Me 2, de servers zijn nu al 'op'quote:Op woensdag 13 april 2005 20:16 schreef George-Butters het volgende:
Fok is nu zoo traag dat ik maar de voorbeschouwing ga kijken.
Het forum gaat al weer wat rapper...quote:Op woensdag 13 april 2005 20:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Naar het schijnt gaan ze morgen aktie ondernemen, maarja.
Is dat Paul Rosenmöller?quote:
Het gaat niet zo best nee, maar de wedstrijd is nog niet gestreden. Lyon speelt wel onnodig hard vinnik. Johan had gelijk dat het een counterploeg is.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
Gaat niet echt lekker
Usernotes openbaar maken.
Hoeveel notes heb ik eigenlijk?![]()
Dora, leuk dat je je hier weer eens komt opwindenquote:Op woensdag 13 april 2005 21:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Is dat Paul Rosenmöller?
En houd toch eens een keer op met die vrouwenborsten.
Neen.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Is dat Paul Rosenmöller?
Ben je soms heumeu... ?. De borsten (nee niet die) maken wel onmiskenbaar deel uit van je eerste opvoedingsmaanden (totdat je tandjes kreeg).quote:Op woensdag 13 april 2005 21:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
okquote:Op woensdag 13 april 2005 21:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Ik? Heaumeu? Hoe kom je erbij zeg?quote:
Ja, maar nu gelukkig niet meer.quote:De borsten (nee niet die) maken wel onmiskenbaar deel uit van je eerste opvoedingsmaanden (totdat je tandjes kreeg).
quote:Op woensdag 13 april 2005 21:31 schreef Harry_Sack het volgende:
Volgens mij zit je wel safe met je notes, je bent van het onopvallende type.
Nu niet meerquote:
het doet me een beetje aan zo'n Leisure Suit Larry spelletje van vroeger denken.quote:
Blegggh, wat een tandvleesquote:
Het lijkt wel een paard........ maar ik zou er geen klap van willen krijgen.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:53 schreef Harry_Sack het volgende:
Blegggh, wat een tandvlees
zo te zien is ze nog op haverdieet ookquote:Op woensdag 13 april 2005 21:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het lijkt wel een paard........ maar ik zou er geen klap van willen krijgen.
quote:Op woensdag 13 april 2005 21:57 schreef Phoenixx het volgende:
luitjes - dit topic barst van de rode kruisjes!!
Als je een leuk plaatje tegen komt - [save as] en zelf uploaden naar fapomatic.com !!
Alvast bedankt!!
quote:Boze elektriciens sluiten Bolkestein af
Voormalig eurocommissaris Frits Bolkestein heeft de woede op zijn hals gehaald van Franse elektriciens. Hij verdedigde een week geleden in Parijs zijn omstreden voorstel voor een vrij dienstenverkeer in de EU. De richtlijn moet het mogelijk maken werknemers tijdelijk uit te zenden naar andere EU-landen, volgens regels die in het eigen land gelden.
Een opmerking die de VVD'er daarbij maakte viel niet in goede aarde. "Frankrijk hoeft een tsunami van goedkope Poolse loodgieters niet te vrezen. Kwamen er maar een paar Poolse loodgieters of elektriciens, want ik kan ze best gebruiken in mijn buitenhuis in Noord-Frankrijk", sprak Bolkestein. Boze elektriciens sloten daarop vandaag de stroom naar dat buitenhuis af, omdat de Nederlandse politicus 'te gierig is om te betalen naar de in Frankrijk geldende tarieven', aldus de actievoerders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |