Woorden schieten tekortquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:19 schreef Mutant01 het volgende:
Loopt niet echt goed he.
Houwe zo.quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:19 schreef Mutant01 het volgende:
Loopt niet echt goed he.
Mijn watquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:24 schreef Silmarwen het volgende:
Dora je hier doet het weer eens niet.
Je hier! Begrijp dat dan!quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:25 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Mijn wat.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:24 schreef Silmarwen het volgende:
Maaruh KlowJow Power Yoga-en?
klik... klik.. KLIK KLIK KLIK KLIK!!!!quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:27 schreef Silmarwen het volgende:
Voor verdere diepzinnige nonzins kunt je ook MIRC betreden. Klik hier! voor meer informatie.
Nope zn hier deed nietquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:28 schreef kLowJow het volgende:
[..]
klik... klik.. KLIK KLIK KLIK KLIK!!!!er gebeurt niks...
Was wel lachen zo te zien? (PI)quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:30 schreef pberends het volgende:
Kom net uit de bommelding van Utreggg
Ooooooooh, dus dat bedoelde je ermee. Nu snap ik hetquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:24 schreef Silmarwen het volgende:
Bommelding Utrecht Centraalquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:30 schreef Mutant01 het volgende:
?
Ja ik was de enige met een trein die op tijd reed.quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:30 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Was wel lachen zo te zien? (PI)
Da is zo ie zo verwonderlijk bij de NS. Bommelding of niet.quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja ik was de enige met een trein die op tijd reed.
quote:Motie LPF voor korter reces haalt het niet
De Tweede Kamer steunt dinsdagmiddag niet een motie van de LPF, waarin de partij vraagt om het aantal recesweken terug te dringen. Volgens de partij zouden de huidige zeventien recesweken teruggebracht kunnen worden naar twaalf. De LPF staat in haar standpunt alleen. Geen van de overige partijen is dezelfde mening toegedaan.
Alleen al in de zomermaanden werkt de Kamer acht weken lang niet, tot grote teleurstelling van LPF-Kamerlid Joost Eerdmans. "Ook in de zomermaanden doen zich problemen voor die direct aandacht behoeven. Uitstel is maar al te vaak afstel binnen de politiek." Volgens woordvoerder Mandy Smit is de LPF 'altijd al voorstander geweest van het strakker aanpakken van vergaderingen'. "Er moeten bijvoorbeeld minder overbodige vergaderingen komen. Ik kan me niet voorstellen dat andere partijen dit niet inzien."
www.nieuws.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |