hou ze klein hequote:
http://news.telegraph.co.(...)05/04/12/wdres12.xmlquote:German prosecutors have provoked outrage by ruling that the 1945 RAF bombing of Dresden can legally be termed a "holocaust".
Hee du_ke!!!!!!!!!!quote:
tis bijna 12, dus mag het.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:48 schreef du_ke het volgende:
tentamen ging wel redelijk ok.
(al is het van een docent die nogal verneukeratieve vragen stelt)
Biertje? Och dat klinkt niet verkeerd.
http://www.khaleejtimes.com/DisplayArticle.asp?xfile=data/middleeast/2005/April/middleeast_April313.xml§ion=middleeast&col=quote:Ariel Sharon’s military attache presented aerial photos of Iranian nuclear installations during the Israeli prime minister’s summit with US President George W. Bush, Israeli public radio reported on Tuesday.
General Yoav Gallan, who accompanied Sharon to Monday’s talks at Bush’s Texas ranch, presented the photos as well as information gathered by the Israeli intelligence services on Teheran’s nuclear programme.
The radio, which did not give details on how the photos were taken, said the images proved that the Iranian nuclear programme was at a “very advanced” stage.
http://reuters.myway.com/(...)OPLE-RUSHDIE-DC.htmlquote:The Bush administration helps the cause of Islamic terrorism by failing to engage in serious dialogue with the international community, author Salman Rushdie said on Tuesday.
Rushdie -- infamous for living for years under threat of death after Ayatollah Ruhollah Khomeini's 1989 pronouncement that his novel "The Satanic Verses" was blasphemous -- said he believes U.S. isolationism has turned not just its enemies against America, but its allies too.
Heeee wat nou ?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:32 schreef Sidekick het volgende:
Mijn bloed, mijn ziel voor Bush.
Je hebt het gered zonder je haren uit je hoofd te trekken van irritatie?quote:Op woensdag 13 april 2005 11:48 schreef du_ke het volgende:
tentamen ging wel redelijk ok.
(al is het van een docent die nogal verneukeratieve vragen stelt)
Biertje? Och dat klinkt niet verkeerd.
Wat is hier in vredesnaam mis mee, behalve dat ze wel wat meer had mogen tonen?quote:
Ik denk dat ze een bord voor haar tieten had moeten houden met het opschrift ''Welke genocide?''quote:Op woensdag 13 april 2005 14:59 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wat is hier in vredesnaam mis mee, behalve dat ze wel wat meer had mogen tonen?
Nee, geen bord das nog minder zien, ze is best wel lekkerquote:Op woensdag 13 april 2005 15:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een bord voor haar tieten had moeten houden met het opschrift ''Welke genocide?''
quote:Vrouw overreden door eigen auto na klap met hamer
Uitgegeven: 13 april 2005 13:47
LONDEN - Een Britse vrouw is omgekomen nadat ze was overreden door haar eigen auto. Dat gebeurde nadat ze de motor, die niet wilde starten, uit pure frustratie klappen met een hamer had gegeven. Daardoor ontstond een kettingreactie met fatale afloop, meldden Britse media woensdag.
Door de hamerslagen en doordat de sleutels nog in het contact zaten, startte de motor van de Peugeot 405 spontaan. Omdat de handrem niet was aangetrokken schoot de auto iets naar voren. De 36-jarige vrouw verloor haar evenwicht en greep met haar hand per ongeluk een kabel voor het gaspedaal.
Het 1300 kilo zware voertuig reed vervolgens over haar heen. De vrouw uit North Tyneside, vlakbij de stad Newcastle in het noordoosten van Engeland, was op slag dood. Haar moeder was getuige van het tragische incident.
nu.nl
quote:Op woensdag 13 april 2005 15:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
ze is best wel lekker
Ach, stegosaurusje toch van mequote:Op woensdag 13 april 2005 14:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Is dat nu spiritueel, schelden in het Engels?
u kent haar?quote:
het is een linkse tiet die gespiegeld is afgebeeldquote:
nee, kan niet, het moet een beetje blurry zijn. Gebruik je fantasie manquote:Op woensdag 13 april 2005 16:01 schreef Drugshond het volgende:
Harry... kan die foto niet scherper...... ?!
Fantasie ?!... zie ik soms eruit als een moslim, of een trippende (acid) junk ?!?quote:Op woensdag 13 april 2005 16:02 schreef Harry_Sack het volgende:
nee, kan niet, het moet een beetje blurry zijn. Gebruik je fantasie man
een hangende nog wel.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:09 schreef Harry_Sack het volgende:
je ziet er uit als een glimmende tiet
Die moet stukken jonger zijn!quote:
Dat klopt, zij is stukken jonger. Metquote:Op woensdag 13 april 2005 16:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Die moet stukken jonger zijn!
Je mag niet liegen SI.
in rotterdam zou ze best een lekker happie zijn.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat klopt, zij is stukken jonger. Metbedoelde ik slechts dat uit mijn plaatje bleek dat zij ''best lekker'' is, zoals ze in Rotterdam zeggen.
.
Moet het iets met tieten of politi3k te maken hebben?quote:Op woensdag 13 april 2005 17:05 schreef George-Butters het volgende:
Wat zal ik eens eten vanavond?
Hmm...kamelen teen met roomsaus?quote:Op woensdag 13 april 2005 17:05 schreef George-Butters het volgende:
Wat zal ik eens eten vanavond?
Kerry Marie, hoe hadden we die nou kunnen vergeten in het DD+ topic...quote:Op woensdag 13 april 2005 17:25 schreef Drugshond het volgende:
Of toch maar een milkshake ?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 april 2005 17:27 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Kerry Marie, hoe hadden we die nou kunnen vergeten in het DD+ topic...
Ze is niet skinny.....maar wel jummie....quote:Op woensdag 13 april 2005 17:27 schreef Harry_Sack het volgende:
Kerry Marie, hoe hadden we die nou kunnen vergeten in het DD+ topic...
Wat heeft ie nou weer verprutst? Hij zat toch samen met Balkenende heilig te wezen in die Paus-misquote:Op woensdag 13 april 2005 17:33 schreef Johan_de_With het volgende:
Dom, dommer, Donner.
elsevierquote:Samir A. opnieuw gearresteerd
Samir A., die vorige week werd vrijgesproken van het voorbereiden van terreuraanslagen, is vandaag opnieuw aangehouden. De reden voor zijn arrestatie is het in elkaar slaan van Telegraaf-fotograaf Oscar Flos. Dat bevestigt de Utrechtse politie.
Bij zijn vrijlating uit de gevangenis is Nieuwegein vorige week sloeg Samir A. de daar aanwezige fotograaf neer, omdat hij niet gediend was van media-belangstelling. Ook een cameraman moest het ontgelden. Flos deed aangifte van mishandeling. Die aangifte vormt de reden voor Samir A.'s arrestatie van vandaag.
'Hij schold en riep: 'Rot op, moet je een klap voor je kop?', waarop ik zei: 'Dat moet je doen'. Voor ik het wist lag ik op de grond', zo gaf de fotograafna het incidentaan. Flos zegt dat ook één van de vrienden van Samir A. hem nog een klap of schop gaf.
Huiszoeking
Samir A. werd in juni opgepakt op verdenking van betrokkenheid bij een overval op de Edah-winkel waar hij werkte. In zijn huis trof de politie plattegronden van Schiphol, de Tweede Kamer en kerncentrale Borssele. Ook had Samir A. een neppistool, een geluiddemper en een patroonhouder in huis.
De rechtbank oordeelde dat er te weinig concreet bewijs is voor het voorbereiden van aanslagen.Ook de hulp bij de overval op het Edah-filiaal achtte de rechtbank niet bewezen. De rechter veroordeelde hem wel wegens verboden wapenbezit tot drie maanden cel. Maar omdat A. alenkele maanden in voorarrest had gezeten, kwam hij meteen na de uitspraak vrij.
Die klotenkop die hem begeleidde, leek griezelig veel op het gros van mijn oude school''kameraden.''quote:Op woensdag 13 april 2005 18:45 schreef sizzler het volgende:
Ontopic:
Nog één keertje dan:
[..]
elsevier
Ben jij al geband vanwege dit overigens geile plaatje?quote:Op woensdag 13 april 2005 15:25 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Ook in aardbeiensmaak verkrijgbaar.
Nee.quote:Op woensdag 13 april 2005 19:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ben jij al geband vanwege dit overigens geile plaatje?![]()
Gaat dat aardvark nog iets doen met die geile reet?quote:
dat kan niet andersquote:Op woensdag 13 april 2005 19:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Manga is voor perverse kneuzen.
zou wolfje dat lezen?
Onze dansende frusto heeft ons even verlaten.quote:Riverpoet31 mag 48 uur nadenken over wat we bedoelen met ontopic blijven en geen geflame. Blijkbaar was een waarschuwing niet voldoende.
Wie was dat? Die heb ik nog nooit ergens rond zien lopen hier...quote:Op woensdag 13 april 2005 19:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Onze dansende frusto heeft ons even verlaten.
Een randdebiel met de schrijfstijl van blauwegast. Projecteert zijn eigen frustraties op managers.quote:Op woensdag 13 april 2005 19:43 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wie was dat? Die heb ik nog nooit ergens rond zien lopen hier...
en terecht natuurlijkquote:Op woensdag 13 april 2005 19:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Een randdebiel met de schrijfstijl van blauwegast. Projecteert zijn eigen frustraties op managers.
En wat zeggen we dan? TOT ZIENSquote:Op woensdag 13 april 2005 19:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Een randdebiel met de schrijfstijl van blauwegast. Projecteert zijn eigen frustraties op managers.
Ik vind dat soort gasten altijd aandoenlijk. Nooit hebben ze het zelf mis. Het wordt ze allemaal aangedaan.quote:Op woensdag 13 april 2005 19:52 schreef George-Butters het volgende:
[..]
En wat zeggen we dan? TOT ZIENS![]()
![]()
![]()
Dat zie je in het hele politieke spectrum gebeuren. Helaas.quote:Op woensdag 13 april 2005 19:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik vind dat soort gasten altijd aandoenlijk. Nooit hebben ze het zelf mis. Het wordt ze allemaal aangedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |