeusquote:Op woensdag 21 april 2004 00:03 schreef Xeus het volgende:
Die titels gaan ook steeds verder achteruit.
titelverklaring?quote:Op woensdag 21 april 2004 00:51 schreef RichardQuest het volgende:
Truste, lieve Serviscce moho's van me
* DoG deelt zijn kratje met Aaah en RQ en gaat slapen.quote:Op woensdag 21 april 2004 00:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
titelverklaring?
Hee du Arsloch, bist du schon wieder gegangen?quote:Op woensdag 21 april 2004 00:00 schreef RichardQuest het volgende:
allo, scheiss
Hee Sjun, truste drink makker van me !quote:Op woensdag 21 april 2004 01:20 schreef sjun het volgende:
[..]
Hee du Arsloch
Nog nietquote:Op woensdag 21 april 2004 01:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hee Sjun, truste drink makker van me !
Sommige mensen hebben altijd geluk, en werken en fokkenquote:Op woensdag 21 april 2004 01:23 schreef sjun het volgende:
[..]
Nog niet![]()
Ik zit hier te wachten op een collega als zijn bijstand en backup bij inrichting van een clusterserver.
Die tijd kan natuurlijk 'nuttig' gebruikt worden op FOK!
(Verkapt) naamtopic..quote:Op woensdag 21 april 2004 00:02 schreef RichardQuest het volgende:
Verrekte oorlogscriminelen van me
Viel Gluck, mein Kumpel!quote:Op woensdag 21 april 2004 01:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
* DoG deelt zijn kratje met Aaah en RQ en gaat slapen.
Dalijk weer vroeg op, wens me geluk
Ja je was ineens verdwenenquote:Op woensdag 21 april 2004 09:34 schreef Silmarwen het volgende:
Mijn internet kapte er gisteren zo ineens mee terwijl ik in een heel intressant gesprek zat!
Goeienmorgen en ajuus Dora!![]()
JA ik dacht echt wtf, eerst dat ik gekicked was ofzo. Maar goed alles werkt weer.quote:Op woensdag 21 april 2004 09:38 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja je was ineens verdwenen
Kon ik lekker naar bed zodat ik op tijd op mijn werk aangekomen ben
moet nog.. pas vanmiddag, maar dat gaat wel goed.quote:Op woensdag 21 april 2004 09:40 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
JA ik dacht echt wtf, eerst dat ik gekicked was ofzo. Maar goed alles werkt weer.
Hoe is je gesprek gegaan of moet die nog?
\Goedzo!quote:Op woensdag 21 april 2004 09:42 schreef kLowJow het volgende:
[..]
moet nog.. pas vanmiddag, maar dat gaat wel goed.
Alle isp's zuigen, ook xs4all heeft vaker storingen. Ze stonden zelfs op de blacklist van spamlists!quote:Op woensdag 21 april 2004 09:43 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
\Goedzo!Ik baalde wel zeg
#@$!@#$ casema![]()
![]()
Ik heb nooit problemen met xs4all.. Alleen de mailserver zuigde een paar weken geleden, i.v.m.quote:Op woensdag 21 april 2004 09:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Alle isp's zuigen, ook xs4all heeft vaker storingen. Ze stonden zelfs op de blacklist van spamlists!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |