Daar hebben we onze autist weerquote:Op donderdag 14 april 2005 12:52 schreef DrWolffenstein het volgende:
Wat is er mis mee? Massa-georienteerde politieke overtuigingen hebben niets anders dan ellende veroorzaakt.
Nog een autistquote:Op donderdag 14 april 2005 13:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Nou ja, er zit wel iets in. Al die regimes hebben permanente revolutie als belangrijkste reden van bestaan, wat voor conservatieve overheden doorgaans niet geldt.
En Goedemorgen
Che is dood.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:16 schreef du_ke het volgende:
Waarom klinken de kerkklokken nu?
Begravenissen? Daar doen ze hier ook niet aan.quote:(Martinikerk wordt niet meer gebruikt voor begravenissen neem ik aan).
Een verspreking van De Vieze Man.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:06 schreef Harry_Sack het volgende:
Yo-hen, wat is een sadoniem?
Ga jij maar naar de rector magnificus.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:06 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ohhw God, de Spelling Gestapo is er ook weer.
*Burpquote:Op donderdag 14 april 2005 14:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ga jij maar naar de rector magnificus.
''Geen probleem.'' Wel een proleet.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:18 schreef Harry_Sack het volgende:
dit is dit is, die leipe mocro flavohw
Zat jij in mijn kamer?!quote:Op woensdag 13 april 2005 21:31 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]Johan had gelijk dat het een counterploeg is.
moet je maar geen dubbelfris drinkenquote:
Darwinisten.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:45 schreef Sidekick het volgende:
Welke Armeniers, Johan?
Oh het gerucht was anders dat jij naar Rotterdam zou komenquote:Op donderdag 14 april 2005 14:37 schreef Sidekick het volgende:
Ja, ik leef nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |