quote:
Op woensdag 31 maart 2004 00:56 schreef Bluesdude het volgende:
Kozzmic,
Gut.....ik schreef van de week nog in feedback dat ook voor jou het punt van no-return er aan kwam.
Wat jij nooit zal toegeven zal ik maar zeggen...
Je bent gecapituleerd voor demonisatie ...
Als mod was jij ijzersterk ...als user nog sterker met je inhoudelijke en feitelijke bijdragen...
Groot gelijk dat je afstand neemt van die hetzerige aktivisten...Zo is er geen lol meer aan
Een ieder met serieuze kritiek heb ik als mod ook graag serieus willen beantwoorden, en ik heb altijd zonder veel moeite de zeikerige en inhoudsloze reacties naast me neer kunnen leggen. Als mod van Politiek kun je nooit iedereen te vriend houden, maar ik heb altijd wel het idee gehad dat een ruime meerderheid van de users alle vertrouwen in mij had en heeft. Ik voel me dus niet 'gedemoniseerd', dat is echt onzin.
Ik vind wel het inhoudelijk niveau afnemen de laatste tijd, en ik heb na ruim anderhalf jaar mod te zijn geweest niet meer de puf om daar tegen in te gaan of er zelf wat aan te doen. En dat is voor mij de belangrijkste reden om er nu mee te stoppen. Ik heb geen zin meer om hele avonden online te zijn, ik heb op mijn werk simpelweg geen tijd meer om discussies inhoudelijk in de gaten te houden. En het modereren van POL vereist in mijn ogen wel 2 personen die vrijwel dagelijks er een paar uur tijd in willen steken. Het is en blijft een vrijwilligerstaak, en volgens mij is het ook wel goed als er wat nieuw bloed aan het roer komt te staan. Nieuwe inzichten, nieuwe impulsen enzo.
Ik heb alle vertrouwen in Sizzler en ik denk dat er voldoende aanbod is van betrokken POL-users om op het plekkie dat ik achterlaat een prima vervanger aan te stellen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kozzmic op 31-03-2004 01:45:40 ]