Is Arcee niet Sidekick?quote:Arcee en skiczukie mogen even 48 uur afkoelen. ONZ ban voor Arcee en algemene ban voor skiczukie aangezien hij deze week al een andere forumban had.
Hoi,quote:Op donderdag 14 april 2005 09:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Bikkel!
Als je daarom je ogen dicht doet, pijnigt het leven jou niet zo.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:36 schreef Harry_Sack het volgende:
hee, het is licht buiten
pre-cies!quote:Op donderdag 14 april 2005 12:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
Als je daarom je ogen dicht doet, pijnigt het leven jou niet zo.
Rechts? Links?quote:We weten als we naar de vorige eeuw kijken waartoe onzekerheid leidt.
Nazisme, fascisme en communisme
Progressief denken leidt dus tot collectieve zelfmoord.
Dit is de domste opmerking die ik vandaag gehoord heb...quote:Op donderdag 14 april 2005 12:42 schreef Monidique het volgende:
[..]
Rechts? Links?
Zo is het en niet anders!
dus-conclusies zijn wel de mooistequote:Op donderdag 14 april 2005 12:49 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dit is de domste opmerking die ik vandaag gehoord heb...
Mass ideologies don't kill people, dictators do.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:52 schreef DrWolffenstein het volgende:
Wat is er mis mee? Massa-georienteerde politieke overtuigingen hebben niets anders dan ellende veroorzaakt.
Daar hebben we onze autist weerquote:Op donderdag 14 april 2005 12:52 schreef DrWolffenstein het volgende:
Wat is er mis mee? Massa-georienteerde politieke overtuigingen hebben niets anders dan ellende veroorzaakt.
Nog een autistquote:Op donderdag 14 april 2005 13:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Nou ja, er zit wel iets in. Al die regimes hebben permanente revolutie als belangrijkste reden van bestaan, wat voor conservatieve overheden doorgaans niet geldt.
En Goedemorgen
Che is dood.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:16 schreef du_ke het volgende:
Waarom klinken de kerkklokken nu?
Begravenissen? Daar doen ze hier ook niet aan.quote:(Martinikerk wordt niet meer gebruikt voor begravenissen neem ik aan).
Een verspreking van De Vieze Man.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:06 schreef Harry_Sack het volgende:
Yo-hen, wat is een sadoniem?
Ga jij maar naar de rector magnificus.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:06 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ohhw God, de Spelling Gestapo is er ook weer.
*Burpquote:Op donderdag 14 april 2005 14:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ga jij maar naar de rector magnificus.
''Geen probleem.'' Wel een proleet.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:18 schreef Harry_Sack het volgende:
dit is dit is, die leipe mocro flavohw
Zat jij in mijn kamer?!quote:Op woensdag 13 april 2005 21:31 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]Johan had gelijk dat het een counterploeg is.
moet je maar geen dubbelfris drinkenquote:
Darwinisten.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:45 schreef Sidekick het volgende:
Welke Armeniers, Johan?
Oh het gerucht was anders dat jij naar Rotterdam zou komenquote:Op donderdag 14 april 2005 14:37 schreef Sidekick het volgende:
Ja, ik leef nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |