quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:00 schreef du_ke het volgende:
pff heb er nog niet veel zin in.
Nog statistiek ook dat boeit me niet echt.
Vooral in de auto, dat doen ze bij pimp my ride tenslotte ookquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:00 schreef speedfreak1 het volgende:
Ik vind trouwens dat iedereen een breedbeeld_TV moet kopen, dan kunnen eindelijk eens alle uitzendingen op breedbeeldformaat. Gewoon, als je een nieuwe nodig hebt, niet meer zo'n 3:4 geval, maar een lekkere 9:16 breed-bak-TV.
Vrijdag zelfs moet nog een statistiekvak van de vorige periode overdoenquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:02 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]jou moet het boeien, althans tot en met morgen
Bij sommige acteurs heb je inderdaad wel breedbeeld nodig ja.............................quote:
Bier laat de langzame hersencellen afsterven he, dat is algemeen bekendquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vrijdag zelfs moet nog een statistiekvak van de vorige periode overdoen.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:05 schreef speedfreak1 het volgende:
Bij sommige acteurs heb je inderdaad wel breedbeeld nodig ja.............................
Hé, jij bent deskundig............. ervaringsdeskundigheid?quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]Ebony Sista Older woman - Younger Woman Chanta Rose (Waterbondage + Wired Pussy).
Welke acteurs![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:10 schreef Sidekick het volgende:
Okay, dit is dan de laatste slowchat.
Kwam hier helaas even niet onderuitquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:07 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Bier laat de langzame hersencellen afsterven he, dat is algemeen bekend![]()
Waarom heb je van die saaie dingen gekozen?
Ik kan bepaalde vormen van (levens)kunst wel waarderen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:10 schreef speedfreak1 het volgende:
Hé, jij bent deskundig............. ervaringsdeskundigheid?
Wanneer word je nu eens consequent?quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:10 schreef Sidekick het volgende:
Okay, dit is dan de laatste slowchat.
WELKE VAN DIE DRIE RAAD JE AAN?quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik kan bepaalde vormen van (levens)kunst wel waarderen.![]()
Nou, het zal mij benieuwen, broederquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kwam hier helaas even niet onderuit.
Volgende periode weer boeiende vakken.
We verpakken die fries in een rolletje kingpepermuntquote:
Wat een geweld allemaal voor een bomenknuffelaar.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
We verpakken die fries in een rolletje kingpepermunt.
Ze zijn alle drie wel ruig. Maar Chanta Rose-Jenny Lee van de wired Pussy clipjes zijn wel heftig/pittig..... Jenny Lee is nogal een rare (wilde) meid waarbij niks te gek is.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
WELKE VAN DIE DRIE RAAD JE AAN?
Leugens!quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat een geweld allemaal voor een bomenknuffelaar.![]()
![]()
Ook Sidekick is een mens hoor.![]()
toch geen sm he, daar hoef ik niks van.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ze zijn alle drie wel ruig. Maar Chanta Rose-Jenny Lee van de wired Pussy clipjes zijn wel heftig/pittig..... Jenny Lee is nogal een rare (wilde) meid waarbij niks te gek is.
Volgens de statistieken...quote:
hmmmzz....... vraag het dan ook nietquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
toch geen sm he, daar hoef ik niks van.
Maar waterbondage is dat pis met een touwtje?quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
hmmmzz....... vraag het dan ook niet
Nopez de tuinslag erop.......quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Maar waterbondage is dat pis met een touwtje?
Je bent in de war met watersports of golden showers....... dat is meer de afdeling van RQ (as we all know).quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Maar waterbondage is dat pis met een touwtje?
Koud afspuiten dus. Deden ze vroeger toen ze nog niet beter wisten met mensen die een psychose hadden ook, het wordt inmiddels als marteling gezien.............quote:
Ik mis RQ wel. Die had allang die Chelsea afgeblust.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je bent in de war met watersports of golden showers....... dat is meer de afdeling van RQ (as we all know).
Waarom moet ik opeens denken aan Lynndie Englandquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:41 schreef speedfreak1 het volgende:
Koud afspuiten dus. Deden ze vroeger toen ze nog niet beter wisten met mensen die een psychose hadden ook, het wordt inmiddels als marteling gezien.............
Nou, met de snelheid waarin breedbeeld in NL uitgerold wordt zal dat zo rond 2015 wel het geval zijn en laten we over HDTV maar helemaal niet hebben, de VS loopt zelfs op ons voor op dat gebied, nou vraag ik je, gekker moet het niet worden.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:00 schreef speedfreak1 het volgende:
Ik vind trouwens dat iedereen een breedbeeld_TV moet kopen, dan kunnen eindelijk eens alle uitzendingen op breedbeeldformaat. Gewoon, als je een nieuwe nodig hebt, niet meer zo'n 3:4 geval, maar een lekkere 9:16 breed-bak-TV.
Die zijn lekker, hun whippedass werk is heeeeeeeeelquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:18 schreef Drugshond het volgende:
Ze zijn alle drie wel ruig. Maar Chanta Rose-Jenny Lee van de wired Pussy clipjes zijn wel heftig/pittig..... Jenny Lee is nogal een rare (wilde) meid waarbij niks te gek is.
Ik denk dat dit gedrag bij de meeste mensen gewoon makkelijk naar boven drijft in dit soort situaties. Vernederen is gaaaf en menselijk en vooral makkelijk in een ver land. Eigenlijk afschuwelijk. Ik zou niet weten of ik graag uitgezonden word.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Waarom moet ik opeens denken aan Lynndie England
[afbeelding]
Er zijn zat SM-studio's die haar een contract willen aanbieden.
Het is lastig hoor, de irakese gevangenen gooien met hun uitwerpselen naar de bewakers, bespugen en bijten de bewakers. Het lijkt mij dat je dan als bewaker geen warme empathie gevoelens krijgt jegens de gevangenen.quote:Op woensdag 13 april 2005 00:35 schreef Flumina het volgende:
[..]
Ik denk dat dit gedrag bij de meeste mensen gewoon makkelijk naar boven drijft in dit soort situaties. Vernederen is gaaaf en menselijk en vooral makkelijk in een ver land. Eigenlijk afschuwelijk. Ik zou niet weten of ik graag uitgezonden word.
Nu doe je alsof die Irakezen zelf schuldig zijn aan hun eigen mishandelingen.quote:Op woensdag 13 april 2005 01:03 schreef Tarak het volgende:
[..]
Het is lastig hoor, de irakese gevangenen gooien met hun uitwerpselen naar de bewakers, bespugen en bijten de bewakers. Het lijkt mij dat je dan als bewaker geen warme empathie gevoelens krijgt jegens de gevangenen.
Absoluut niet, maar ik denk wel dat je als overheid een strakke organisatie op de bewakers moet zetten om te voorkomen dat er zaken misgaan. Overduidelijk heeft de VS daar in deze gevangenis in Irak in gefaald. De situatie in Guantanomo Bay.is absoluut uit den boze.quote:Op woensdag 13 april 2005 01:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nu doe je alsof de Irakeze zelf schuldig zijn aan hun eigen mishandelingen.
Zelfs die kwalificatie haalden ze niet. Het waren reservisten, vrijwilgers, n00bs.quote:Op woensdag 13 april 2005 01:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het waren overigens ook geen "echte" cipiers maar voor een groot gedeelte soldaten en CIA agenten. Als het wel echte cipiers waren geweest dan was dit waarschijnlijk niet eens gebeurd.![]()
Achter ieder mens zit een sadist..... een idioot.... of een junk.....quote:Das Experiment
In 1971 startte Philip G. Zimbardo, Professor aan de Universiteit van Stanford en huidige voorzitter van de American Psychological Association zijn gevangenisexperiment. Voor 15 dollar per dag werden 24 studenten half om half aangewezen als respectievelijk gevangenen en bewakers. De gevangenen werden op spectaculaire wijze door de politie opgehaald om vervolgens te worden opgesloten in de gevangenis van de universiteit, die speciaal voor de gelegenheid in de kelder was gemaakt. Al na zes dagen moest het experiment worden afgebroken; de bewakers, gevangenen en zelfs de onderzoekers waren zo in het experiment opgegaan dat mensen door begonnen te draaien:
‘Less than 36 hours into the experiment, Prisoner #8612 began suffering from acute emotional disturbance, disorganized thinking, uncontrollable crying, and rage. In spite of all of this, we had already come to think so much like prison authorities that we thought he was trying to “con” us — to fool us into releasing him.‘
Toen een collega van de onderzoeker op bezoek kwam tijdens een hectische periode en vroeg wat er nou eigenlijk precies werd onderzocht, werd Zimbardo boos:
To my surprise, I got really angry at him. Here I had a prison break on my hands. The security of my men and the stability of my prison was at stake, and now, I had to deal with this bleeding-heart, liberal, academic, effete dingdong who was concerned about the independent variable! It wasn’t until much later that I realized how far into my prison role I was at that point — that I was thinking like a prison superintendent rather than a research psychologist.
Het experiment werd afgeblazen omdat de bewakers ’s nachts, als ze dachten dat er niemand keek, gewelddadiger met de gevangenen omgingen. Daarnaast was er maar één van de vijftig bezoekende wetenschappers die kritiek durfde te leveren op de situatie waarin de gevangenen zich bevonden, maar dit was voldoende voor Zimbardo om in te zien waar hij mee bezig was.
Wat zou er zijn gebeurd als men gewoon zou zijn doorgegaan met het experiment? Dat thema heeft de Duitse regisseur Oliver Hierschbiegel gebruikt om zijn film ‘Das Experiment‘ te maken. Het is duidelijk dat hij veel van de gebeurtenissen van het Stanford experiment als voorbeeld heeft genomen; veel scènes zijn een letterlijke verfilming van wat er in Stanford is gebeurd. Het is jammer dat de schrijver weinig innovatiefs hieraan heeft weten toe te voegen. Bovendien laat hij het lijken alsof de bewakers zich zo gedragen omdat ze willen voldoen aan het experiment, in plaats van het voldoen aan de rol van bewaker. Ondanks deze tekortkoming weet de film de gevoelens in je op te roepen, die je ook krijgt als je leest over het experiment: ongeloof, afschuw en angst voor wat er te gebeuren staat.
Amateurtheater dusquote:Op woensdag 13 april 2005 08:54 schreef SCH het volgende:
NNT speelt D66-congres integraal na
AMSTERDAM/GRONINGEN (ANP) - Het Noord Nederlands Toneel (NNT) brengt het D66-partijcongres van zaterdag 2 april op de planken als toneelstuk. Dat heeft dramaturg Dennis Molendijk woensdag bekendgemaakt. Het noordelijke theatergezelschap speelt de reconstructie onder de titel Motie 2205 op zondag 22 mei eenmalig in de Amsterdamse Stadsschouwburg.
JIJ OOK GOEDEMOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRGGGGGGENquote:Op woensdag 13 april 2005 08:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Goedemoooooooooooooorgen!
Hij kreeg misschien een black out door de knofwalm van Sizzler.quote:
bron:http://www.dvhn.nl/Indexquote:
Nieuws > Het Noorden > Algemeen > Artikel Terug
13 april 2005, 07:55 uur • Artikeloverzicht
Politie neemt mega-wekker in beslag
Rinze de Jong
zuidlaren - De 27-jarige Martijn Winkeler uit Zuidlaren heeft een slaapprobleem. Alleen gaat het in dit geval niet om in slaap te komen, maar om wakker te worden.
Alles heeft de man al geprobeerd, maar telkens versliep hij zich. Als laatste redmiddel had Winkeler een mega-wekker in elkaar geknutseld met een hoofdrol voor zijn stereo-installatie. Die veroorzaakte echter zoveel herrie op de vroege ochtend, dat buren klaagden. De politie nam de installatie dinsdag in beslag.
"Met een tijdschakelaar op de stereo en die op z'n hardst moest het toch lukken. Dat was inderdaad ook zo, maar de buren vonden het zeer begrijpelijk niet leuk."
Voorlopig gaat hij bij zijn vader wonen die hem zal wekken in afwachting van een definitieve oplossing.
quote:Op woensdag 13 april 2005 10:12 schreef Chewie het volgende:
Geen pol maar wel leuk
[..]
bron:http://www.dvhn.nl/Index
Hoe is het met O?quote:Op woensdag 13 april 2005 10:16 schreef Harry_Sack het volgende:
Morgen, laten we eens kijken of die ook goed wordt.
hetzelfde als met A en E, I doet het ook wel aardig. U heeft er nog niet zoveel zin inquote:
quote:Op woensdag 13 april 2005 10:19 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hetzelfde als met A en E, I doet het ook wel aardig. U heeft er nog niet zoveel zin in
hm? Is dit echt iets voor POL-SC, denk je?quote:
Mail me maarquote:Op woensdag 13 april 2005 10:30 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hm? Is dit echt iets voor POL-SC, denk je?
EUkayquote:Op woensdag 13 april 2005 10:31 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Mail me maar
MSN werkt hier niet.
hou ze klein hequote:
http://news.telegraph.co.(...)05/04/12/wdres12.xmlquote:German prosecutors have provoked outrage by ruling that the 1945 RAF bombing of Dresden can legally be termed a "holocaust".
Hee du_ke!!!!!!!!!!quote:
tis bijna 12, dus mag het.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:48 schreef du_ke het volgende:
tentamen ging wel redelijk ok.
(al is het van een docent die nogal verneukeratieve vragen stelt)
Biertje? Och dat klinkt niet verkeerd.
http://www.khaleejtimes.com/DisplayArticle.asp?xfile=data/middleeast/2005/April/middleeast_April313.xml§ion=middleeast&col=quote:Ariel Sharon’s military attache presented aerial photos of Iranian nuclear installations during the Israeli prime minister’s summit with US President George W. Bush, Israeli public radio reported on Tuesday.
General Yoav Gallan, who accompanied Sharon to Monday’s talks at Bush’s Texas ranch, presented the photos as well as information gathered by the Israeli intelligence services on Teheran’s nuclear programme.
The radio, which did not give details on how the photos were taken, said the images proved that the Iranian nuclear programme was at a “very advanced” stage.
http://reuters.myway.com/(...)OPLE-RUSHDIE-DC.htmlquote:The Bush administration helps the cause of Islamic terrorism by failing to engage in serious dialogue with the international community, author Salman Rushdie said on Tuesday.
Rushdie -- infamous for living for years under threat of death after Ayatollah Ruhollah Khomeini's 1989 pronouncement that his novel "The Satanic Verses" was blasphemous -- said he believes U.S. isolationism has turned not just its enemies against America, but its allies too.
Heeee wat nou ?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:32 schreef Sidekick het volgende:
Mijn bloed, mijn ziel voor Bush.
Je hebt het gered zonder je haren uit je hoofd te trekken van irritatie?quote:Op woensdag 13 april 2005 11:48 schreef du_ke het volgende:
tentamen ging wel redelijk ok.
(al is het van een docent die nogal verneukeratieve vragen stelt)
Biertje? Och dat klinkt niet verkeerd.
Wat is hier in vredesnaam mis mee, behalve dat ze wel wat meer had mogen tonen?quote:
Ik denk dat ze een bord voor haar tieten had moeten houden met het opschrift ''Welke genocide?''quote:Op woensdag 13 april 2005 14:59 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wat is hier in vredesnaam mis mee, behalve dat ze wel wat meer had mogen tonen?
Nee, geen bord das nog minder zien, ze is best wel lekkerquote:Op woensdag 13 april 2005 15:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een bord voor haar tieten had moeten houden met het opschrift ''Welke genocide?''
quote:Vrouw overreden door eigen auto na klap met hamer
Uitgegeven: 13 april 2005 13:47
LONDEN - Een Britse vrouw is omgekomen nadat ze was overreden door haar eigen auto. Dat gebeurde nadat ze de motor, die niet wilde starten, uit pure frustratie klappen met een hamer had gegeven. Daardoor ontstond een kettingreactie met fatale afloop, meldden Britse media woensdag.
Door de hamerslagen en doordat de sleutels nog in het contact zaten, startte de motor van de Peugeot 405 spontaan. Omdat de handrem niet was aangetrokken schoot de auto iets naar voren. De 36-jarige vrouw verloor haar evenwicht en greep met haar hand per ongeluk een kabel voor het gaspedaal.
Het 1300 kilo zware voertuig reed vervolgens over haar heen. De vrouw uit North Tyneside, vlakbij de stad Newcastle in het noordoosten van Engeland, was op slag dood. Haar moeder was getuige van het tragische incident.
nu.nl
quote:Op woensdag 13 april 2005 15:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
ze is best wel lekker
Ach, stegosaurusje toch van mequote:Op woensdag 13 april 2005 14:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Is dat nu spiritueel, schelden in het Engels?
u kent haar?quote:
het is een linkse tiet die gespiegeld is afgebeeldquote:
nee, kan niet, het moet een beetje blurry zijn. Gebruik je fantasie manquote:Op woensdag 13 april 2005 16:01 schreef Drugshond het volgende:
Harry... kan die foto niet scherper...... ?!
Fantasie ?!... zie ik soms eruit als een moslim, of een trippende (acid) junk ?!?quote:Op woensdag 13 april 2005 16:02 schreef Harry_Sack het volgende:
nee, kan niet, het moet een beetje blurry zijn. Gebruik je fantasie man
een hangende nog wel.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:09 schreef Harry_Sack het volgende:
je ziet er uit als een glimmende tiet
Die moet stukken jonger zijn!quote:
Dat klopt, zij is stukken jonger. Metquote:Op woensdag 13 april 2005 16:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Die moet stukken jonger zijn!
Je mag niet liegen SI.
in rotterdam zou ze best een lekker happie zijn.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat klopt, zij is stukken jonger. Metbedoelde ik slechts dat uit mijn plaatje bleek dat zij ''best lekker'' is, zoals ze in Rotterdam zeggen.
.
Moet het iets met tieten of politi3k te maken hebben?quote:Op woensdag 13 april 2005 17:05 schreef George-Butters het volgende:
Wat zal ik eens eten vanavond?
Hmm...kamelen teen met roomsaus?quote:Op woensdag 13 april 2005 17:05 schreef George-Butters het volgende:
Wat zal ik eens eten vanavond?
Kerry Marie, hoe hadden we die nou kunnen vergeten in het DD+ topic...quote:Op woensdag 13 april 2005 17:25 schreef Drugshond het volgende:
Of toch maar een milkshake ?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 april 2005 17:27 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Kerry Marie, hoe hadden we die nou kunnen vergeten in het DD+ topic...
Ze is niet skinny.....maar wel jummie....quote:Op woensdag 13 april 2005 17:27 schreef Harry_Sack het volgende:
Kerry Marie, hoe hadden we die nou kunnen vergeten in het DD+ topic...
Wat heeft ie nou weer verprutst? Hij zat toch samen met Balkenende heilig te wezen in die Paus-misquote:Op woensdag 13 april 2005 17:33 schreef Johan_de_With het volgende:
Dom, dommer, Donner.
elsevierquote:Samir A. opnieuw gearresteerd
Samir A., die vorige week werd vrijgesproken van het voorbereiden van terreuraanslagen, is vandaag opnieuw aangehouden. De reden voor zijn arrestatie is het in elkaar slaan van Telegraaf-fotograaf Oscar Flos. Dat bevestigt de Utrechtse politie.
Bij zijn vrijlating uit de gevangenis is Nieuwegein vorige week sloeg Samir A. de daar aanwezige fotograaf neer, omdat hij niet gediend was van media-belangstelling. Ook een cameraman moest het ontgelden. Flos deed aangifte van mishandeling. Die aangifte vormt de reden voor Samir A.'s arrestatie van vandaag.
'Hij schold en riep: 'Rot op, moet je een klap voor je kop?', waarop ik zei: 'Dat moet je doen'. Voor ik het wist lag ik op de grond', zo gaf de fotograafna het incidentaan. Flos zegt dat ook één van de vrienden van Samir A. hem nog een klap of schop gaf.
Huiszoeking
Samir A. werd in juni opgepakt op verdenking van betrokkenheid bij een overval op de Edah-winkel waar hij werkte. In zijn huis trof de politie plattegronden van Schiphol, de Tweede Kamer en kerncentrale Borssele. Ook had Samir A. een neppistool, een geluiddemper en een patroonhouder in huis.
De rechtbank oordeelde dat er te weinig concreet bewijs is voor het voorbereiden van aanslagen.Ook de hulp bij de overval op het Edah-filiaal achtte de rechtbank niet bewezen. De rechter veroordeelde hem wel wegens verboden wapenbezit tot drie maanden cel. Maar omdat A. alenkele maanden in voorarrest had gezeten, kwam hij meteen na de uitspraak vrij.
Die klotenkop die hem begeleidde, leek griezelig veel op het gros van mijn oude school''kameraden.''quote:Op woensdag 13 april 2005 18:45 schreef sizzler het volgende:
Ontopic:
Nog één keertje dan:
[..]
elsevier
Ben jij al geband vanwege dit overigens geile plaatje?quote:Op woensdag 13 april 2005 15:25 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Ook in aardbeiensmaak verkrijgbaar.
Nee.quote:Op woensdag 13 april 2005 19:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ben jij al geband vanwege dit overigens geile plaatje?![]()
Gaat dat aardvark nog iets doen met die geile reet?quote:
dat kan niet andersquote:Op woensdag 13 april 2005 19:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Manga is voor perverse kneuzen.
zou wolfje dat lezen?
Onze dansende frusto heeft ons even verlaten.quote:Riverpoet31 mag 48 uur nadenken over wat we bedoelen met ontopic blijven en geen geflame. Blijkbaar was een waarschuwing niet voldoende.
Wie was dat? Die heb ik nog nooit ergens rond zien lopen hier...quote:Op woensdag 13 april 2005 19:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Onze dansende frusto heeft ons even verlaten.
Een randdebiel met de schrijfstijl van blauwegast. Projecteert zijn eigen frustraties op managers.quote:Op woensdag 13 april 2005 19:43 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wie was dat? Die heb ik nog nooit ergens rond zien lopen hier...
en terecht natuurlijkquote:Op woensdag 13 april 2005 19:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Een randdebiel met de schrijfstijl van blauwegast. Projecteert zijn eigen frustraties op managers.
En wat zeggen we dan? TOT ZIENSquote:Op woensdag 13 april 2005 19:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Een randdebiel met de schrijfstijl van blauwegast. Projecteert zijn eigen frustraties op managers.
Ik vind dat soort gasten altijd aandoenlijk. Nooit hebben ze het zelf mis. Het wordt ze allemaal aangedaan.quote:Op woensdag 13 april 2005 19:52 schreef George-Butters het volgende:
[..]
En wat zeggen we dan? TOT ZIENS![]()
![]()
![]()
Dat zie je in het hele politieke spectrum gebeuren. Helaas.quote:Op woensdag 13 april 2005 19:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik vind dat soort gasten altijd aandoenlijk. Nooit hebben ze het zelf mis. Het wordt ze allemaal aangedaan.
