quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:00 schreef du_ke het volgende:
pff heb er nog niet veel zin in.
Nog statistiek ook dat boeit me niet echt.
Vooral in de auto, dat doen ze bij pimp my ride tenslotte ookquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:00 schreef speedfreak1 het volgende:
Ik vind trouwens dat iedereen een breedbeeld_TV moet kopen, dan kunnen eindelijk eens alle uitzendingen op breedbeeldformaat. Gewoon, als je een nieuwe nodig hebt, niet meer zo'n 3:4 geval, maar een lekkere 9:16 breed-bak-TV.
Vrijdag zelfs moet nog een statistiekvak van de vorige periode overdoenquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:02 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]jou moet het boeien, althans tot en met morgen
Bij sommige acteurs heb je inderdaad wel breedbeeld nodig ja.............................quote:
Bier laat de langzame hersencellen afsterven he, dat is algemeen bekendquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vrijdag zelfs moet nog een statistiekvak van de vorige periode overdoen.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:05 schreef speedfreak1 het volgende:
Bij sommige acteurs heb je inderdaad wel breedbeeld nodig ja.............................
Hé, jij bent deskundig............. ervaringsdeskundigheid?quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]Ebony Sista Older woman - Younger Woman Chanta Rose (Waterbondage + Wired Pussy).
Welke acteurs![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:10 schreef Sidekick het volgende:
Okay, dit is dan de laatste slowchat.
Kwam hier helaas even niet onderuitquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:07 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Bier laat de langzame hersencellen afsterven he, dat is algemeen bekend![]()
Waarom heb je van die saaie dingen gekozen?
Ik kan bepaalde vormen van (levens)kunst wel waarderen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:10 schreef speedfreak1 het volgende:
Hé, jij bent deskundig............. ervaringsdeskundigheid?
Wanneer word je nu eens consequent?quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:10 schreef Sidekick het volgende:
Okay, dit is dan de laatste slowchat.
WELKE VAN DIE DRIE RAAD JE AAN?quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik kan bepaalde vormen van (levens)kunst wel waarderen.![]()
Nou, het zal mij benieuwen, broederquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kwam hier helaas even niet onderuit.
Volgende periode weer boeiende vakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |