abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18075945
Tijd dus om na 19 maanden dag in dag uit de stoep in POL te hebben schoongeschrobd plaats te maken voor een nieuwe mod.

Het modden heb ik overigens altijd met veel plezier en enthousiasme gedaan, en ik ben er redelijk van overtuigd dat dit door verreweg de meeste van de users gewaardeerd werd. Maar het is genoeg geweest, de motivatie om er steeds maar weer tegenaan te gaan is aan het wegebben, en er is een waslijst aan andere zaken waar ik me de komende tijd op wil richten.

Uiteraard zal ik als user niet verdwijnen (hooguit wat minder aanwezig zijn), en ik hoop en reken erop dat POL de plek blijft waar je 'enigszins' op niveau over politieke zaken kunt discussieren.

pi_18075974
succes verders Kozzmic
pi_18075999
Bedankt voor je inzet en veel plezier in zwart .
pi_18076064
Kozzmic,

Gut.....ik schreef van de week nog in feedback dat ook voor jou het punt van no-return er aan kwam.
Wat jij nooit zal toegeven zal ik maar zeggen...
Je bent gecapituleerd voor demonisatie ...
Als mod was jij ijzersterk ...als user nog sterker met je inhoudelijke en feitelijke bijdragen...
Groot gelijk dat je afstand neemt van die hetzerige aktivisten...Zo is er geen lol meer aan
  † In Memoriam † woensdag 31 maart 2004 @ 01:05:07 #5
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_18076153
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 00:51 schreef schatje het volgende:
Bedankt voor je inzet en veel plezier in zwart .
Dit wilde ik eigenlijk ook zeggen.

En nog dat het jammer is. Maar begrijpelijk.

See ya around!
  † In Memoriam † woensdag 31 maart 2004 @ 01:07:34 #6
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18076175
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 00:47 schreef Kozzmic het volgende:
Tijd dus om na 19 maanden dag in dag uit de stoep in POL te hebben schoongeschrobd plaats te maken voor een nieuwe mod.

Het modden heb ik overigens altijd met veel plezier en enthousiasme gedaan, en ik ben er redelijk van overtuigd dat dit door verreweg de meeste van de users gewaardeerd werd. Maar het is genoeg geweest, de motivatie om er steeds maar weer tegenaan te gaan is aan het wegebben, en er is een waslijst aan andere zaken waar ik me de komende tijd op wil richten.

Uiteraard zal ik als user niet verdwijnen (hooguit wat minder aanwezig zijn), en ik hoop en reken erop dat POL de plek blijft waar je 'enigszins' op niveau over politieke zaken kunt discussieren.

Ja, je was vaak rechtlijnig, maar de laatste tijd begon je uit je rol te vallen. Ach ja, het is maar een spelletje. Het ga je goed!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_18076193
een van de eerste mods waar ik m echt voor kneep,
recht uit, en eerlijk,
kon ik niet altijd tegen..
maar bedankt voor je inzicht. ik heb er van geleerd.
sucses verder... met alles wat je tegen komt.
De Puta Madre
pi_18076293
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 00:56 schreef Bluesdude het volgende:
Kozzmic,

Gut.....ik schreef van de week nog in feedback dat ook voor jou het punt van no-return er aan kwam.
Wat jij nooit zal toegeven zal ik maar zeggen...
Je bent gecapituleerd voor demonisatie ...
Als mod was jij ijzersterk ...als user nog sterker met je inhoudelijke en feitelijke bijdragen...
Groot gelijk dat je afstand neemt van die hetzerige aktivisten...Zo is er geen lol meer aan
Een ieder met serieuze kritiek heb ik als mod ook graag serieus willen beantwoorden, en ik heb altijd zonder veel moeite de zeikerige en inhoudsloze reacties naast me neer kunnen leggen. Als mod van Politiek kun je nooit iedereen te vriend houden, maar ik heb altijd wel het idee gehad dat een ruime meerderheid van de users alle vertrouwen in mij had en heeft. Ik voel me dus niet 'gedemoniseerd', dat is echt onzin.

Ik vind wel het inhoudelijk niveau afnemen de laatste tijd, en ik heb na ruim anderhalf jaar mod te zijn geweest niet meer de puf om daar tegen in te gaan of er zelf wat aan te doen. En dat is voor mij de belangrijkste reden om er nu mee te stoppen. Ik heb geen zin meer om hele avonden online te zijn, ik heb op mijn werk simpelweg geen tijd meer om discussies inhoudelijk in de gaten te houden. En het modereren van POL vereist in mijn ogen wel 2 personen die vrijwel dagelijks er een paar uur tijd in willen steken. Het is en blijft een vrijwilligerstaak, en volgens mij is het ook wel goed als er wat nieuw bloed aan het roer komt te staan. Nieuwe inzichten, nieuwe impulsen enzo.

Ik heb alle vertrouwen in Sizzler en ik denk dat er voldoende aanbod is van betrokken POL-users om op het plekkie dat ik achterlaat een prima vervanger aan te stellen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kozzmic op 31-03-2004 01:45:40 ]
pi_18077252
succes Kozz , tot op de Meet
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  woensdag 31 maart 2004 @ 08:50:59 #10
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_18077872
Kut.
pi_18078248
Jammer Kozzmic. Ondanks dat we nogal eens in de clinch lagen: ik denk dat je je best hebt gedaan om er een goedlopend forum van te maken. En je hebt er veel tijd en energie in gestoken. Thanx!!!
pi_18078577
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 00:47 schreef Kozzmic het volgende:

Dus er is een vacature?
  woensdag 31 maart 2004 @ 09:57:43 #13
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_18078581
* Mailtje alvast oppoetst....

Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_18078902
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 09:57 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

God, no
pi_18078944
Het wordt toch gewoon Sidekick?
pi_18079114
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 10:26 schreef SCH het volgende:
Het wordt toch gewoon Sidekick?
Dat zou het bewijs zijn dat slijmen helpt.
  woensdag 31 maart 2004 @ 10:38:03 #17
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_18079157
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 10:23 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

God, no
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
  woensdag 31 maart 2004 @ 10:54:45 #18
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_18079455
Tx voor de gedaane moeite, Kozz, en tot ziens
&lt;signature here&gt;.
pi_18079635
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 09:57 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

Ik word de nieuwe mod!!

Poll: pberends for POL-mod!!
  • Ja!
  • Nee, liever Wile_E.
  • Neutraal.
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

en nog kuzziez voor kozzmic
  •   woensdag 31 maart 2004 @ 11:07:19 #20
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_18079682
    Erg jammer. Ik had nooit problemen met je, en je was vooral in de eerste maanden van POL onmisbaar.

En veel succes met Duco die nu wrs teveel aandacht gaat krijgen en verwend raakt.
    A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
    Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
    I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
    pi_18079902
    Wel begrijpelijk. Anderhalf jaar is een lange tijd. Maar het modereren was altijd best oké
    Those who know do not speak
    Those who speak do not know
    pi_18079922
    Natuurlijk doe ik ook mee.

Poll: DrWolffenstein voor moderator
  • Ja!
  • Ik accepteer drwolff's dictatuur
  • Ik begrijp de vraag niet
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  •   † In Memoriam † woensdag 31 maart 2004 @ 11:30:07 #23
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_18080106
    Ja!!!!! pberends de nieuwe mod, nieuwe tijden!!!
    Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
    Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
    Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
    pi_18080146
    Kozzmic, je voelt je toch niet gedemoniseerd door bepaalde "rechtse" lieden op dit forum?
      woensdag 31 maart 2004 @ 11:35:15 #25
    16625 robh
    Lucas & Gea Review Crew ©
    pi_18080193
    Jammer Kozzmic, ik vond je écht een hele goede mod.
    Martin Drent, onze profeet.
    Vol gas met Burdy!
    .
    Pimpen met je FOK!-tag
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')