Me 2, de servers zijn nu al 'op'quote:Op woensdag 13 april 2005 20:16 schreef George-Butters het volgende:
Fok is nu zoo traag dat ik maar de voorbeschouwing ga kijken.
Het forum gaat al weer wat rapper...quote:Op woensdag 13 april 2005 20:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Naar het schijnt gaan ze morgen aktie ondernemen, maarja.
Is dat Paul Rosenmöller?quote:
Het gaat niet zo best nee, maar de wedstrijd is nog niet gestreden. Lyon speelt wel onnodig hard vinnik. Johan had gelijk dat het een counterploeg is.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
Gaat niet echt lekker
Usernotes openbaar maken.
Hoeveel notes heb ik eigenlijk?![]()
Dora, leuk dat je je hier weer eens komt opwindenquote:Op woensdag 13 april 2005 21:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Is dat Paul Rosenmöller?
En houd toch eens een keer op met die vrouwenborsten.
Neen.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Is dat Paul Rosenmöller?
Ben je soms heumeu... ?. De borsten (nee niet die) maken wel onmiskenbaar deel uit van je eerste opvoedingsmaanden (totdat je tandjes kreeg).quote:Op woensdag 13 april 2005 21:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
okquote:Op woensdag 13 april 2005 21:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Ik? Heaumeu? Hoe kom je erbij zeg?quote:
Ja, maar nu gelukkig niet meer.quote:De borsten (nee niet die) maken wel onmiskenbaar deel uit van je eerste opvoedingsmaanden (totdat je tandjes kreeg).
quote:Op woensdag 13 april 2005 21:31 schreef Harry_Sack het volgende:
Volgens mij zit je wel safe met je notes, je bent van het onopvallende type.
Nu niet meerquote:
het doet me een beetje aan zo'n Leisure Suit Larry spelletje van vroeger denken.quote:
Blegggh, wat een tandvleesquote:
Het lijkt wel een paard........ maar ik zou er geen klap van willen krijgen.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:53 schreef Harry_Sack het volgende:
Blegggh, wat een tandvlees
zo te zien is ze nog op haverdieet ookquote:Op woensdag 13 april 2005 21:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het lijkt wel een paard........ maar ik zou er geen klap van willen krijgen.
quote:Op woensdag 13 april 2005 21:57 schreef Phoenixx het volgende:
luitjes - dit topic barst van de rode kruisjes!!
Als je een leuk plaatje tegen komt - [save as] en zelf uploaden naar fapomatic.com !!
Alvast bedankt!!
quote:Boze elektriciens sluiten Bolkestein af
Voormalig eurocommissaris Frits Bolkestein heeft de woede op zijn hals gehaald van Franse elektriciens. Hij verdedigde een week geleden in Parijs zijn omstreden voorstel voor een vrij dienstenverkeer in de EU. De richtlijn moet het mogelijk maken werknemers tijdelijk uit te zenden naar andere EU-landen, volgens regels die in het eigen land gelden.
Een opmerking die de VVD'er daarbij maakte viel niet in goede aarde. "Frankrijk hoeft een tsunami van goedkope Poolse loodgieters niet te vrezen. Kwamen er maar een paar Poolse loodgieters of elektriciens, want ik kan ze best gebruiken in mijn buitenhuis in Noord-Frankrijk", sprak Bolkestein. Boze elektriciens sloten daarop vandaag de stroom naar dat buitenhuis af, omdat de Nederlandse politicus 'te gierig is om te betalen naar de in Frankrijk geldende tarieven', aldus de actievoerders.
hehehehehe, moet ie maar iemand in Litouwen bellen ofzoquote:
schuld van Napoleonquote:Op woensdag 13 april 2005 22:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Die vakbondslui zijn in Frankrijk nog erger dan in Nederland. Allemaal ontslaan.
hoho, het blijft PSV maar hoorquote:Op woensdag 13 april 2005 23:24 schreef Drugshond het volgende:
PSV verder...... party time....
Nu moet je mij eerst vertellen wat manga nu eingenlijk is. Is dat net zoals Dragonball Z?quote:Op woensdag 13 april 2005 19:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Manga is voor perverse kneuzen.
zou wolfje dat lezen?
ja en Hentai is de pornoversie daarvanquote:Op woensdag 13 april 2005 23:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nu moet je mij eerst vertellen wat manga nu eingenlijk is. Is dat net zoals Dragonball Z?
en we zijn boeren......quote:Op woensdag 13 april 2005 23:34 schreef Harry_Sack het volgende:
hoho, het blijft PSV maar hoor
ze hebben er wel voor moeten knokken vanavond, maar ik vind dat Lyon meer inzet toonde. Ik hoop dat ze de halve finale goed doorkomenquote:Op woensdag 13 april 2005 23:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
en we zijn boeren......
[afbeelding]
Nobody loves us... but we don't give a shit.
Ging erg okquote:Op woensdag 13 april 2005 20:11 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
EIndhovu^h de gekste............
Feedback BHquote:Op woensdag 13 april 2005 23:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
en we zijn boeren......
[afbeelding]
Nobody loves us... but we don't give a shit.
Ik zag het...... ik was mijn dooie links aan het herstellen... en phoenixx was bezig met een herstel operatie. Toffe moderator overigens.....quote:
Is Arcee niet Sidekick?quote:Arcee en skiczukie mogen even 48 uur afkoelen. ONZ ban voor Arcee en algemene ban voor skiczukie aangezien hij deze week al een andere forumban had.
Hoi,quote:Op donderdag 14 april 2005 09:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Bikkel!
Als je daarom je ogen dicht doet, pijnigt het leven jou niet zo.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:36 schreef Harry_Sack het volgende:
hee, het is licht buiten
pre-cies!quote:Op donderdag 14 april 2005 12:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
Als je daarom je ogen dicht doet, pijnigt het leven jou niet zo.
Rechts? Links?quote:We weten als we naar de vorige eeuw kijken waartoe onzekerheid leidt.
Nazisme, fascisme en communisme
Progressief denken leidt dus tot collectieve zelfmoord.
Dit is de domste opmerking die ik vandaag gehoord heb...quote:Op donderdag 14 april 2005 12:42 schreef Monidique het volgende:
[..]
Rechts? Links?
Zo is het en niet anders!
dus-conclusies zijn wel de mooistequote:Op donderdag 14 april 2005 12:49 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dit is de domste opmerking die ik vandaag gehoord heb...
Mass ideologies don't kill people, dictators do.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:52 schreef DrWolffenstein het volgende:
Wat is er mis mee? Massa-georienteerde politieke overtuigingen hebben niets anders dan ellende veroorzaakt.
Daar hebben we onze autist weerquote:Op donderdag 14 april 2005 12:52 schreef DrWolffenstein het volgende:
Wat is er mis mee? Massa-georienteerde politieke overtuigingen hebben niets anders dan ellende veroorzaakt.
Nog een autistquote:Op donderdag 14 april 2005 13:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Nou ja, er zit wel iets in. Al die regimes hebben permanente revolutie als belangrijkste reden van bestaan, wat voor conservatieve overheden doorgaans niet geldt.
En Goedemorgen
Che is dood.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:16 schreef du_ke het volgende:
Waarom klinken de kerkklokken nu?
Begravenissen? Daar doen ze hier ook niet aan.quote:(Martinikerk wordt niet meer gebruikt voor begravenissen neem ik aan).
Een verspreking van De Vieze Man.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:06 schreef Harry_Sack het volgende:
Yo-hen, wat is een sadoniem?
Ga jij maar naar de rector magnificus.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:06 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ohhw God, de Spelling Gestapo is er ook weer.
*Burpquote:Op donderdag 14 april 2005 14:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ga jij maar naar de rector magnificus.
''Geen probleem.'' Wel een proleet.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:18 schreef Harry_Sack het volgende:
dit is dit is, die leipe mocro flavohw
Zat jij in mijn kamer?!quote:Op woensdag 13 april 2005 21:31 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]Johan had gelijk dat het een counterploeg is.
moet je maar geen dubbelfris drinkenquote:
Darwinisten.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:45 schreef Sidekick het volgende:
Welke Armeniers, Johan?
Oh het gerucht was anders dat jij naar Rotterdam zou komenquote:Op donderdag 14 april 2005 14:37 schreef Sidekick het volgende:
Ja, ik leef nog.
quote:Op donderdag 14 april 2005 14:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
Oh het gerucht was anders dat jij naar Rotterdam zou komen![]()
Je bedoelt als AFA om de grootste Nederlandse neo-nazi te grazen te nemen?quote:Op donderdag 14 april 2005 14:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
Oh het gerucht was anders dat jij naar Rotterdam zou komen![]()
Overal!quote:Op donderdag 14 april 2005 14:53 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ja, de vijanden van het volk zitten overal.
quote:Op donderdag 14 april 2005 14:52 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je bedoelt als AFA om de grootste Nederlandse neo-nazi te grazen te nemen?
Dat ontken ik uiteraard. Ik zou Michiel Smit nooit een neo-nazi willen noemen.
quote:[ Iemand voor neo-nazi uitmaken is idd niet erg netjes, dat neemt niet weg dat Michiel er gewoon 1 is natuurlijk Ik vind 450 euro trouwens wel veel geld voor t beledigen van zo'n schoffie.]
quote:Siberisch pak slaag geneest verslaafden
MOSKOU - In het Siberische Novosibirsk kunnen alcohol- en drugsverslaafden met hun billen bloot om van hun slechte gewoonte af te komen. Volgens de nieuwe methode van psychiater Marina Tsjoechrova helpt een flink pak slaag - met een flexible stok op het blote achterwerk - een einde te maken aan de verslaving, schreef de krant The Moscow Times donderdag.
Tsjoechrova heeft tot nu toe tien patiënten onder handen genomen, van wie er zes - na een behandeling van circa een jaar - geheel van de drank en drugs kunnen afblijven. Vier lieten zich na de eerste paar aframmelingen niet meer zien en zouden weer in hun oude gewoonte zijn vervallen. De patiënten moeten de eerste drie weken van de behandeling minstens een keer per week een sessie van driehonderd slagen op de billen incasseren. Daarna worden zij geslagen op eigen verzoek, maar minstens één keer per maand.
Slaan
Volgens de psychiater, die al meer dan twintig jaar verslaafden behandelt, heeft het slaan effect op mensen die afhankelijk zijn van alcohol en opiaten omdat zij vaak een gebrek hebben aan de stof endorfine. De verminderde aanwezigheid van dit zogenoemde 'gelukshormoon' leidt ertoe dat de bovenste lagen van de huid minder gevoelig worden waardoor de verslaafde zich "niet thuis in zijn eigen lichaam voelt", aldus Tsjoechrova. Door de aframmelingen gaan de patiënten weer 'hun lijf voelen' en verlangen zij minder naar alcohol of drugs.
De stok waarmee de willige slachtoffers worden geslagen, is niet zo hard dat er bloedingen optreden. De schade blijft beperkt tot blauwe plekken. Tsjoechrova deelt meestal niet zelf het pak slaag uit, maar laat dat doen door mannelijke werknemers van de afkickkliniek.
De Siberische vinding kan niet op veel bijval rekenen van het Russische ministerie van Gezondheid. De ambtenaar die belast is met de bestrijding van verslaving, heeft laten weten niet erg overtuigd te zijn van het effect van de methode.
quote:Hoogervorst ziet af van verbod op alcoholreclame
ANP
DEN HAAG - Drankreclames blijven ook overdag en in de vroege avond te zien op de televisie. Minister Hoogervorst (Volksgezondheid) trekt zijn dreigement om de spotjes te verbieden in. Hij doet dat omdat de alcoholbranche heeft beloofd de reclame te voorzien van een waarschuwing waarin jongeren onder de zestien jaar wordt afgeraden alcohol te drinken. Dat hebben de minister en brancheorganisatie Stiva dinsdag bekendgemaakt.
Wie noemt zijn kind dan ook 'ie?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:23 schreef Monidique het volgende:
Ik zat een uurtje of twee geleden in de trein en toen zei een kennelijk niet-Nederlandse jongen dat alle Nederlandse jongens van zijn klas of school, neem ik aan, al een stageplek hadden en hij niet. Kwam door zijn naam, natuurlijk, zei 'ie.
Of Koenraad.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wie noemt zijn kind dan ook 'ie?
Hij heette Hitler?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:23 schreef Monidique het volgende:
Ik zat een uurtje of twee geleden in de trein en toen zei een kennelijk niet-Nederlandse jongen dat alle Nederlandse jongens van zijn klas of school, neem ik aan, al een stageplek hadden en hij niet. Kwam door zijn naam, natuurlijk, zei 'ie.
Dat weet ik niet, maar ik persoonlijk kan namens mij wel spreken, als ik zeg dat het hoogstwaarschijnlijk wel een naam was die veelal geassocieerd wordt met de mohammedaanse beweging.quote:
Wie jat er 200 wapens om ze vervolgens in een berm te laten liggen?quote:Politie vindt deel gestolen wapens Gilze-Rijen
De politie heeft bij toeval tweehonderd pistolen teruggevonden, die gestolen waren van de militaire basis Gilze-Rijen. Tijdens een routinecontrole zag een agent de wapens liggen in de berm van een carpoolplaats in Zuid-Holland.
Het gaat om Glock-pistolen, het standaard dienstwapen van het leger en de Marechaussee. De vondst is opmerkelijk, omdat er tot nu toe vanuit werd gegaan dat er hooguit 150 pistolen waren gestolen. Het is onduidelijk of alle gestolen wapens nu terecht zijn.
De wapens zijn overgedragen aan de Marechaussee, die 25 rechercheurs op de zaak heeft gezet. De Marechaussee wil in het belang van het onderzoek geen verdere mededelingen doen over de vondst.
Zwaarbewaakt
De pistolen werden afgelopen weekeinde gestolen uit de wapenkamer van vliegbasis Gilze-Rijen. Vermoed wordt dat de daders bekend waren op het vliegveld. Het vliegveld, thuisbasis van de Apache-gevechtshelikopters, wordt zwaarbewaakt en de dieven wisten precies waar ze moesten zijn
quote:Weer gedoe om '26.000 gezichten'
De tv-serie 26.000 gezichten, over uitgeprocedeerde asielzoekers, heeft weer tot ophef geleid. VVD-minister Rita Verdonk (Vreemdelingenzaken) dreigt haar subsidie aan Stichting Vluchtelingenwerk in te trekken, omdat Vluchtelingenwerk het project financieel steunt. Maar de stichting weigert zich 'monddood' te laten maken.
In een brief aan Vluchtelingenwerk schrijft Verdonk dat het financieren van het project 'op gespannen voet staat met de subsidierelatie die uw organisatie met mijn ministerie heeft'. Ze vraagt directeur Eduard Nazarski een 'afweging te maken tussen het ontvangen van subsidie en de onafhankelijke positie van Vluchtelingenwerk'.
Vluchtelingenwerk zegt in een reactie dat het zich niet monddood laat maken door de minister. Het bedrag zou uit de 'eigen middelen' komen.
De stichting, die jaarlijks 2 miljoen euro van Verdonk krijgt voor het begeleiden van asielzoekers in de opvangcentra, steunde '26.000 gezichten' met 15.000 euro. Verdonk vindt dat de serie het kabinetsbeleid om uitgeprocedeerde asielzoekers terug te sturen ondermijnt.
Hulporganisaties
Eerder al riep Verdonks collega-minister Agnes van Ardenne van Ontwikkelingssamenwerking (CDA) enkele hulporganisaties op het matje omdat ze geld hadden gegeven aan de tv-serie.
Er is de laatste tijd veel te doen over asielzoekers. Naast de tv-serie is er ook het initiatief van bekende Nederlanders die koningin Beatrix oproepen de 26.000 uitgeproceerde asielzoekers toch een verblijfvergunning te verlenen. Meer dan 130.000 Nederlanders tekenenden deze petitie inmiddels.
Rug recht
Maar er is ook steun voor de minister. Uit verontwaardiging over de oproep aan Beatrix, zijn aanhangers van Verdonk op internet een tegenactie gestart waarin zij haar vragen het kabinetsbeleid te respecteren. 'Rita houd je rug recht!' is een andere steunbetuigingsactie aan de minister.
Voor wie wil weten hoe het nu precies zit met 'de 26.000' geeft minister Verdonk op haar website uitleg over het terugkeerbeleid van uitgeprocedeerde asielzoekers.
Mufti is toch meer een titel?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik persoonlijk kan namens mij wel spreken, als ik zeg dat het hoogstwaarschijnlijk wel een naam was die veelal geassocieerd wordt met de mohammedaanse beweging.
Gelukkig heet ik geen Woutertje.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:23 schreef Monidique het volgende:
Alleen, progressieve stromingen, wat progressief dan ook moge zijn, baseren zich ook op de aanwezige fundamenten. Het is een totaal verkeerde voorstelling, alsof progressieve partijen en bewegingen zomaar lukraak wat voorstellen uit hun mouw schudden die het liefst nog helemaal niets met de geldende situatie te maken hebben.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Nou ja, er zit wel iets in. Al die regimes hebben permanente revolutie als belangrijkste reden van bestaan, wat voor conservatieve overheden doorgaans niet geldt.
Volgens het originele persbericht waren er 100-150 gejatquote:Op donderdag 14 april 2005 16:30 schreef sizzler het volgende:
[..]
Wie jat er 200 wapens om ze vervolgens in een berm te laten liggen?
Zo is de Bolsjewistische Revolutie anders precies van start gegaan.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
Alleen, progressieve stromingen, wat progressief dan ook moge zijn, baseren zich ook op de aanwezige fundamenten. Het is een totaal verkeerde voorstelling, alsof progressieve partijen en bewegingen zomaar lukraak wat voorstellen uit hun mouw schudden die het liefst nog helemaal niets met de geldende situatie te maken hebben.
Als je nog Kossak wilt worden.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zo is de Bolsjewistische Revolutie anders precies van start gegaan.
quote:Cossacks to Be Recruited for Army
By Simon Saradzhyan
Staff Writer
President Vladimir Putin has asked lawmakers to pass a bill that would institutionalize and broaden the de facto practice of recruiting Cossacks for service in Army and police units.
Under the bill, those Cossack organizations listed in the State Registry of Cossacks would be registered as noncommercial partnerships, from which authorities would be able to procure services. These services would include assistance in coping with emergency situations, including firefighting, patrolling the streets, fighting poaching and other peacetime activities.
The organizations would be able to select and send their members to serve in designated Cossack units in the Defense Ministry, Interior Ministry and Federal Border Service, according to the bill, which Putin sent to the State Duma on Tuesday.
Cossacks, warrior farmers who for centuries defended Russia's borders, were renowned for being fierce soldiers with unparalleled skill on horseback.
Bills calling for the revival of the pre-revolutionary practice of Cossack units that could serve in the Army, border guards and police were proposed eight times in the past 12 years, but none was passed, Kommersant reported.
This time, however, the Kremlin's bill should sail through the Duma, since it has already received the support of several leading United Russia deputies.
Viktor Grishin, the chairman of the Duma's Regional Affairs Committee, told Kommersant on Monday that he was confident the bill would pass as it contained no reference to whether the Cossacks would be allowed to carry arms if in the State Registry but not serving in the armed forces. This clause was a contentious sticking point in previous bills.
Cossack groups across Russia have been organizing vigilante patrols to help police and volunteering for military and police service for more than a decade; however, these activities have been on an ad-hoc basis.
Currently, there are about 40 border guard posts where Cossack conscripts serve together. There are three Army regiments, several battalions and one brigade of Defense Ministry troops where rank-and-file positions are manned exclusively by Cossacks, said Alexander Semyonov, an aide to Putin's adviser on Cossack affairs, Gennady Troshev.
There are 10 voiskoviye kazachiye obshchestva, or regional Cossack associations, and eight okruzhnye kazachiye obshchestva, or branches of these associations, listed in the State Registry, which have chieftains appointed by the president, Semyonov said by phone Wednesday.
They have a total of about 620,000 card-carrying members, 230,000 of whom are adult members who are willing to enter state service, Semyonov said.
Kan je nagaan: de agent had er gewoon 50 kunnen houden! Niemand die ze mist!quote:Op donderdag 14 april 2005 16:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens het originele persbericht waren er 100-150 gejat
Wie zou ook alweer een foto van zijn goddelijke lichaam posten?quote:Op donderdag 14 april 2005 17:33 schreef sizzler het volgende:
[..]
Kan je nagaan: de agent had er gewoon 50 kunnen houden! Niemand die ze mist!![]()
Tsjek US maar eens wat vaker lieverd.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:45 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wie zou ook alweer een foto van zijn goddelijke lichaam posten?
Wat mot jij hier?quote:Op donderdag 14 april 2005 17:45 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wie zou ook alweer een foto van zijn goddelijke lichaam posten?
Ja, dat is waar, maar ik denk dat er met progressieve partijen niet alleen op extreme bewegingen werd gedoeld.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zo is de Bolsjewistische Revolutie anders precies van start gegaan.
Ehm, posten misschien?quote:
En ik wil geen "mannen" die slechts 1 meter 60 lang zijn.quote:Wij willen geen verstandelijk gehandicapte users in dit topic.
quote:Op donderdag 14 april 2005 17:50 schreef sizzler het volgende:
[..]
Tsjek US maar eens wat vaker lieverd.
Mooi niet, het is hier geen villawijk.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:05 schreef Monidique het volgende:
We wachten wel een week, dan smeren de linkse mods je vast wel weer een ban aan.
Voor een mannetje van bijna 20 jaar vind ik je bijzonder pervers en autistisch aangelegd.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Hoi,
ik heb nog even op het begrip "Manga" gezocht en waarom hou je mij voor een idioot die zulk soort bagger leuk vind?
Met vriendelijke groet,
DrW
quote:Op donderdag 14 april 2005 18:02 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
En ik wil geen "mannen" die slechts 1 meter 60 lang zijn.
Niet, maar dat hoeft ook niet, want ik wil geen burger zijn onder het bewind van Frankrijk.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:50 schreef Harry_Sack het volgende:
wie heeft de grondwetkrant al ingezien eigenlijk?
Die ligt al in de kliko. Gefinancieerde staatspropaganda lees ik op voorhand niet.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:50 schreef Harry_Sack het volgende:
Heb ik 'm al?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:50 schreef Harry_Sack het volgende:
Dat heb ik niet gelezen, waar staat dat?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Niet, maar dat hoeft ook niet, want ik wil geen burger zijn onder het bewind van Frankrijk.
Nergens natuurlijk, dat gaan ze nooit toegeven.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:58 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gelezen, waar staat dat?
Flikker die lelijke tiet ook effe in de kliko.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die ligt al in de kliko. Gefinancieerde staatspropaganda lees ik op voorhand niet.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |